Gjest Gjest Skrevet 25. desember 2009 #1 Skrevet 25. desember 2009 og mistet bokstavene ';[ skj;nner dere hva jeg mener_ Til og med sp;rsm[lstegnet ble helt feil jo... >*
janne84 Skrevet 25. desember 2009 #2 Skrevet 25. desember 2009 Du har stilt inn på engelsk tastatur, er bare å forandre tilbake til norsk, så fikser det seg
Gjest Gjest Skrevet 25. desember 2009 #3 Skrevet 25. desember 2009 Du har endret tastaturet ditt ser det ut som! Vent skal jeg søke på google hva man trykket på for å få det tilbake. Du må fortelle meg hva slags data det er du sitter på? En laptop, i såfall, si navnet på den.
janne84 Skrevet 25. desember 2009 #4 Skrevet 25. desember 2009 Der nede som klokken, lydinnstillingene og det er så står det NO, eller med deg står det sikker EN, trykk på den også velger du norsk (NO) så er det fikset
Gjest Gjest Skrevet 25. desember 2009 #5 Skrevet 25. desember 2009 jeg har en compaq >( tror ikke det har noe med engelsk tastatur [ gj;re, jeg f[r heller ikke skrevet parenteser. n[r jeg skal skrive parentes blir det slik *( alts[ venstre parentes blir stjerne
Gjest Gjest Skrevet 25. desember 2009 #6 Skrevet 25. desember 2009 Der nede som klokken, lydinnstillingene og det er så står det NO, eller med deg står det sikker EN, trykk på den også velger du norsk (NO) så er det fikset Nå er det fikset! Tusen takk for hjelpen! Også tusen takk til de jeg trodde tok feil ang engelsk setting
Gjest Gjest Skrevet 25. desember 2009 #7 Skrevet 25. desember 2009 Prøv ALT+SHIFT samtidig PÅ VENSTRE side av dataen. Shift er den fete pila som peker oppover på knappen.
janne84 Skrevet 25. desember 2009 #8 Skrevet 25. desember 2009 Nå er det fikset! Tusen takk for hjelpen! Også tusen takk til de jeg trodde tok feil ang engelsk setting Ingen problem. Har gjort det samme selv
Gjest ts Skrevet 25. desember 2009 #9 Skrevet 25. desember 2009 Tenk å få løsning på sine problemer på så kort tid. Tusen takk, alle kunnskapsrike kg-mennesker
Gjest ts Skrevet 25. desember 2009 #10 Skrevet 25. desember 2009 Prøv ALT+SHIFT samtidig PÅ VENSTRE side av dataen. Shift er den fete pila som peker oppover på knappen. Kult! Da endrer det fra engelsk til norsk til engelsk til norsk til... :D kjempegøy Takk for hjelpen
Gjest Gjest Skrevet 25. desember 2009 #11 Skrevet 25. desember 2009 Ah, ser nå at du fikset det Så flott at det ordnet seg! Har selv klart å få det til, ikke akkurat lite frustrerende om man ikke vet hvordan få det vekk igjen
Gjest Gjest Skrevet 25. desember 2009 #12 Skrevet 25. desember 2009 Kult! Da endrer det fra engelsk til norsk til engelsk til norsk til... :D kjempegøy Takk for hjelpen Bare hyggelig Ha en fortsatt strålende jul
Eplefe Skrevet 25. desember 2009 #13 Skrevet 25. desember 2009 jeg har en compaq >( tror ikke det har noe med engelsk tastatur [ gj;re, jeg f[r heller ikke skrevet parenteser. n[r jeg skal skrive parentes blir det slik *( alts[ venstre parentes blir stjerne Jeg kan forklare deg det. Tegnsettingen er ikke det samme på engelske og norske tastatur. Sammenlign dette: http://closedstacks.files.wordpress.com/2009/01/keyboard.jpg Med ditt oppsett, så skjønner du nok litt bedre det med stjernen og sånn. Ellers er det bra du fikk hjelp fort, det der er ganske frustrerende om man ikke vet hva man skal gjøre.
Gjest Gjest Skrevet 25. desember 2009 #14 Skrevet 25. desember 2009 Jeg kan forklare deg det. Tegnsettingen er ikke det samme på engelske og norske tastatur. Sammenlign dette: http://closedstacks.files.wordpress.com/2009/01/keyboard.jpg Ah! Genialt! Bildet var ikke så lett å få opp, men et geni lærte meg for litt siden at jeg får forstørret skjermbildet ved å trykke ctrl og scrolle med musehjulet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå