Gå til innhold

Finnes det noen single som virkelig elsker god elskov

Kjetil S.

Anbefalte innlegg

:ler: Priceless tråd! Kjetil S burde vurdere å starte en asketisk munkeorden for jomfruelige, balleløse gutter.

Selv er jeg både seksuelt sulten, fri som fuglen, og trives som plommen i egget med å velge meg nye jenter når enn jeg måtte lyste.

Jeg tror forøvrig ikke det er noen generell regel at kvinner har ONS fordi de er usikre. Min erfaring tilsier at på kjøttmarkedet kan man i de fleste tilfeller bedømme en kvinnes selvtillit på hennes utseende. Vakre kvinner vet som regel at de er vakre, og de har selvtillit deretter. Forskjellige typer jenter krever forskjellige fremgangsmåter, og så lenge metoden fungerer er det meg revnende likegyldig hva jentas årsaker og motiver måtte være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selv er jeg både seksuelt sulten, fri som fuglen, og trives som plommen i egget med å velge meg nye jenter når enn jeg måtte lyste.

Jeg tror forøvrig ikke det er noen generell regel at kvinner har ONS fordi de er usikre. Min erfaring tilsier at på kjøttmarkedet kan man i de fleste tilfeller bedømme en kvinnes selvtillit på hennes utseende. Vakre kvinner vet som regel at de er vakre, og de har selvtillit deretter. Forskjellige typer jenter krever forskjellige fremgangsmåter, og så lenge metoden fungerer er det meg revnende likegyldig hva jentas årsaker og motiver måtte være.

Ja, mennesket er et sjukt dyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, mennesket er et sjukt dyr.

Det finnes noen så altfor mange eksemplarer av akkurat det der, ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ligger ikke rundt, og er ikke den som får meg kjæreste fordi jeg føler jeg burde.

Regner med jeg er singel et par år fremover så får heller både tørke inn og gro igjen til drømmemannen kommer! :fnise:

Sånn helt i nysgjerrighetens tegn; Hvor gammel er du??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...