Gå til innhold

Naturlige striper,hvordan???

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvordan får man stripet håret så det ser naturlig ut???Sånn ala Jennifer Aniston tenker jeg på.Kunne godt tenke meg å bli blond men å ta det gradvis med striping.Noen som har noen forslag til meg??

takk for hjelp icon_smile.gif

Videoannonse
Annonse
Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Gå til frisøren! Det gjorde jeg og jeg har kjempefine "naturlige" striper i håret mitt nå. De brukte ikke hette på meg, men plukket ut striper og pakket det hele i folie.. litt vanskelig å forklare. Men fikk gyldne striper i mitt brune hår.

Skrevet

Jeg har saann farge som Jennifer Aniston!(Skulle bare oenske resten saa ut som henne ogsaa...) icon_biggrin.gif

Frisoeren min her i England bruker en teknikk paa meg som kalles "maji meche" (tror det er saann det skrives) av Loreal. Haaret blir delt opp i seksjoner og vevet i gjennom med en spiss ende paa en kam for aa faa tynne, tynne haar partier som blir farget og etterpaa pakket inn i smaa plastikk lommer som bare kan vaskes rett ut.(snillere enn folie, sies det) Hun bruker tre forskjellige farger som veves inn i haaret, hvorav en farge er naer min naturlige og en som er lysere og en som er moerkere. Resultatet blir veldig naturlig, gir nesten ikke ettervekst og haaret ser mer livfullt ut. Er veldig fornoeyd med denne metoden!

icon_biggrin.gif12

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvor mye koster en sånn behandling hos frisøren da??Er ikke det fryktelig dyrt??

Skrevet

For min behandling her over dammen, betaler jeg ca. 750 kroner og da er det med farge, klipp og foen. Hadde lignende behandling hjemme en gang og der ble det mye dyrere dessverre...

icon_frown.gif12

• 1 måned senere...
Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har faktisk hørt at det går an å bruke sitronsyre. Prøvde det selv en gang, ble iallefall litt striper.

Jeg blanda syra ut med litt vann, så det ble en slags "deig". Deretter ut i sola.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...