Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her og surfer litt på eBay, men usj - så mye "drit" det er der. Jeg begrenser søk og jeg prøver å sortere ut gode/mindre gode selgere, men synes likevel at "funnene" ikke er all verden. F.eks. nå ser jeg etter golf-klær til menn (av god kvalitet, ikke fake-varer etc.) + gensere/bukser til dame og jeg søker både på ebay.com og ebay.co.uk, men synes generelt det er vanskelig å finne fine ting. Ser også etter golf-utstyr (køller o.l.), men har ikke funnet så mange som sender til Norge.

Er det ikke noe særlig fine ting (klær?) på eBay eller er det bare jeg som er for dårlig på det her? Dere som er garvede eBay-handlere - noen tips til hvordan få bra treff?

Har forresten nå en prøveversjon av Bidnapper, noe som gjør det litt gøy å være med på auksjoner (men tror ikke jeg gidder å betale for å bruke programmet - ivrig er jeg ikke...).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg passer på å sortere etter "price incl. shipping", sørge for å søke etter ting som faktisk sendes til Norge, og ser på det som et pluss om varen kommer fra en ebay-butikk.

Man tar alltid en liten sjanse på Ebay, rett og slett fordi man ikke får se tingen på ordentlig, og det er minst like dyrt å returnere, men jeg blir sjeldent skuffa. Av og til er ting litt mindre ekslusive enn fremstilt, men stort sett mer verdt enn jeg har betalt uansett.

Har gitt opp klær, med mindre jeg leter etter noe veldig spesielt, rett og slett fordi det er så mye at jeg ikke klarer å velge, og fordi det er umulig å vite hva som er ekte og ikke.

Har forsåvidt golfkøller til salgs ;)

Skrevet
Jeg passer på å sortere etter "price incl. shipping", sørge for å søke etter ting som faktisk sendes til Norge, og ser på det som et pluss om varen kommer fra en ebay-butikk.

Man tar alltid en liten sjanse på Ebay, rett og slett fordi man ikke får se tingen på ordentlig, og det er minst like dyrt å returnere, men jeg blir sjeldent skuffa. Av og til er ting litt mindre ekslusive enn fremstilt, men stort sett mer verdt enn jeg har betalt uansett.

Har gitt opp klær, med mindre jeg leter etter noe veldig spesielt, rett og slett fordi det er så mye at jeg ikke klarer å velge, og fordi det er umulig å vite hva som er ekte og ikke.

Har forsåvidt golfkøller til salgs ;)

Ser etter et helt konkret sett (Callaway IR RH X-22 4P ST til menn).

Jeg har også søkt noen ganger etter kun ting som sendes til Norge, men opplever da at mange relevante treff uteblir (altså; de sender til Norge likevel). Er det også flere enn meg som synes den norske eBay-siden er dårlig? Jeg opplever ofte at det jeg får treff på hos uk/com ikke kommer opp på den norske siden (selv om de sender til Norge), så den norske utgaven har jeg sluttet å bruke.

Har også spurt noen selgere om de sender til Norge selv om det står at de ikke gjør det, og det har flere av de gjort.

Skrevet
Ser etter et helt konkret sett (Callaway IR RH X-22 4P ST til menn).

Jeg har også søkt noen ganger etter kun ting som sendes til Norge, men opplever da at mange relevante treff uteblir (altså; de sender til Norge likevel). Er det også flere enn meg som synes den norske eBay-siden er dårlig? Jeg opplever ofte at det jeg får treff på hos uk/com ikke kommer opp på den norske siden (selv om de sender til Norge), så den norske utgaven har jeg sluttet å bruke.

Har også spurt noen selgere om de sender til Norge selv om det står at de ikke gjør det, og det har flere av de gjort.

Må ærlig innrømme at jeg ikke engang visste at det fantes en norsk ebayside :sjenert: Det sier kanskje litt?

har også noen ganger spurt om de sender likevel, og fått ok, men stort sett er det nok utvalg i resultatene jeg får :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...