vidvandre Skrevet 25. desember 2009 #1 Del Skrevet 25. desember 2009 Noen som har nyttårsforsetter som single, starte nytt og bedre liv etc.? Er målet alltid et forhold eller er det greit å forbli single også neste år? Jeg skal bli mye sprekere i løpet av 2010, det kan umulig skade Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_eva_* Skrevet 25. desember 2009 #2 Del Skrevet 25. desember 2009 -Skal fortsette å holde meg singel og forhåpentligvis sprek. Ikke synke ned i sofaen med gotteskåla. Noe jeg vanligvis ikke gjør heller. Men man må stramme seg opp innimellom. Det er visstnok gjort undersøkelser på at når man blir sambo så legger man på seg, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gest Skrevet 25. desember 2009 #3 Del Skrevet 25. desember 2009 Tenkte jeg skulle begynne nyåret med å bli singel. Så skal jeg trene som bare f... før sommeren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 25. desember 2009 #4 Del Skrevet 25. desember 2009 Nyttårsforsetter er for folk som ikke klarer å gjøre ting uavhengig av andre. vil du noe så gjør du det. ferdig med det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. desember 2009 #5 Del Skrevet 25. desember 2009 Nyttårsforsetter er for folk som ikke klarer å gjøre ting uavhengig av andre. vil du noe så gjør du det. ferdig med det! Det utsagnet sier mer om deg, enn om de fleste andre. For egen del, 100% for egen del, kan det være enklere å innføre endringer i livet når man føler at man er "på scratch". Som f.eks. den 1. januar, følelsen av blanke ark og nye muligheter. I den grad jeg har hatt nyttårsforsetter, har jeg ikke utbasunert det til gud og hvermansen, så det handler overhodet ikke om forsetter avhengig av eller uavhengig av andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 25. desember 2009 #6 Del Skrevet 25. desember 2009 Jeg legger aldri noen som helst slags planer innen det jeg aldri skulle ha gjort er gjort! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmanuelle Skrevet 25. desember 2009 #7 Del Skrevet 25. desember 2009 Jeg skal gjøre alt jeg ikke torde å gjøre da jeg hadde kjæreste. Jeg skal akseptere meg selv og prøve å se meg selv som andre ser meg. Jeg skal legge drittåret 2009 bak meg og sørge for at jeg gjør noe som er meningsfullt for meg, hver dag. Jeg skal synge mye, mye mer og tørre å ta oppdrag jeg har pleid å backe ut på. Trene gjør jeg, røyke gjør jeg ikke, så det er greit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 26. desember 2009 #8 Del Skrevet 26. desember 2009 Tenkte jeg skulle skaffe meg flest mulig ONS, helst med psykopatiske menn som nekter å bruke kondom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_hogwash_* Skrevet 26. desember 2009 #9 Del Skrevet 26. desember 2009 Tenkte jeg skulle skaffe meg flest mulig ONS, helst med psykopatiske menn som nekter å bruke kondom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 26. desember 2009 #10 Del Skrevet 26. desember 2009 Nyttårsforsetter er for folk som ikke klarer å gjøre ting uavhengig av andre. vil du noe så gjør du det. ferdig med det! Er ikke altfor ofte jeg er enig med deg i det du skriver her. Men dette stemmer bra. Nyttårsforsetter er fullstendig meningsløst. Det andre jeg er enig med deg i er at kvinner vil ha en mann med penger hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 26. desember 2009 #11 Del Skrevet 26. desember 2009 Tenkte jeg skulle skaffe meg flest mulig ONS, helst med psykopatiske menn som nekter å bruke kondom. Der gikk du glipp av et historisk bra ONS... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 26. desember 2009 #12 Del Skrevet 26. desember 2009 Der gikk du glipp av et historisk bra ONS... Ja, nå ble jeg jammen lei meg. Jeg, som ikke bedriver ONS engang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 26. desember 2009 #13 Del Skrevet 26. desember 2009 Tenkte jeg skulle skaffe meg flest mulig ONS, helst med psykopatiske menn som nekter å bruke kondom. Haha...hørtes ut som en god idé. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 26. desember 2009 #14 Del Skrevet 26. desember 2009 Nyttårsforsetter er for folk som ikke klarer å gjøre ting uavhengig av andre. vil du noe så gjør du det. ferdig med det! Signerer. Vil du gjøre endringer i livet ditt, gjør det NÅ. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. desember 2009 #15 Del Skrevet 26. desember 2009 Jobbe mye, begynne på langrennskurs, kjøpe nye leilighet, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. desember 2009 #16 Del Skrevet 26. desember 2009 har bestemt meg for å ha noen forsetter jeg faktisk kan klare å holde denne gangen.... tror jeg begynner med å skaffe meg ny tannlege og plante noen nye busker i hagen i løpet av sommeren ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spirelill Skrevet 27. desember 2009 #17 Del Skrevet 27. desember 2009 - Ha det gøy - Ikke forelske meg for fort - Trene jevnlig med venninnene - Være rutinert - Spise rutinert Håper jeg klarer i hvertfall en eller to! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 28. desember 2009 #18 Del Skrevet 28. desember 2009 Tenkte jeg skulle skaffe meg flest mulig ONS, helst med psykopatiske menn som nekter å bruke kondom. *signerer* Ellers skal jeg gå oftere barbent, spise mer is, danse mer, leke mer, klatre i flere trær, synge mer, bekymre meg mindre og gjøre ting jeg ikke tør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 28. desember 2009 #19 Del Skrevet 28. desember 2009 Er målet alltid et forhold eller er det greit å forbli single også neste år? hehe... det var ett mål jeg hadde i fjor, planen var å fokusere mindre på forhold/menn og mer på mine lidenskaper... det gikk rett i dass for å si det sånn, og det var mannfolk og forhold stort sett hele tiden... (klager ikke over det altså.) i år skal jeg gjøre litt som KateW; nyte mer og bekymre meg mindre! *signerer* Ellers skal jeg gå oftere barbent, spise mer is, danse mer, leke mer, klatre i flere trær, synge mer, bekymre meg mindre og gjøre ting jeg ikke tør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. desember 2009 #20 Del Skrevet 28. desember 2009 Jeg skal le mer, spise mer, trene mer, elske mer (i første omgang meg selv, slik at jeg ikke faller for en hvilken som helst tulling som kun snakker fagre ord, men egentlig er full av b*llshit). Først og fremst skal jeg LEVE mer! Gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå