Gå til innhold

Av 18000 mennesker, hvor mange benytter seg av velværesalonger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange av 18000 mennesker trur dere benytter seg av velværesalonger? Kjøp av produkter, behandlinger osv. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Skal du starte salong?

Ja, jeg tenker tanken. :) Når jeg spør noen som ikke benytter seg av tilbudene mener de at ingen gjør det så poenge er lite. Så tenkte å se hva dere her på forumet mener. :)

Skrevet

Skjønner. Tror det er bedre å foreta en markedsundersøkelse. Hva vi tror vil ikke gi riktig bilde på hvordan det kommer til å gå.

Angående å kjøpe produkter - mange benytter seg av netthandel, så den "moderne" kjøpegruppen er en lost case. Vil tror det er 40+ du bør satse på da.

På den andre siden har folk mye penger i dag, og mange tar seg råd til velvære. Dessuten blir ikke rynke-fri-presset mindre med årene.

Men hvor mange av 18 000 aner jeg ikke.

Gjest Gjest_silje_*
Skrevet

Jeg benytter meg av velværesalong en gang i mnd:) jeg er student, så er ikke fordi jeg har masse penger til overs bare noe jeg prioriterer. Hvis det ikke er noen bra salonger blant disse 18000 fra før, tror jeg absolutt det kan bli en suksess;) Det har ihvertfall ett voksende marked og behov for mer, ifølge de som jobber der jeg går..

Skrevet

Det er sant det. Mye blir kjøpt på internett nå.

Det er 3 salonger her fra før, en som har vært i alle år og er ganske stor. De andre to har jeg ikke store trua på. Grunnen til at jeg vil starte selv er pga allergi som gjør at jeg ikke kan jobbe med parfymerte produkter. Og det merke jeg velger å starte med, som jeg selv har brukt i 3 år, er parfymefritt og rene produkter.

Faren min er skeptisk og tror at det aldri vil gå. Men jeg har veldig troen på at det er et marked som vokser og planlegger å drive salongen min på annen måte enn de som er. De som er fra før er på en måte en helt enkel hudpleiesalong, ikke noe særlig spennende lokale eller atmosfære. Ser mest ut som en butikk.

Jeg ønsker å gi en spafeeling midt i byen, at kundene føler seg vel av å bare kom inn døren. Slik stemning var det i den salongen jeg jobbet i tidligere i en annen by og det var hærlig! Både får kundene og terapeutene. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...