Gjest Gjest_Marianne_* Skrevet 25. desember 2009 #1 Del Skrevet 25. desember 2009 Jeg har drevet på med nettdating over noen år nå, og tatt en date og fem gjennom åra. Har holdt meg til min egen kommune/fylke, men tanke på at det er lettere å møtes for en kopp kaffe, og skulle det bli noe, så har jeg jobben min og beholder den. Det hadde jo vært det enkleste! Nå skriver jeg med en fra en annen landsdel for første gang, falt litt for hans første melding, og nå har det blitt endel meldinger. Sansynligvis en gang i fremtiden så hadde det vært fint å treffes, og mitt spørsmål er da hva deres erfaring er. Inviterer han deg for f.eks en helg, tar du da inn på hotel om du reiser langt avgårde for å møtes? Om du tar imot invitasjon til hans hus, sover du da på gjesterommet? Holder dere åpen flybillett hjem, bare sånn i tilfelle? Alle tips og erfaringer mottas med takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 25. desember 2009 #2 Del Skrevet 25. desember 2009 Bruk mye lenger tid enn før på å finne ut av hvem han er først (og fremst)!! Har dere virkelig god kjemi etter mange mange stunder i sammen på nett så vil du selv etterhvert vite hva som er riktig eller galt. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 25. desember 2009 #3 Del Skrevet 25. desember 2009 Har ikke prøvd nettdating men jeg er 100% sikker på at om jeg hadde så ville jeg hatt hotellrom ved første date IRL. Uansett hvor god kjemi vi hadde så ville det blitt for intenst med heldøgnssamvær første gang vi møttes, og hadde det blitt helt skjæring så hadde "fluktruta" til hotellet vært god å ha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Vana_* Skrevet 25. desember 2009 #4 Del Skrevet 25. desember 2009 Fra nå av unngår jeg alt som kan lede til avstandsforhold. Det fungerer enkelt og greit bare ikke for meg, det veit jeg av erfaring. Jeg har reist landet på langs for å møte noen, og venta med å bestille returbillett. Jeg tok heller ikke inn på hotell, men lå over hos ham. I samme seng ;p Jeg er alt for avhengig av å ha den jeg er forelska i rundt meg. Økonomien tillater meg heller ikke å reise land og strand. Nå gav jeg det vel egentlig ingen råd..men gjør det som passer best. Eller avtal med han før du drar om du tar inn på hotell eller ikke! Kanskje han bor med andre og det passer best at både du og han har en annen plass å dra hvis det skulle gå over all forventning? Åpen billett vil jeg iallefall anbefale Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 25. desember 2009 #5 Del Skrevet 25. desember 2009 Forvent at han forventer å få pult uten å legge noe mer i det. Da går det som regel bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 25. desember 2009 #6 Del Skrevet 25. desember 2009 Jeg har drevet på med nettdating over noen år nå, og tatt en date og fem gjennom åra. Har holdt meg til min egen kommune/fylke, men tanke på at det er lettere å møtes for en kopp kaffe, og skulle det bli noe, så har jeg jobben min og beholder den. Det hadde jo vært det enkleste! Nå skriver jeg med en fra en annen landsdel for første gang, falt litt for hans første melding, og nå har det blitt endel meldinger. Sansynligvis en gang i fremtiden så hadde det vært fint å treffes, og mitt spørsmål er da hva deres erfaring er. Inviterer han deg for f.eks en helg, tar du da inn på hotel om du reiser langt avgårde for å møtes? Om du tar imot invitasjon til hans hus, sover du da på gjesterommet? Holder dere åpen flybillett hjem, bare sånn i tilfelle? Alle tips og erfaringer mottas med takk Jeg var i samme situasjon som deg for litt over et år siden. Ble kjent med en fra andre kanten av landet. Vi tastet og skravlet i 2-3 måneder før vi møttes. Han kom hjem til meg. Det klaffet helt max, og om 4 dager blir vi samboere Følg magefølelsen din. Du har vel funnet ut av hvor dere begge står, hva dere tenker omkring dette? Om du føler deg usikker, burde du kanskje booke et hotellrom, just in case Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå