Gå til innhold

Hvordan kliner man?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Okei, jeg er en jente på 18 år. Dette er utrolig flaut, men jeg har aldri klinet med en gutt før. Det er ikke det at jeg ikke har hatt sjansen, men jeg tør bare ikke. For jeg vet ikke hvordan man gjør det?

Værsåsnill, ikke si at det kommer av seg selv. For jeg har hørt fra venner der de sier at de er usikre selv om de har gjort det mange ganger selv.

Hvordan gjør man det? "suger" man på en måte på undeleppa, så overleppa, eller åpner man bare og lukker? Hvordan gjør man det?

Please, værsåsnill og svar.. :/ (gjerne detaljert! )

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Okei, jeg er en jente på 18 år. Dette er utrolig flaut, men jeg har aldri klinet med en gutt før. Det er ikke det at jeg ikke har hatt sjansen, men jeg tør bare ikke. For jeg vet ikke hvordan man gjør det?

Værsåsnill, ikke si at det kommer av seg selv. For jeg har hørt fra venner der de sier at de er usikre selv om de har gjort det mange ganger selv.

Hvordan gjør man det? "suger" man på en måte på undeleppa, så overleppa, eller åpner man bare og lukker? Hvordan gjør man det?

Please, værsåsnill og svar.. :/ (gjerne detaljert! )

Jeg VET at det høres enkelt ut, men la alt komme naturlig. La ham ta initiativ, også følger du ham. ;-)

Gjest Syrin_Ulven
Skrevet

Som Diane sa; la han ta initiativ og følg ham. Ingen veit hvordan man kliner før man faktisk har gjort det, og det kan ta litt tid å omstille seg til måten de forskjellige folka gjør det på. Tok meg ei uke ca å bli vant til måten sambo gjorde det på, fordi han gjorde det på heilt annen måte enn eksene mine gjorde det på. :sjenert: Man kysser vel som oftest først, før tunga sniker seg på besøk og da må du selvfølgelig åpne munnen (uten å gape så høyt at du holder på å svelge hodet hans) og la tunga di komme i kontakt med hans. Resten kommer nok av seg sjøl :gjeiper: Man suger som oftest ikkje på overleppa eller underleppa mens man kliner, men det er ein god måte å avslutte kysset på for de som liker det (og da på underleppa, forsiktig og ikkje bite).

• Liker 1
Skrevet
Man suger som oftest ikkje på overleppa eller underleppa mens man kliner, men det er ein god måte å avslutte kysset på for de som liker det (og da på underleppa, forsiktig og ikkje bite).

Hehe! Hadde jeg vært i ekstra lekent og godt humør hadde nok jeg bitt litt i underleppa som avslutning :P Type veldig forsiktig.. Men det gjør jeg når jeg er kåt og vil ha sex. Så TS som er 18 og ikke har klint før bør sikkert vente litt med det til hun er klar :)

Skrevet

Du kan jo bare foreslå å skippe hele klininga, og gå direkte til blowjob. Er ikke utenkelig at kan vinne gehør for den vrien. Der nede synes ikke så godt når du rødmer, heller...

• Liker 1
Skrevet
Du kan jo bare foreslå å skippe hele klininga, og gå direkte til blowjob. Er ikke utenkelig at kan vinne gehør for den vrien. Der nede synes ikke så godt når du rødmer, heller...

Hehehe, den likte jeg! I mange tilfeller synes jeg det er myyye deiligere å suge enn å kysse..

Skrevet

google how to be a good kisser eller noe sånt gir deg bedre svar

Gjest Gjest_anonym_*
Skrevet

Jeg var like redd som deg, men en dag så bare skjedde det. Han tok initiativet og jeg måtte bare bli med på karusellen. Men til min store overaskelse så gikk alt av seg selv, mulig noen instinkter som kicker inn.

Du rekker ikke å tenke så veldig mye, og du merker fort hvordan du gjør det, evt bare følg han. Derfor er det litt vanskelig å forklare :P

Det går så bra så! Lykke til og gleeed deg:D

Skrevet

Var akkurat i din situasjon, men ble "offer" for en fyr som var søt og snill og bare tok kontroll på situasjonen.. Flink var han også. Var omtrent ukysset jeg da, men gikk helt smertefritt. Hvis gutten er keen nok tror jeg ikke de tenker mye om hvordan du kysser, men bare nyter det og nyter deg. Lykke til, går sikkert kjempefint!

Skrevet

Hva jeg selv har erfart er at det finnes både gode og dårlige kyssere der ute. At jeg selv har en gutt i ungdomsalderen røper vel litt om min egen alder, vil jeg tro....

Men å forklare er ikke lett. Hold deg i fra enhver overdrivelse og følg partner! :-)

Mitt råd er å rett og slett starte med et veldig kort kyss, som du selv gjerne må ta initiativet til, for så å kysse bare bittelittegranne lenger neste gang. -Og trening gjør mester, for som de fleste sier - Det kommer egentlig helt av seg selv. :-)

Skrevet

Jeg lurte på det samme selv, og første gangen jeg klinte fant jeg ut at det er veldig lett, veldig morsomt og veldig deilig!

Start med en nuss og la det utvikle seg. Slikk på leppene hans og lek med tunga hans. Det er lov å si fra om hvordan du liker det også, ikke la gutten stikke tunga ned i halsen på deg som mange gjør... Det er bare ekkelt.

Skrevet

Jeg kan jo komme med et tips om hva du ikke skal gjøre jeg da. :ler:

- Pass på å ikke stikke tungen din alt for langt ned i halsen på ham, det er ikke lekkert å ha følelsen av at man blir slikket på magesekken.

- Prøv også å holde deg til munnpartiet hans, ikke forvill deg oppover mot nesen eller ned til haken.

Et veldig godt tips som er kommet før er å starte rolig, med bare et lite nuss for så å la det utvikle seg til heftig klinings. Man må finne ''rytmen'' til vedkommende. Og husk på: det er ikke så vanskelig som det høres ut!

Skrevet

Husk å snu hodet littegrann, hvis ikke så stanger dere nese, og husk å lage litt trutmunn, sånn at dere ikke stanger tenner.

Utover det tror jeg det meste går av seg selv!

Skrevet

Ikke hør på dem. Gutta er glade til, uansett. :gjeiper:

Skrevet

Det kommer faktisk HELT av seg selv :)

Instinktene kicker inn og gjør jobben :lur:

• 1 år senere...
Gjest Ung pike
Skrevet

Har lurt på det samme såååå lenge.

Driver med en som er bra erfaren kan en si, og har bred kunnskap. Jeg er omtrent ukysset. Bare gruer meg til dommedagen min kommer, og han tar initiativet og kysser meg.

Skrevet

Sånn hær >>> :erter:

Litt sånn >>> :kyss:

Også sånn hær >>> :kline:

Åsså avslutte du sånn hær >>> :sengekos:

:sjarmor:

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...