Gjest Fæsk Skrevet 25. desember 2009 #1 Skrevet 25. desember 2009 det virker som han ikke liker familien min på noen måte. Vi skal være i selskap om ti min nå, men det blir det ikke noe av. Jeg kommer meg heller ikke ut fordi det går ikke noe buss å de andre som skal har fulle biler. Han gikk å la seg fordi han hadde fått litt vondt i hode, jeg ba han ta noen paracet. Det har han ikke gjort. Vekket han ett kvarter før vi skulle gå nå, hadde fortsatt vondt hodet. Jeg sa bare at da kunne det være det samme så gikk jeg ut døra. Han var veldig innstilt på å besøke sine foreldre, der føler jeg alltid at meg må bli med. Å hvis jeg sier nei får jeg det "skuffende" blikket over meg. Jeg er ikke kravstor når det kommer til å være med i alle familieselskaper osv. men akkurat rundt jula syns jeg han kan ofre noe. Til sommeren skal vi ha slektstreff. Luftet dette allerede i forje mnd. å da fikk jeg bare: " er sikkert opptatt den dagen. jobb vettu "
Gjest Alpha Skrevet 25. desember 2009 #2 Skrevet 25. desember 2009 Forstår mannen godt. Det finnes ikke noe kjedeligere enn å sitte sammen med familien til et kvinnfolk og leke svigemors drøm. La han slippe.
SouthernStar Skrevet 25. desember 2009 #3 Skrevet 25. desember 2009 Der syns jeg han kunne tatt seg sammen litt og stillt opp altså!
snusmumriken Skrevet 25. desember 2009 #4 Skrevet 25. desember 2009 nei fysj! Må du være med til han får han være med til deg, noe annet er det ikke snakk om, altså. Litt rettferdighet må det være.
Gjest Fæsk Skrevet 25. desember 2009 #5 Skrevet 25. desember 2009 Forstår mannen godt. Det finnes ikke noe kjedeligere enn å sitte sammen med familien til et kvinnfolk og leke svigemors drøm. La han slippe. Mine foreldre er skilt, å det er ingen av mine foreldre i det selskapet! det er ikke ofte jeg ber han være med. han jobber stortsett. forstår bare ikke hvorfor det skal være så jævla vanskelig!
Gjest megvel Skrevet 25. desember 2009 #6 Skrevet 25. desember 2009 Hvis du "må" være med til hans familie så får han være mann nok til å være med til din. Hadde min kjære ikke blitt med til min familie i juleselskap hadde jeg blitt drittsur. Spesielt om jeg var sikker på at han faket sykdom for å slippe.
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 25. desember 2009 #7 Skrevet 25. desember 2009 Hvis du "må" være med til hans familie så får han være mann nok til å være med til din. Hadde min kjære ikke blitt med til min familie i juleselskap hadde jeg blitt drittsur. Spesielt om jeg var sikker på at han faket sykdom for å slippe. Heilt enig. Eg hadde blitt smålig forbanna og røska han ut av senga og slengt han inn på badet med beskjed om å gjøre seg klar. Om eg hadde måtte vært med til hans familie skulle jaggu han fått blitt med til min, samme hvor lite han hadde hatt lyst. Greit nok, om han var skikkelig sjuk så skulle han fått blitt i senga men når han "bare" har vondt i hodet så hadde han neppe dødd av å tatt noen smertestillende og blitt med. Og slektstreffet skulle han og fått blitt med på, om han så skulle tatt fri fra jobb. Just to make a point.
Snasen Skrevet 25. desember 2009 #8 Skrevet 25. desember 2009 Høres ut som om samboern din er et stort barn.
Gjest Fæsk Skrevet 25. desember 2009 #9 Skrevet 25. desember 2009 Jeg gir opp. Blir flau også. Han er godt likt å familien min spør hele tiden hvor han er om jeg kommer alene. Han hinter alltid om vi kan gå snart . Jeg maser aldri om å gå. Ta tilbake med samme mynt å ikke bli med han? Ble ingen ribbe på meg idag
SouthernStar Skrevet 25. desember 2009 #10 Skrevet 25. desember 2009 Jeg gir opp. Blir flau også. Han er godt likt å familien min spør hele tiden hvor han er om jeg kommer alene. Han hinter alltid om vi kan gå snart . Jeg maser aldri om å gå. Ta tilbake med samme mynt å ikke bli med han? Ble ingen ribbe på meg idag Det syns jeg du skal, dersom du føler for det.
ninuska_ Skrevet 25. desember 2009 #11 Skrevet 25. desember 2009 (endret) Jeg syns det er helt greit, jeg. Kanskje for det er jeg som ikke alltid vil bli med til familien til min sambo. Sambo har en stor familie, og jeg er ikke spesielt glad i store selskap, så da sier jeg pent "nei, takk" når jeg ikke har lyst. Det har ingenting med at jeg ikke liker familien hans, men det blir litt for mye styr og kaos for min smak.. Jeg er derimot med når hans nærmeste familie er samlet, det er helt ok Har du prøvd å snakke med han om det? Det er i allefall det beste Endret 25. desember 2009 av ninuska_
Gjest NewMonkey Skrevet 25. desember 2009 #12 Skrevet 25. desember 2009 Så barnslig han er! Din familie er jo på en måte hans familie også.Hvis du MÅ besøke hans så MÅ han besøke din. Gi og få...
Gjest Gjest Skrevet 25. desember 2009 #13 Skrevet 25. desember 2009 Når du vet at han er slik, så bør du slutte å legge opp til slike skuffelser. Når familien ber så sier DU ja takk og går. Om de spør etter ham så si sannheten; han gadd ikke. Og når han reiser til sine så blir du hjemme, du virket ikke videre entusiastisk over hans folk heller. Slutt å oppføre dere som martyrer for hverandre. Og slutt å legge opp til krangel!
Gjest brutal_mann Skrevet 25. desember 2009 #14 Skrevet 25. desember 2009 Det er slike kjernekarer som får og holder på kvinner
Gjest Gjest Skrevet 25. desember 2009 #15 Skrevet 25. desember 2009 Det er slike kjernekarer som får og holder på kvinner Tull. Av voksne menn bør man kunne forvente at de blir med i en familiemiddag eller tre i løpet av et år. Det er en del av pakka, når man velger sin partner for livet - i utgangspunktet. Jeg synes heller ikke det er den optimale opplevelse å være med i slektsselskap med hans klan, men det tåler jeg. Jeg vet at det betyr en del for ham, så selvfølgelig stiller jeg opp. Og smiler.
Gjest brutal_mann Skrevet 25. desember 2009 #16 Skrevet 25. desember 2009 Tull. Av voksne menn bør man kunne forvente at de blir med i en familiemiddag eller tre i løpet av et år. Det er en del av pakka, når man velger sin partner for livet - i utgangspunktet. Jeg synes heller ikke det er den optimale opplevelse å være med i slektsselskap med hans klan, men det tåler jeg. Jeg vet at det betyr en del for ham, så selvfølgelig stiller jeg opp. Og smiler. Men igjen, det er menn som gir faen i slike ting som har de fineste damene og lengste forholdene.
Gjest Gjest Skrevet 25. desember 2009 #17 Skrevet 25. desember 2009 Men igjen, det er menn som gir faen i slike ting som har de fineste damene og lengste forholdene. Er det? Har du laget en statistikk på det? Det stemmer ikke i min verden, i hvertfall.
Disturbed Skrevet 25. desember 2009 #18 Skrevet 25. desember 2009 Når du vet at han er slik, så bør du slutte å legge opp til slike skuffelser. Når familien ber så sier DU ja takk og går. Om de spør etter ham så si sannheten; han gadd ikke. Og når han reiser til sine så blir du hjemme, du virket ikke videre entusiastisk over hans folk heller. Slutt å oppføre dere som martyrer for hverandre. Og slutt å legge opp til krangel! Litt enig i dette her, og det praktiseres langt på vei slik i heimen her. Forutsatt at man oppfører seg som et voksent menneske og faktisk deltar med glede en viss prosent i løpet av året. Det er unødvendig å holde seg så mye borte at svigerfamilien begynner å spørre etter en også...
Gjest Gjest_jente_* Skrevet 25. desember 2009 #19 Skrevet 25. desember 2009 Men igjen, det er menn som gir faen i slike ting som har de fineste damene og lengste forholdene. Hva er egentlig problemet ditt??? Håper du våkner en dag og forstår at ditt syn på verden, og spesielt kvinner og forhold, er feil. Du fronter det samme bitre forkvaklede budskapet ditt i 9 av 10 tråder du skriver i. Syns mest av alt synd i deg. God jul.
Gjest Alpha Skrevet 25. desember 2009 #20 Skrevet 25. desember 2009 Men igjen, det er menn som gir faen i slike ting som har de fineste damene og lengste forholdene. Feil. Når det gjelder langvarige forhold er det som regel de kjedelige, underkuede "snille guttene" som sitter lengst i klisteret. Bitre tapere som deg derimot har sjelden suksess (hvis man kan betrakte et langvarig forhold som en suksess..) Menn som gir faen i slike ting som det trådstarter skriver om her, er som regel kloke nok til å holde seg unna faste forhold i utgangspunktet. Trådstarters type høres ut som en av de mindre intelligente, for han tror visst det er mulig å kombinere et forhold med den friheten man har som singel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå