Gjest Gjest Skrevet 25. desember 2009 #1 Skrevet 25. desember 2009 Hvor mange timer trenger man for å komme i gang? Kan man trekke det fra på skatten?
Gjest Gjest Skrevet 27. desember 2009 #2 Skrevet 27. desember 2009 Hei du! Jeg fikk gode resultater etter 10 timer (1 time = 60 min). Varmer da opp på forhånd. Jeg var da i dårlig form til meg å være, hadde kommet ut av trening pga graviditet, men har tidligere vært i svært god form så gammelt grunnlag spilte noko inn. 60 minutt under pisken til min kjære trener, er akkuart nok. Jeg kunne ikke klart å holde fokus særlig mye lengere. En time i uka er målet, men som regel er jeg syk (forkjølelse typisk, må være i topp helse for å trene med PT, hvis ikke er det bedre å utsette til neste gang). Men en time i uka blir i alle fall jeg inspirert til å holde på bra på egenhånd utenom. For noen kan kanskje 2x30 min også være et bra alternativ. Det perfekte hadde vært 45 min x 2. Men har hverken råd eller helse til det nå. Blir temmelig kjørt etter PT-timen slik at det er greit å kun møte henne 1 gang i uka
Gjest Gjest Skrevet 27. desember 2009 #3 Skrevet 27. desember 2009 Glemte å si at jeg betaler 400 kr for 60 min, dette når jeg kjøper 10 timer i slengen. Om du bor i Oslo og vil vite hvor dette er, si i fra, så sender jeg en pm. Min PT er fantastisk flink
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå