Gå til innhold

Avstandsforhold...

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Miamaria_*
Skrevet

Kjæresten min er i utlandet for et år i forbindelse med studier. Før han dro bestemte vi oss for å prøve et avstandsforhold, selv om vi begge tenkte at det måtte være et mareritt. Og det har det vært!

Er bare så vanskelig å gå og savne ham hver dag...uansett hva jeg gjør og hvem jeg er sammen med så tenker jeg fortsatt på ham og hvor mye jeg savner ham :tristbla:

Jeg prøver jo fortsatt å holde motet oppe, og i forbindelse med dette lurer jeg på om noen andre med liknende opplevelser har noen tips til ting man kan gjøre for å få tiden til å gå fortere? Jeg jobber ikke så mye, og det fører jo til at jeg har endel tid til å tenke på ham og hvor mye jeg savner ham... :tristbla:

Jeg hadde satt veldig pris på noen forslag til ting jeg kan finne på for å slå ihjel tiden til jeg ser ham igjen :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor være så ufornøyd?

Hvorfor ikke glede seg til de korte men intense stundene i sammen?

Det finnes mange enslige som ikke engang kommer i nærheten av dem!

Gjest brutal_mann
Skrevet

Spennende ting kan være å prøve ut noen andre mens han er borte. Mus liker å danse på bord i hus uten katt.

Gjest Purple Haze
Skrevet
Spennende ting kan være å prøve ut noen andre mens han er borte. Mus liker å danse på bord i hus uten katt.

Har du gjort det til din misjon i livet å rakke enda mer ned på kvinner enn du har gjort tidligere? Utrolig så negativ og surmaget du er i alle tråder nå om dagen.

Til TS:

Jeg er også i avstandsforhold, og tenker at det du må gjøre, er å leve livet ditt slik du pleier. Ikke sette deg ned og bare teller måneder, uker, dager og timer.

Vær sammen med venner, gå på trening, finn deg hobbyer du interesserer deg for, gå på kino, ha jentekvelder med god mat og masse skravling.

Gjest brutal_mann
Skrevet
Har du gjort det til din misjon i livet å rakke enda mer ned på kvinner enn du har gjort tidligere? Utrolig så negativ og surmaget du er i alle tråder nå om dagen.

Det er jul. det blir likt neste år også.

Gjest Purple Haze
Skrevet
Det er jul. det blir likt neste år også.

Her er en tanke: hvis du ikke har noe positivt å si, logg av og gjør noe mer fornuftig enn å spre nedtrykkende innlegg over alt.

Gosj da mann.

Men nå er jeg way OT, beklager.

Gjest brutal_mann
Skrevet
Her er en tanke: hvis du ikke har noe positivt å si, logg av og gjør noe mer fornuftig enn å spre nedtrykkende innlegg over alt.

Gosj da mann.

Men nå er jeg way OT, beklager.

Og jeg år enda mer OT. Noe modderne tar seg av hvert øyeblikk... Men logger jeg av knuser jeg inventaret her, så jeg blir logget på. Det er jo tross alt bare til å ignoerer meg.

Skrevet

Skaff deg en ekstrajobb, da! Jeg har tre jobber for å få tiden til å gå.. også sparer jeg penger som vi kan bruke på koselige ting sammen når han kommer! Avstandsforhold er tøft, men så sterke og tålmodige man blir, da, gitt :)

Ellers gjør ting du liker med venner. Selv synes jeg det er vanskelig - hver gang jeg koser meg så tenker jeg på hvor fint det hadde vært hvis han var der, og blir trist igjen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...