Kayli Skrevet 25. desember 2009 #1 Skrevet 25. desember 2009 Litt datalam her, men jeg lurer på hvordan man lager et hjerte i teksten? Syns det er så fint og vil gjerne bruke det...
rox Skrevet 25. desember 2009 #2 Skrevet 25. desember 2009 Nå har jeg kommet helt ut av det pga mac ( går dette ann her og tro?), men mener å huske at det er Fn+Alt+3
KinderMaxi Skrevet 25. desember 2009 #3 Skrevet 25. desember 2009 (endret) Du finner det inne på dataens tegnkart Endret 25. desember 2009 av KinderMaxi
Virvel Skrevet 26. desember 2009 #4 Skrevet 26. desember 2009 På stasjonær pc, eller laptop med eget numerisk tastatur: Alt + 3 (på det numeriske tastaturet). På laptop uten eget numerisk tastatur: Du har sannsynligvis numerisk tastatur på samme taster som noen av bokstavene, på min er det 7-8-9, U-I-O og J-K-L. Aktiver dette, som oftest en knapp merket Fn eller noe, det varierer om du kun trenger å trykke denne én gang, eller om du også må holde den nede samtidig som du trykker Alt og 3. Dette er en såkalt ASCII-kode, alle tegn har en egen kode. Hvis du googler ASCII chart finner du dem, men det er for litt spesielt interesserte. Dog kjekt å kunne hvis du har behov for å skrive en del spesialtegn som ° eller ¿ i andre programmer enn tekstbehandlere.
miss daisy Skrevet 26. desember 2009 #5 Skrevet 26. desember 2009 Dette er symbolene du får ved ALT + 1 til 9 på numerisk tastatur. Med et trykk på nummer 1 til 9 ☺☻♥♦♣♠•◘○ Med to trykk på nummer 1 til 9 ♂▬!,7BMXc Med tre trykk på nummer 1 til 9 oÌōƼȫʚ̉̉ϧ med fire trykk på nummer 1 til 9 їࢮഅᅜᖳᨊṡ⊸✏ Med fem trykk på nummer 1 til 9 ⭧搎ᘕ궜?⿑嬸蚟
Alladin Skrevet 26. desember 2009 #6 Skrevet 26. desember 2009 Dette er symbolene du får ved ALT + 1 til 9 på numerisk tastatur. Med et trykk på nummer 1 til 9 ☺☻♥♦♣♠•◘○ Med to trykk på nummer 1 til 9 ♂▬!,7BMXc Med tre trykk på nummer 1 til 9 oÌōƼȫʚ̉̉ϧ med fire trykk på nummer 1 til 9 їࢮഅᅜᖳᨊṡ⊸✏ Med fem trykk på nummer 1 til 9 ⭧搎ᘕ궜?⿑嬸蚟 Kult, dette kunne jeg ikke. Takk til deg.
vidvandre Skrevet 26. desember 2009 #7 Skrevet 26. desember 2009 Dette er symbolene du får ved ALT + 1 til 9 på numerisk tastatur. Med et trykk på nummer 1 til 9 ☺☻♥♦♣♠•◘○ Med to trykk på nummer 1 til 9 ♂▬!,7BMXc Med tre trykk på nummer 1 til 9 oÌōƼȫʚ̉̉ϧ med fire trykk på nummer 1 til 9 їࢮഅᅜᖳᨊṡ⊸✏ Med fem trykk på nummer 1 til 9 ⭧搎ᘕ궜?⿑嬸蚟 Jøss, hva du vet?! Ante ikke dette
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå