Gå til innhold

Hva løy du om sist?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Igår, jeg var lettere irritert.

En som spurte om jeg hadde mensen..."ja" sa jeg, "jeg blør som et helvete." Da holdt de kjeft. Funker hver gang.

Videoannonse
Annonse
Gjest brutal_mann
Skrevet
Igår, jeg var lettere irritert.

En som spurte om jeg hadde mensen..."ja" sa jeg, "jeg blør som et helvete." Da holdt de kjeft. Funker hver gang.

Det er fordi de blir kvalme det.

Gjest Eurodice
Skrevet
Alle juger. I alle fall av og til!

Hva løy du om sist?

Det spørs hva du legger i ordet lyve. Det hender at jeg kan omgå sannheten i den hensikt å skåne et menneske, at det ville bli brutalt ellers. Jeg synes dette er en fin leveregel: Det er ikke nødvendig å si alt du mener, men du skal mene det du sier.

Gjest Gjest_hogwash_*
Skrevet

Løy sist til min bestemor og sa jeg syntes desserten hennes var kjempegod.

Skrevet
Det er fordi de blir kvalme det.

Jeg er fullstendig klar over det. Og er strengt tatt litt av vitsen, da spør de ikke mer og jeg får være ifred.

Skrevet
Det siste jeg løy om var da jeg svarte om middagen i dag var god, det var den alldeles ikke.. men samboeren gjorde en veldig fin innsats, så da kunne han gjerne få litt skryt. :ler:

Ja, for da lager han bare mer av dette, når du oppmuntrer til det...

Skrevet (endret)
Ja, for da lager han bare mer av dette, når du oppmuntrer til det...

Neida, det blir ikke et problem. Selve retten var ikke problemet, heller tilberedningen. Øvelse gjør mester.

Endret av Supramundane
Skrevet

Venninne: "Er det ikke koselig at alle forlover seg?"

Jeg: "Ja, selvfølgelig"

Jeg synes selvfølgelig det er koselig, men når tre av mine nærmeste venner har forlovet seg i løpet av det siste året, og jeg har vært i bryllup to ganger siden i sommer, må jeg innrømme at det får singeltilværelsen til å virke enda mer ensom. Men, som jeg sa til venninnene mine; 2010 blir året der alt snur. Jeg har ikke prioritert kjærlighet de siste årene, det er det på tide å gjøre nå. :lur:

Skrevet

Ja, jeg lyver, men jeg kan faktisk ikke huske sist jeg løy! Og det føles veldig godt. Jeg tror faktisk jeg er mer ærlig enn mange andre. Kanskje jeg har mindre å lyve om, for jeg har det faktisk bra.

God jul! :klemmer:

• 1 måned senere...
Skrevet
...jeg kan faktisk ikke huske sist jeg løy! Og det føles veldig godt. Jeg tror faktisk jeg er mer ærlig enn mange andre. Kanskje jeg har mindre å lyve om, for jeg har det faktisk bra...

Samme her, gitt...!! :-))

Skrevet

sa jeg skulle jobbe ikveld til ei venninne.. er sliten og vil ikke si nei til hu, for jeg vil bare slappe av hjemme alene ikveld:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...