Gå til innhold

Hvordan kliner man?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Du trollet vikrelig på den andre tråden om åpent forhold og lang tiss du norna!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om han kysser deg, kan du på en måte bare herme litt etter hva han gjør. Eller, det blir litt som å danse, følg rytmen og det han gjør. Jeg får stadig komplimenter for kyssingen min, og jeg liker det egentlig ikke engang. Jeg føler faktisk jeg ikke aner hva jeg driver med, men det er tydeligvis ikke noe stress.

Noen suger litt på underleppen. Noe slikker litt på leppene til partner. Noen lar bare tungespissen berøre tungen til den de kysser. Noen liksom kiler tungen til partner med sin tunge.

Jeg lurte også veldig på hvordan man kysset før jeg faktisk gjorde det, og jeg hatet at folk sa "det kommer av seg selv". Men det gjør faktisk det. Bare vær edru nok til å faktisk få det med deg, slapp av og ikke tenk altfor mye på det.

:)

Skrevet

Ikke noe å grue seg for.. Jeg var endel år eldre enn deg første gang.

Hadde så lyst, men turte ikke hoppe i det, men så bare skjedde det!, det ble litt 'tannkræsj' de første 3 gangene, men jeg var skikkelig nervøs!.. Det var litt uvant og 'rart' også, særlig da med tunge!, men dagen etter hadde jeg virkelig kommet i siget! - da hadde jeg liksom fått 'taket' på tungekyss, man må bare 'follow the flow', la seg rive med og legge ømhet og 'lidenskap' i det, kyssing er en kunstutførelse! ;) , legg følelse i det! Det går nok så bra skal du se! Det gjorde det for meg! :skravle::rodmer:

Gjest maaarth
Skrevet

Jeg er 17 år og hadde det akkurat sånn som du forklarer nå!! Det er 2 år siden jeg klinte for første gang, og jeg var så sinnsykt redd. Jeg var faktisk så redd at første gangen han prøvde seg og var sånn egentlig halveis inne i munnen min så trakk jeg meg...det var KJEMPE flaut..haha....men han fortsette å prøve og selv om jeg var sykt redd så ble jeg faktisk avslappet med en gang vi var i gang, og vi holdt på heele natten. bare kyssing altså. vet at du ikke vil høre at "det kommer av seg selv" men det gjør faktisk det..utrolig nok :)

Bare begynn å småkysse litt, sånn søtt, og når han begynner med tunge så bare prøv å treff tungen hans med din sånn forsiktig, også går det seg til.

Jeg som er på samme alder som deg LOVER at det ikke blir feil. Det går på en måte ikke ann å gjøre det feil med mindre du biter osv...ikke noe å være redd for =)

Hilsen Jente 17 år =)

• 4 måneder senere...
Skrevet

Tråden ryddet for innlegg skrevet av brukere under 16 år

Bond, mod

Gjest Squill
Skrevet

Klisjé, men det fungerer: Øv deg på venninnene dine! Det gjorde jeg i flere år før jeg klinte første gang, og da lærer man masse. Det eneste er at jenter ofte kysser mer varsomt, mykt, rolig og feminint enn gutta, så jeg fikk litt sjokk første gang jeg fikk en grov og hard og rask guttetunge spinnende rundt i munnen. Jenter er ofte flinkere til å kysse enn gutter :) Men samboeren min nå er knallflink til å kysse, vi kom dit til slutt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...