Gjest Gjest_Marthe_* Skrevet 26. desember 2009 #1 Skrevet 26. desember 2009 (endret) HAR DU SETT KATTEN VÅR? Har du sett katten vår? Det er en jentepus på ca 6 mnd. (Født 4.Juni -09) Hun har ikke navn enda fordi hun forsvant da hun skulle få ny eier. Hun har derfor ikke noe tilholdssted og er nok veldig redd nå. Hun kommer fra Halden, så kanskje hun prøver å finne veien hjem? Hun forsvant ved Hannestad Terrasse (ved Borg Storsenter i Sarpsborg) tirsdag 22. Desember -09. SE HER FOR BILDER Se under Savnet katt. Hun er svart og hvit. Det står det samme under bildene som over. Setter pris på all hjelp! Innlegget er endret iht KGs regler. Phaedra, mod Endret 26. desember 2009 av Phaedra
NoAngel Skrevet 26. desember 2009 #2 Skrevet 26. desember 2009 bare lurer.. hvordan mister mann en katt på vei fra a til b?
Gjest Gjest Skrevet 26. desember 2009 #3 Skrevet 26. desember 2009 Kanskje forsvant hun ut av buret, eller noen mistet henne i band eller noe?
Gjest Gjest_Marthe_* Skrevet 26. desember 2009 #4 Skrevet 26. desember 2009 Kanskje forsvant hun ut av buret, eller noen mistet henne i band eller noe? Ja, hun som hentet den skulle innom foreldrene sine, og da klarte hun å komme seg ut av døren på buret. Huff:'( Synes det er så leit. Har ikke klart å kose meg i julen, har bare gått å tenkt på henne. Har skikkelig klump i magen. Håper bare at hun har funnet seg et uthus eller noe, og ikke er skadet eller vasser i den dype snøen som er nå. Hun er helt alene stakkars. Sikkert kjemperedd:(
Gjest Gjest_Marthe_* Skrevet 30. desember 2009 #5 Skrevet 30. desember 2009 Den forsvunnede katten har kommet til rette!!! :D:D:D:D
Gjest Gjest_Marthe_* Skrevet 30. desember 2009 #7 Skrevet 30. desember 2009 Hun ble funnet natt til 2. Juledag, og hun forsvant 22.Desember. Hun var like ved der hun forsvant, under ett idrettshus. Det kom en jente som hørte henne skrike og mjaue 'etter hjelp', så heldigvis tok hun henne med seg hjem!:D Så annonse i avisen. Gjett om jeg ble lykkelig!!:D
NoAngel Skrevet 30. desember 2009 #8 Skrevet 30. desember 2009 snakk om flaks!!! så bra ! liker happy endings
Gjest Gjest_Marthe_* Skrevet 30. desember 2009 #9 Skrevet 30. desember 2009 Ja, samme her:) Nå kan jeg endelig kose meg resten av juletiden. Åh - er så glad så glad!:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå