Kjetil S. Skrevet 25. desember 2009 #1 Del Skrevet 25. desember 2009 Seksuelt sultne single som faktisk klarer å holde seg unna en mengde med kortvarige forhold og one night stands, finnes det?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. desember 2009 #2 Del Skrevet 25. desember 2009 Ja. Jeg, jente på 24 år, har ALDRI hatt et eneste ons i hele mitt liv. Jeg har faktisk aldri hatt sex med noen jeg ikke var sammen med. Har to forhold bak meg. Det ene varte i 2 år og det andre i 3. Singel nå, vært det i 2 år og teller fortsatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. desember 2009 #3 Del Skrevet 25. desember 2009 Seksuelt sultne single som faktisk klarer å holde seg unna en mengde med kortvarige forhold og one night stands, finnes det?? Her er en, gir ikke av meg selv til en fremmed;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 25. desember 2009 Forfatter #4 Del Skrevet 25. desember 2009 Ja. Jeg, jente på 24 år, har ALDRI hatt et eneste ons i hele mitt liv. Jeg har faktisk aldri hatt sex med noen jeg ikke var sammen med. Har to forhold bak meg. Det ene varte i 2 år og det andre i 3. Singel nå, vært det i 2 år og teller fortsatt. Så flink du er! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. desember 2009 #5 Del Skrevet 25. desember 2009 Jente 24 her også, og jeg har heller aldri hatt one night stand. Sex med en fremmed har aldri interessert meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 25. desember 2009 Forfatter #6 Del Skrevet 25. desember 2009 Her er en, gir ikke av meg selv til en fremmed;) Så bra! :-)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 25. desember 2009 #7 Del Skrevet 25. desember 2009 Selvsagt gjør dét det. Jeg var en av dem som singel, jeg nektet å ha sex med noen jeg ikke var glad i, og min første var derfor min nåværende samboer og forlovede. Jeg fylte forresten 22 år samme år, så holdt meg en god stund i forhold til mange av mine venninner. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hamster Skrevet 25. desember 2009 #8 Del Skrevet 25. desember 2009 Joda, er vel 2 år siden nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Lise_* Skrevet 25. desember 2009 #9 Del Skrevet 25. desember 2009 Kunne ikke falle meg inn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 25. desember 2009 #10 Del Skrevet 25. desember 2009 Seksuelt sultne single som faktisk klarer å holde seg unna en mengde med kortvarige forhold og one night stands, finnes det?? Ikke dersom man er seksuelt sulten. Da finner man seg alltid noen som ønsker det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 25. desember 2009 #11 Del Skrevet 25. desember 2009 Seksuelt sultne single som faktisk klarer å holde seg unna en mengde med kortvarige forhold og one night stands, finnes det?? Nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. desember 2009 #12 Del Skrevet 25. desember 2009 Jeg er 38, og vil påstå at jeg aldri har hatt sex med noen jeg ikke kjente rimelig godt. Har hatt to ganske lange forhold (12 år og 3 år), var singel mellom der, singel nå. Det skal nok mye til før jeg har sex med en totalt fremmed. Et minimum av følelser må være involvert, men det må ikke være the one, liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. desember 2009 #13 Del Skrevet 25. desember 2009 Nei. Igjen: Alle er ikke som deg brutal mann. Eller som de du treffer på din vei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. desember 2009 #14 Del Skrevet 25. desember 2009 Blir vel ikke flere ons nå, har hatt 2 og ingen gav noe mersmak. Så regner med neste gang er med en kjæreste. Setter stor pris på sengehygge med partner, får ikke mye av ons. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotta35 Skrevet 25. desember 2009 #15 Del Skrevet 25. desember 2009 Aldri hatt ONS og stolt av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 25. desember 2009 Forfatter #16 Del Skrevet 25. desember 2009 Aldri hatt ONS og stolt av det. Med innmari veldig god grunn!! :-))) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. desember 2009 #17 Del Skrevet 25. desember 2009 Med innmari veldig god grunn!! :-))) Men hvorfor er det egentlig så ille å ha one night stand da, synes du? Forutsatt at begge er innstilt på at det kun er snakk om en one night stand og at ingen manipuleres eller lures slik at de egentlig trår det er snakk om noe mer enn bare sex. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 25. desember 2009 Forfatter #18 Del Skrevet 25. desember 2009 (endret) Men hvorfor er det egentlig så ille å ha one night stand da, synes du? Forutsatt at begge er innstilt på at det kun er snakk om en one night stand og at ingen manipuleres eller lures slik at de egentlig trår det er snakk om noe mer enn bare sex. Spør meg heller om hvorfor jeg setter så høyt ikke å gjøre det, og om jeg ser deg som sånn der bittelittegranne intellektuell, på tross av at du stiller et så pass tåpelig spørmål, så kan det jo muligens kanskje tenkes at jeg til og med gidder å gi deg et svar, vet du! :-) Endret 25. desember 2009 av Kjetil S. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alladin Skrevet 25. desember 2009 #19 Del Skrevet 25. desember 2009 Har aldri hatt, og kommer ALDRI til å ha det. Det vet samboeren min alt om. Han prøvde så godt han kunne stakkars Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. desember 2009 #20 Del Skrevet 25. desember 2009 Spør meg heller om hvorfor jeg setter så høyt ikke å gjøre det, og om jeg ser deg som sånn der bittelittegranne intellektuell, på tross av at du stiller et så pass tåpelig spørmål, så kan det jo muligens kanskje tenkes at jeg til og med gidder å gi deg et svar, vet du! :-) Hvorvidt du anser meg som intellektuell eller ikke er meg ikke bare revnende likegyldig, det er også totalt irrelevant for spørsmålet jeg stilte. Dette er ingenting å ta slik på vei for, jeg stilte deg bare et høflig og normal spørsmål fordi jeg undret meg litt over din intense iver etter å rose kvinner som ikke har one night stands. Jeg har ikke one night stands selv, og synes også det er helt ok å ikke være så begeistret for dette fenomenet, men hvorfor det skulle være noe galt i å ha det, forutsatt de tingene jeg nevnte i min første post, det har jeg litt problemer med å forstå. Kanskje du kunne utdype litt, du som tilsynelatende er vår tids orakelet i Delfi? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå