Gå til innhold

Brands Of Fashion

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Noen som har handlet fra denne nettsiden

www.brandsoffashion.com ?

De har mulberry veske til 1000, skjønner at den er fake men så lenge det er ekte skinn.. De hadde også mye annet kult.

Noen som har prøvd de?

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det heter forresten brands in fashion....

Endret av LillaDilla
Skrevet

Jeg lurer på det samme! Tingene ser jo veldig fine/ekte ut på bildene... Vil gjerne høre om noen har noen erfaringer

Gjest Gjest_mej_*
Skrevet

Jeg lurer også på det samme. Har bestilt uggs derfra...

Skrevet

Innlegg fjernet pga fullt navn

SportyShorty, mod

• 2 uker senere...
  • 9 måneder senere...
Skrevet

De selger kun fake! Bestilte ett par Hunter støvler og man kunne se at de ikke var ekte.

Synd at returadresse er i Kina og det koster over 500 å sende støvlene i retur...

• 2 måneder senere...
Skrevet

Dette er definitivt fake varer. Vær obs på at varene ser fine ut, men de LUKTER dritt. Så ille at du ikke vil ha varen i hus. Det virker som om dette er et svensk registrert selskap som handler fra KINA.... Vi vet at det blir brukt bøffel eller geitskinn i vesker fra KINA og det er faktisk grunn nok til å ikke ville ha dem....

Firmaet annonserer på finn.no med annonser som privatperson. varen ligger ute lenge og det besvares på henvendelse med at varen er solgt, men at de skaffet seg varen på brandsinfashion.com..... Billig reklame det!

• 5 måneder senere...
Skrevet

Dette er definitivt fake varer. Vær obs på at varene ser fine ut, men de LUKTER dritt. Så ille at du ikke vil ha varen i hus. Det virker som om dette er et svensk registrert selskap som handler fra KINA.... Vi vet at det blir brukt bøffel eller geitskinn i vesker fra KINA og det er faktisk grunn nok til å ikke ville ha dem....

Firmaet annonserer på finn.no med annonser som privatperson. varen ligger ute lenge og det besvares på henvendelse med at varen er solgt, men at de skaffet seg varen på brandsinfashion.com..... Billig reklame det!

Men har du noen av veskene hjemme da? Hvordan vet du at de lukter dritt? noe du bare antar da visst... de er jo knall kopier..

AnonymBruker
Skrevet

Så på tv2 hjelper deg at de bruker mye "dritt" i klærne. På det ene plagget med pelskrage var det pels fra hund. Hadde droppet det.

Skrevet

Så på tv2 hjelper deg at de bruker mye "dritt" i klærne. På det ene plagget med pelskrage var det pels fra hund. Hadde droppet det.

Ja, det er klærne det. Men hva med veskene?

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er klærne det. Men hva med veskene?

Sikkert ikke noe bedre.

Skrevet

Sikkert ikke noe bedre.

Tror du de vil stinke? De ser så bra ut.. kopiene altså

AnonymBruker
Skrevet

Tror du de vil stinke? De ser så bra ut.. kopiene altså

Er det lukten eller at de bruker skinn etter valper som er flådd levende som bekymrer deg?

Skrevet

Er det lukten eller at de bruker skinn etter valper som er flådd levende som bekymrer deg?

Begge selvfølgelig!! har selv en liten valp.. jeg synes det er helt grusomt, men .. jeg har jo kjøpt flere mulberry vesker fra mulberry butikken i Oslo, ergo de er helt ekte! og de er i ekte skinn. vil det si at de også er laget på lik måte? så jeg lurer på om veskene fra siden etterlater en dårlig lukt som noen over sier.

Gjest Tigress
Skrevet

Vi vet at det blir brukt bøffel eller geitskinn i vesker fra KINA og det er faktisk grunn nok til å ikke ville ha dem....

Kva er problemet med bøffel- eller geiteskinn, då? Må vedgå at eg ikkje veit kor mange bøfler det finst her i verda, men geiteskinn MÅ då vere greitt?!

Skrevet

Kva er problemet med bøffel- eller geiteskinn, då? Må vedgå at eg ikkje veit kor mange bøfler det finst her i verda, men geiteskinn MÅ då vere greitt?!

Ja ikke sant. det var akkurat det jeg tenkte... hva søren er galt med det. TUSENVIS andre EKTE varer finnes i slike skinn"typer".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...