Gå til innhold

~ En historie ~

Anbefalte innlegg

Skrevet

Livets datter gikk og ruslet i Oslos gater en vakker mandags ettermiddag. Hun kjente kaffe-tørsten stige, og bestemte seg for å stoppe innom en kaffe-bar! Vel fremme ved et bord, satte hun fra seg alle bæreposene fra den akk, så dyre handleturen og kikket seg rundt i lokalet. Øynene falt straks på en person som satt innerst i lokalet, med en skillings-bolle i hendene. Livets datter skvatt til!!! Det var noe kjent med denne personen. Var det ikke... det lignet mistenkelig om en annen KG-bruker. Jo, det måtte være...

...forts... (værsågod neste)

Videoannonse
Annonse
Gjest Madam Felle
Skrevet

Jo det måtte være henne. Hun hadde på seg en svart bommullskjole, akkurat lang nok til at den nådde anklene hennes og jeg kunne se noen sarte stoffsko verne de unge føttene. Hun hadde lysebrunt halvlangt hår, som hadde krøllet seg hvor det møtte frakken hennes. En hvit kappe som var nesten like lang som kjolen. Kjolen hennes hadde blitt gjennomvåt og forvridd rundt den skjøre kroppen.

Jeg gikk bort til henne "Har du noe imot om jeg slår meg ned?" spurte jeg, rettet mot henne. "Vær så god" svarte hun, litt i tvil. "Fortell meg om deg selv" sa jeg til henne. "Hva heter du?" Hun så smånervøst på de andre rundt henne. "Hvorfor spør du?

• 4 måneder senere...
Skrevet

"Jeg vil nødig invadere ditt privatliv, men du minner meg om noen..." sa LD.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...