Gå til innhold

Hva løy du om sist?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Alle juger. I alle fall av og til!

Hva løy du om sist?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I går fikk jeg en vase til jul, stygg som juling. Jeg ringte giveren og sa den var nydelig og at jeg elsket den. Vasen skal få stå i vinduet, selv om jeg ikke liker den. Vet giveren bare ville gjøre meg glad.

Skrevet

Til kollegene da jeg nikket og sa "ja, det er mildt og fint vær ute nå". Det sier vi til hverandre hver dag.

Gjest Emmanuelle
Skrevet

"Ja" på spørsmålet om jeg har en fin jul.

Beklager negativiteten, lover å være bedre neste år ;)

Skrevet
"Ja" på spørsmålet om jeg har en fin jul.

Beklager negativiteten, lover å være bedre neste år ;)

Så trist! Håper virkelig at du får rett! :-)

Skrevet

Det siste jeg løy om var da jeg svarte om middagen i dag var god, det var den alldeles ikke.. men samboeren gjorde en veldig fin innsats, så da kunne han gjerne få litt skryt. :ler:

Skrevet
Det siste jeg løy om var da jeg svarte om middagen i dag var god, det var den alldeles ikke.. men samboeren gjorde en veldig fin innsats, så da kunne han gjerne få litt skryt. :ler:

Så snill du var! :-))

Skrevet

Jeg serverte en lettsvelget løgn for en spretten liten tier-jente for et par dager siden. Hun spurte om jeg hadde andre elskerinner enn henne, og om hun var flink til å suge.

Den første svarte jeg nei på, og løy. Den andre svarte jeg nei på, og var ærlig. ;) Sparket henne ut morgenen etter og ba henne skjerpe seg til neste gang.

Skrevet

Løy sist om hvorfor jeg ikke kom på julebordet... Av den enkle grunn at jeg er sjef for en gjeng på 20personer, hvorav 5får fyken rett over nyåret... Hadde jeg vært der og da selvfølgelig fått meg noe alkohol så hadde nok dette blitt annonsert til vedkommenden... Tenkte jeg ikke skulle ødelegg jula for de iallefall... Derfor sa jeg at min kone og 2barn var syke....

Skrevet (endret)
Jeg serverte en lettsvelget løgn for en spretten liten tier-jente for et par dager siden. Hun spurte om jeg hadde andre elskerinner enn henne, og om hun var flink til å suge.

Den første svarte jeg nei på, og løy. Den andre svarte jeg nei på, og var ærlig. ;) Sparket henne ut morgenen etter og ba henne skjerpe seg til neste gang.

-Og svaret mitt til alt dette er som følger;

Jeg er en god mann med et flott utseende, godt trent med en del muskelatur og også en veldig ordnet økonomi, dvs rimelig godt med penger. Jeg er alltid omsorgsfull og kjærlig, tar veldig godt vare på de som betyr noe for meg, og jeg gjør alt i min makt for å tilfredstille min partner til enhver tid på alle mulige måter. Jeg liker å gi mange kjærtegn og kjærlige ord i øret, og jeg er en fullstendig støttende og oppmuntrende, beskyttende og for det meste tilgivende mann. Dessuten er jeg alltid helt rettferdig, og i tillegg til alt dette så juger jeg godt! :-)))

Endret av Kjetil S.
Skrevet

Jeg løy når jeg ble spurt om jeg hadde det bra. Ni ganger i løpet av gårsdagen, 6 så langt i dag.

Skrevet
Jeg løy når jeg ble spurt om jeg hadde det bra. Ni ganger i løpet av gårsdagen, 6 så langt i dag.

Dette tror jeg nok dessverre at gjelder nokså mange, beklageligvis!

Skrevet

Jeg løy når pappa spute om julematen smakte godt.

Det var egentlig relativt lite godt, men har ikke hjete til å fortelle han det på julaften..

Løy også for familien på mor-siden i sta, da de spurte om skolen ogsånt. Jeg sluttet i oktober, og ingen på mor-siden vet det..

Skrevet
Dette tror jeg nok dessverre at gjelder nokså mange, beklageligvis!
Min halvbror og konen hans vet ikke at jeg er bipolar, og pappa tror jeg har en god periode nå. Jeg bare smiler og sier at jeg har det fint og tvinger meg selv inn i samtaler.
Gjest witness93
Skrevet

På julaften da jeg sa til den minste ungen i selvskapet at jeg skulle ut å passe reinstyrene til nissen, ved å så gå å kle meg ut som ham :lur:

men siste "seriøse" var vel for noen dager siden da en viss person spurte om jeg hadde det bra, men hva svarer man da? " takk, men nei jeg har det ikke bra? :sjenert:

Skrevet

Da min mann skulle ut med kompisene, og bestemte seg for å dra ut før han egentlig skulle slik at jeg måtte ta meg av leggingen av to overtrøtte små. "Går det greit at jeg drar nå?" Løgnen som fulgte: "Jada, det går fint."

(Det gikk forsåvidt fint, men jeg hadde mest lyst til å be han bli igjen hjemme og hjelpe til)

Skrevet

Når det gjelder å svare på om man har det bra, så føler jeg kanskje at det ofte er et spørsmål folk stiller for å få et "ja". Så det blir i såfall en hvit løgn..

Håper forøvrig at dere som har svart ja men ment nei, snart kan svare ja oppriktig. :klem:

Gjest brutal_mann
Skrevet
På julaften da jeg sa til den minste ungen i selvskapet at jeg skulle ut å passe reinstyrene til nissen, ved å så gå å kle meg ut som ham :lur:

men siste "seriøse" var vel for noen dager siden da en viss person spurte om jeg hadde det bra, men hva svarer man da? " takk, men nei jeg har det ikke bra? :sjenert:

Det er det man svarer.

Skrevet

Sist jeg løy ...

Jeg kommer ikke på det, faktisk.

Antakelig når jeg serverte standardfrase: "Joda, har det bra, jeg."

Jeg sier gjerne det når jeg ikke har tillit til den andre kan ta imot et annet svar fra meg. Om du skjønner?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...