Gå til innhold

Fra flørt, til forelskelse, til sex.

Anbefalte innlegg

Skrevet

For rundt ett år siden var jeg ganske forelska i en jeg studerer med og er god venn med. Pga. spesielle omstendigheter tilbringte vi en hel sommer sammen (sammen med andre også riktignok) hvor vi hadde en veldig flørtende tone og jeg fikk lyst på mer. Men turte ikke gjøre eller si noe. Han er en veldig sær personlighet og er litt vanskelig å prate med, også idag men ikke like mye.

Etter noen måneder tok jeg mot til meg og sa jeg var ganske interessert i ham. Og fikk beskjed tilbake at det ikke var gjengjeldt. Det var selvfølgelig ikke en særlig god nyhet, men jeg tok det ganske bra og vi fortsatte som venner som tidligere.

Sommeren etter hadde vi sex, som han tok initiativ til. Jeg ble ganske overraska, spesielt siden jeg hadde klart å "komme over" ham. Siden jeg hadde noe annet på gang med noen andre (som visste om alt dette) ble det med de to gangene det skjedde.

Etter at vi hadde sex igjen for ikke så lenge siden, sa jeg at jeg hadde lyst på ham. Og for ham var det ingen problem å ha sex. Og siden sexen er noe av det beste jeg har hatt var det fint å få høre. Nå virker det som om det bare er jeg som kommer må ta initiativ til det, men han er villig når det først skjer. Mer enn villig.

Jeg er egentlig mest forvirra over at han plutselig tok initiativ til noe, selv om det bare var sex. Hvorfor ikke før? og hvorfor akkurat da? Jeg har selvfølgelig tenkt å spørre ham selv, men som sagt er han litt vanskelig å prate med. Og for å være helt ærlig så er det vi holder på med ganske optimalt for meg akkurat nå. Jeg trenger ikke noe mer.

Jeg er bare usikker på om de følelsene jeg hadde forsvant, eller om jeg bare fortrengte de. Foreløpig er ikke forelskelsesfølelsene der, men jeg er sikker på at den kommer en dag. Men nå ser jeg at dette ble aaaltfor langt.

Noen som har lignende erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Gjest brutal_mann
Skrevet

Om du ikke merker noe følelsesmessig så var du nok aldri mer enn bare betatt av fyren.

Skrevet

Hm. Hvis dere har sex sammen uten at du føler for noe "mer", så betyr vel det at du er ferdig med de følelsene du hadde for han tidligere. Og hvis han er fornøyd med tingenes tilstand, så er det vinn-vinn?

Skrevet
Hm. Hvis dere har sex sammen uten at du føler for noe "mer", så betyr vel det at du er ferdig med de følelsene du hadde for han tidligere. Og hvis han er fornøyd med tingenes tilstand, så er det vinn-vinn?

Ja, det er helt klart en vinn-vinnsituasjon akkurat nå! Det funker særdeles bra. Selv om jeg ikke nødvendigvis føler for noe mer så er jeg usikker på om jeg har glemt eller bare gjemt følelsene. Kjenner jeg meg selv rett så finner jeg det nok ut etterhvert. Ville bare høre om det er andre som har vært i en lignende situasjon.

Skrevet
Om du ikke merker noe følelsesmessig så var du nok aldri mer enn bare betatt av fyren.

Tja, det kan godt hende. Men jeg er litt merkelig oppbygd, er flink til å gjemme ting godt også kommer det tilbake for å bite meg i ræva.

Gjest brutal_mann
Skrevet
Tja, det kan godt hende. Men jeg er litt merkelig oppbygd, er flink til å gjemme ting godt også kommer det tilbake for å bite meg i ræva.

Da vet du hva svaret er.Spørsmålet er jo hva du har tenkt å gjøre med det.

Skrevet

Etter min erfaring blir det i alle fall følelser hos en av partene etterhvert.. og så funker det ikke lengre. Jeg hadde et sånt "forhold" til en jeg var forelsket i tidlgiere, men der endte det faktisk sånn at hele forelskelsen ble et mysterium. Skjønte ikke hva jeg hadde sett i fyren til slutt.. Så det trenger jo ikke nødvendigvis gå "galt" for din del. :fnise:

Skrevet
Etter min erfaring blir det i alle fall følelser hos en av partene etterhvert.. og så funker det ikke lengre. Jeg hadde et sånt "forhold" til en jeg var forelsket i tidlgiere, men der endte det faktisk sånn at hele forelskelsen ble et mysterium. Skjønte ikke hva jeg hadde sett i fyren til slutt.. Så det trenger jo ikke nødvendigvis gå "galt" for din del. :fnise:

Hehehe! Ja, jeg har hatt et par slike forelskelser der jeg absolutt ikke skjønner hvorfor i ettertid! Etterpåklokskapens ånd skulle gjerne vært litt tidligere ute :P

Om jeg gjemmer følelsene eller ikke, prøver å ikke tenke for mye på det. Jeg har satt meg i denne situasjonen selv, og jeg har overlevd verre før! :D

Skrevet
Da vet du hva svaret er.Spørsmålet er jo hva du har tenkt å gjøre med det.

Ja, har vel heller ikke sagt jeg ikke vet hva svaret er. Men kommer ikke til å gjøre noe med noe slik ting er nå. Det er situasjonen for bra til!

Skrevet

:fnise: Ikke sant...

Men sånne ting er uansett gøy så lenge det varer. Det kan jo faktisk ende sånn at denne fyren blir stormende forelsket i deg, men at du finner en annen. Ingen som vet hva som kan skje.

Lykke til i alle fall, kos deg! :jepp:

Skrevet
:fnise: Ikke sant...

Men sånne ting er uansett gøy så lenge det varer. Det kan jo faktisk ende sånn at denne fyren blir stormende forelsket i deg, men at du finner en annen. Ingen som vet hva som kan skje.

Lykke til i alle fall, kos deg! :jepp:

Det hadde nesten vært verre det, at han kan bli såra og ikke jeg. *ikketenkeikketenke*

Takk! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...