Gå til innhold

Truser fra Triumph

Anbefalte innlegg

Gjest gavekort
Skrevet

Fikk gavekort i julegave og har bestemt meg for å bruke de på en sånn hold-in truse som jeg har fundert på en stund.

Er to stykker som jeg vurderer, denne trusevarianten, Triumph Pure Shaper Maxi og denne boxer varianten, Triumph Pure Shaper Panty L.

Det er vel ikke noen som har noe erfaring med disse`?

Kan se ut som at trusevarianten går lenger opp og holder mer på magen, mens boxervarianten holder mindre på magen, og litt mer på rumpe og lår.

Er jo egentlig magen som jeg vil ha mest hold på, men hadde ikke gjort noe om den støttet rumpe og lår også. Ble bare usikker på hvor god hold det er rundt magen på boxervarianten. :sjenert:

Skulle kanskje hatt en av disse før man pyntet seg til jul, men nå kan jeg ihvertfall få litt hjelp med å skjule det som evt. måtte komme ekstra nå i romjulen :ler:

Klem fra meg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samboer har en som ligner den første typen..

Men er ikke fra Triumph da..

Hun virker ganske fornøyd, godt hold og sklir heller ikke ned.. :)

Ut over det, så har jeg ikke så mange erfaringer å komme med :ler:

Skrevet

For at modellene skal vise hvordan plagget passer og former kroppen, burde de ikke ha noe trusen kan forme da? De jentene der er jo rett som en planke i magen, ser ikke ut som de har et gram fett til overs :klø:

Skrevet

hehe.. joda.. det kan du si..

Kan vel garantere for at jeg har litt mer som må holdes på plass enn de modellene ihvertfall :fnise:

Skrevet

Skal jeg dømme modellene uten å ha prøvd dem, så lurer jeg på om ikke den bokser modellen er litt bedre enn trusemodellen. Ser for meg at den gnager kanskje litt mindre? Og den skal jo holde inne lårene bedre også..

Skrevet
Skal jeg dømme modellene uten å ha prøvd dem, så lurer jeg på om ikke den bokser modellen er litt bedre enn trusemodellen. Ser for meg at den gnager kanskje litt mindre? Og den skal jo holde inne lårene bedre også..

Ja, det er det jeg har fundert litt på.

Boxer typen ser jo en god del mer behagelig ut enn trusen. Men samtidig ser det ikke ut som at boxer typen ikke gir like mye hold til magen som trusen gir..

Og jeg trenger mer hold til de ekstra kiloene på magen enn lårene :)

Derfor hadde det vært så kjekt om det var noen som hadde prøvd en av disse :D

Skrevet

DEFINITIVT trusevarianten!!! Var så dum at jeg kjøpte lårbokser saken til en fest jeg skulle på, og jeg har også større mage enn lår. SVineriet klarte å lage en skikkelig valk midt på magen fordi magedelen ikke var høy nok! Måtte i siste liten bokstavlig talt løpe på butikken og kjøpe trusevarianten med høyere liv, da gikk det.

Skrevet
DEFINITIVT trusevarianten!!! Var så dum at jeg kjøpte lårbokser saken til en fest jeg skulle på, og jeg har også større mage enn lår. SVineriet klarte å lage en skikkelig valk midt på magen fordi magedelen ikke var høy nok! Måtte i siste liten bokstavlig talt løpe på butikken og kjøpe trusevarianten med høyere liv, da gikk det.

Akkurat.. var kanskje det jeg tenkte.. noe jeg ikke trenger, så er det noe som lager enda en valk..

Er det denne typen du har prøvd, fra Triumph? :)

Skrevet

Hvis du først skal bruke penger på den typen plagg, ville jeg gått for noe annet enn Triumph, tror jeg. ;) Spanx går for å være det beste merket når det gjelder hold in-undertøy, selges blant annet hos Figleaves.

Jeg brukte en truse fra Triumph tilsvarende den du linker til, bare i bomullsblanding, etter keisersnittet mitt i vinter for å gi støtte til såret. Særlig hold-in-effekt hadde den ikke, men den støttet jo som sagt opp.

Skrevet

Har en trusevariant fra lindex og den holder godt, men de billige versjonene vl fort bli løse i strikken... Med andre ord kan det være lurt å investere litt... Har også prøvd slike boksermodeller, men på meg gir de ekstravalk på magen, så har blitt med prøvingen der.

Skrevet
Hvis du først skal bruke penger på den typen plagg, ville jeg gått for noe annet enn Triumph, tror jeg. ;) Spanx går for å være det beste merket når det gjelder hold in-undertøy, selges blant annet hos Figleaves.

Jeg brukte en truse fra Triumph tilsvarende den du linker til, bare i bomullsblanding, etter keisersnittet mitt i vinter for å gi støtte til såret. Særlig hold-in-effekt hadde den ikke, men den støttet jo som sagt opp.

Har såvidt lest litt om Spanx, men ikke så mye. Har ikke funnet en nettbutikk i Norge som selger det. Figleaves er vel en utenlandsk nettbutikk, så handler man der ifra så kommer jo fortolling, moms, gebyr etc.. Blir jo så dyrt til slutt :tristbla:

Har du noe erfaring med Spanx kanskje? :)

Evt. hvordan modeller du har prøvd?

Beste hadde vært å funnet en norsk nettbutikk, men blir vel vanskelig det..

Har en trusevariant fra lindex og den holder godt, men de billige versjonene vl fort bli løse i strikken... Med andre ord kan det være lurt å investere litt... Har også prøvd slike boksermodeller, men på meg gir de ekstravalk på magen, så har blitt med prøvingen der.

Da tror jeg det er ganske klart, blir ikke noe boxermodell :sjenert:

Men fant denne spanx boxermodellen som var en del høyere i livet, kostet litt mer enn det andre også da..

Kanskje denne modellen er bedre en Triumph sin, siden den er høyere.. :unsure:

Skrevet
Har såvidt lest litt om Spanx, men ikke så mye. Har ikke funnet en nettbutikk i Norge som selger det. Figleaves er vel en utenlandsk nettbutikk, så handler man der ifra så kommer jo fortolling, moms, gebyr etc.. Blir jo så dyrt til slutt :tristbla:

Har du noe erfaring med Spanx kanskje? :)

Evt. hvordan modeller du har prøvd?

Beste hadde vært å funnet en norsk nettbutikk, men blir vel vanskelig det..

Jeg har et korsett fra Spanx som jeg ikke finner tilsvarende til nå. Sånt med hekter hele veien, går fra puppene og ned til hoftene. Jeg er godt fornøyd med det.

Aner ikke om noen norske nettbutikker selger Spanx.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...