Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått en herlig gave av min kjære til jul. Fikk 2xannsiktdypsrens og 2xryggmassasje ( altså, jeg får massasje og annsiktsrens samtidig, og kan komme tilbake senere for en andre gang :D ).

I tillegg fikk jeg et gavekort på 800kr på dette velvære-senteret :) Så må jeg jo finne ut hva jeg skal bruke de 800 på. :ler:

Dette er hva jeg kan tenke meg:

Til annsikt har jeg plukket ut disse jeg kunne tenke meg;

1 time hudpleie

Dyprens

Krystallsliping

AHA fruktsyre pensling med maske

Oppstramming for annsiktet

Har også veeeldig korte negler, biter voldsomt, så vurderer å få satt på kunstige. Enten da fransk eller natulig. Kunstnegler med acryl kaller de det.

Og jeg har veldig mye hard hud og noen få "ingrodde" vorter jeg har hatt i gud-vet-hvor-mange år under føttene som jeg vurderer å fikse. Men det er liksom så kjipt, jeg vil skinne og føle meg flott :)

(Kan også vurdere voksing ( brasiliansk ), men tvilende :P )

Hva ville dere valgt, og hva er erfaringene deres på dette? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg ville valgt negler.. Siden du har fått ansiktsbehandling fra før.

går selv og får negler ofte.. franske gele negler.

Varer lenge og ser veldig fint ut:)

Skrevet
elisabeth`?

Heter ikke Elisabeth om det er det du lurte på :)

Skrevet

Dama mi fikk NØYAKTIG samme julegave som du fikk! 2xansikt 2xryggmassasje og et gavekort i tillegg på 800 kr på samme senteret. Hun biter negler, plages med inngrodde tånægler, hard hud og noe vortegreier under føttene.

..vi har vært sammen i rundt 2,1 år....

Det var så likt at jeg fikk hakeslepp, måtte nesten bare spør haha!

Skrevet
Dama mi fikk NØYAKTIG samme julegave som du fikk! 2xansikt 2xryggmassasje og et gavekort i tillegg på 800 kr på samme senteret. Hun biter negler, plages med inngrodde tånægler, hard hud og noe vortegreier under føttene.

..vi har vært sammen i rundt 2,1 år....

Det var så likt at jeg fikk hakeslepp, måtte nesten bare spør haha!

Åi, jøss. Spesiellt :fnise:

Har ikke ingrodde tånegler da! :ler:

Men heter ikke Elisabeth, så du kan puste ut :P

Du tenker likt som typen min da vettu ;) Og dere begge vet hva jenter vil ha! :rødme:

Skrevet
Åi, jøss. Spesiellt :fnise:

Har ikke ingrodde tånegler da! :ler:

Men heter ikke Elisabeth, så du kan puste ut :P

Du tenker likt som typen min da vettu ;) Og dere begge vet hva jenter vil ha! :rødme:

Haha, nei det har du nok ikke, men ellers var det så likt at jeg nesten svimte av stolen :fnise:

Hadde i såfall vært artig å følge med på tipsene :fnise:

Ja, denne gaven har jeg planlagt siden august, tenkt frem og tilbake, og sikkert vært innom her noen ganger før jeg bestemte meg, hun ble utrolig glad, var priceless å se uttrykket i ansiktet hennes. Tenker kjæresten din kan si det samme :)

Skrevet

Jeg ville ikke valgt oppstrammende behandling (for det er bedre for de oppi årene) og heller ikke krystallsliping (har prøvd det et par ganger selv og syns ikke det er så bra om du ikke har veldig grove porer og solskadet og arrete hud etter acne) AHA-syrepeeling er bra om du er plaget med acne men da må du regne med noen flere behandlinger enn en. Til ansikt ville jeg ha valgt fuktgivende behandling og/eller dyprens.

Jeg ville ha valgt:

Massasje/aromaterapi

Pedikyr (herlig med babymyk hud og nylakkerte negler!

Kunstnegler i akryl

Farving av vipper og bryn.

Og så må jeg bare si hvor heldig du er, skulle ønske jeg fikk en så fin julegave, snill kjæresten din! :)

Skrevet

Ja, jeg er veldig heldig :rødme: Han er herlig! :sjenert:

Bare å fortsette med tips. :)

Jeg vurderer virkelig negler nå. Har alltid hatt nedbitte negler.. Og kanskje jeg kan få det til nyttår :)

Skrevet

Ett tips før du velger negler: Se resultatet til andre som får lagt negler der for å se om de blir bra lagt. :) Og sjekke om hun har diplomer og hvor hun har diplomer fra. Litt lurt, siden det er så dyrt og bra resultat er viktig.

Gjest Anonymus
Skrevet

Jeg ville nok valgt å få fjernet de vortene eller hva det nå var du hadde under bena, da føler man seg bra i etterkant også slippen man og være flau.

Skrevet
Ett tips før du velger negler: Se resultatet til andre som får lagt negler der for å se om de blir bra lagt. :) Og sjekke om hun har diplomer og hvor hun har diplomer fra. Litt lurt, siden det er så dyrt og bra resultat er viktig.

Ja, det var jo smart :)

Jeg ville nok valgt å få fjernet de vortene eller hva det nå var du hadde under bena, da føler man seg bra i etterkant også slippen man og være flau.

Jeg er ikke flau over det, sånn egentlig. Finnes grenser for hvor mange som ser under føttene mine :ler:

Skrevet

Hehe, trur de inngrodde vortene under føttene heter liktorn?

Plagdes skikkelig med det når jeg var rundt 12-13. Spilte fotball så det kunne være ganske ubegahelig og direkte vondt om man tråkka feil :S Jeg tok fram en passer og pirka/dro ut den største jeg hadde..de andre forsvant også kort tid etter det xD

Helt fantastisk super gave du har fått! Jeg ville gått for manikyr eller pedikyr utenom de andre behandlingene du fikk. som ei anna sier her, fruktsyrebehandlinga må du nok innom opptil flere ganger etter for å få optimalt resultat :)

Kos deg! :D

Skrevet (endret)

Med mindre du sliter med problemhud eller har tenkt til å ta en kur, ville jeg ikke ha valgt krystallsliping og AHA-kur. AHA-kur krever tilvenning, og du må gå til innkjøp av produkter før du går til behandling.

Jeg ville ha valgt aromaterapi eller annen kroppsbehandling :) Hvis du sliter med nedspiste negler ville jeg ha valgt å sette på. Kanskje du klarer å slutte å bite?

Huff, det er vanskelig å velge :fnise:

Endret av Perledrøm
Skrevet

JEg aner ikke hva det heter, kan godt være det kalles liktorn :ler: Men plages overhode ikke av det, det er bare synlig ikke ubehagelig :)

Ja, jeg har egentlig ikke peiling på noe av slikt. Har aldri gjort det før :) Derfor jeg spør her! Så jeg vet hva jeg bør gjøre og hva jeg ikke bør gjøre.

Skrevet

Men hvor lenge skal de neglene sitte på egentlig? :)

Litt kjipt om jeg bruker gavekortet på det, også dette neglene av etter et par dager.. Da kan jeg jo like-så-godt kjøpe negler til å sette på selv på butikken..

Skrevet
Men hvor lenge skal de neglene sitte på egentlig? :)

Litt kjipt om jeg bruker gavekortet på det, også dette neglene av etter et par dager.. Da kan jeg jo like-så-godt kjøpe negler til å sette på selv på butikken..

Til de vokser ut. Neglene detter ikke av. Da jeg hadde det sist måtte jeg file de ned, og det tok en god time.

Skrevet
Til de vokser ut. Neglene detter ikke av. Da jeg hadde det sist måtte jeg file de ned, og det tok en god time.

Okei :)

Skal kjøre bort å bestille time nå :)

Får håpe de ikke har grense på hvor korte neglene må være, jeg har veldig nedspiste negler :(

Skrevet (endret)

Du må til etterbehandling av neglene etter en måneds tid hvis du vil ha de lengst mulig. Det er ingen grense på hvor korte de er. Har jobbet som negledesigner før og kan forsikre deg om det. ;)

Endret av Nanette
Skrevet
Du må til etterbehandling av neglene etter en måneds tid hvis du vil ha de lengst mulig. Det er ingen grense på hvor korte de er. Har jobbet som negledesigner før og kan forsikre deg om det. ;)

Det tror ikke jeg at jeg har råd til, kostet 600 for etterfylling eller noe slikt noe.

De har desverre ikke åpent før 4.januar. Syntes jeg var litt dumt :(

Bra det ikke er noen grense. For huden på fingrene går mye høyere opp en neglene. De er ekstremt korte og stygge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...