Gå til innhold

BRR... iskaldt!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herregud, er det mulig, knappt 8 grader ute - i august!!!!!

Jeg har måttet krype til korset å ta på meg tøffler og ulljakke, og kom akkurat på den geniale idéen å fyre på peisen. Det hjelper litt, men er på samme tid litt vemodig...... - er sommeren definitivt over :roll: ?!

Flere der ute som hutrer i dag, kanskje?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg holdt på å fryse ihel når jeg gikk hjemmefra i dag tidlig i 7.30 tiden.

Var skikkelig bikkjekaldt.. brr.. dumme høst.

Skrevet

Jeg sitter her med ullpledd og fryser likevel. Kan ikke noen av dere andre krype under her sammen med meg, så kan vi varme hverandre? Jeg har stoooort pledd altså, sikkert plass til alle englene. :D

Skrevet

Jeg sitter her med ullpledd og fryser likevel. Kan ikke noen av dere andre krype under her sammen med meg, så kan vi varme hverandre? Jeg har stoooort pledd altså, sikkert plass til alle englene. :D

Skrevet

Her var det 4 grader i dag tidlig... Det er kjølig ja...

Suz

Skrevet

Kaldt????

Det er jo NÅ det er herlig ute jo..sånn som det er i dag skulle det vært hele året. litt sol, litt kjølig, litt regn.....for ikke å snakke om alle de vakre høstfargene som kommer snart.

Skulle vært høst hele året. :briller:

Skrevet

Synes det er deilig jeg at det begynner å bli litt kaldere ute. Hadde skikkelig koselig innekveld i går, fyrte opp i peisen og koste oss med kakao. Stearinlys overalt også, det er koselig det!!! :wink:

Skrevet

Syns det er godt med høst jeg....litt kjølig ute, en og annen dag med sol, dugg i gresset om morningen og "ren" luft. Så kan vi være inne når det regner, fyre i ovnen og ha det varmt og godt. Koke kakao og bake og gjøre ting man ellers ikke får til å gjøre når det er varmt ute. Deilig med innevær!!!

Skrevet

Enig med Lavendel, deilig med litt innevær - etter en sååå lang og varm sommer!! :D

Skrevet

Koser meg med kakao, jeg, og er glad jeg har fri fra jobb....

Synes det skulle være skikkelig sommer frem til 15. november, så høst frem til 1. desember, vinter til 1. februar, fjorten dager vår og deretter deilig sommer frem til 15. november igjen.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...