Gjest undrer Skrevet 25. desember 2009 #1 Skrevet 25. desember 2009 noen som husker denne sangen? det eneste jeg husker er "her kommer tommy tom, tommy tom, tommy tom, tommy tom, her kommer tooooommy tom, tommy tom, tommy tom, tommy tom" noen som kan resten? tror det var et show i kongeparken for en del år tilbake.. handlet om en foreldreløs gutt (tror jeg) som ble plaget av en mann.. westernhistorie
Gjest Gjest_Vana_* Skrevet 25. desember 2009 #2 Skrevet 25. desember 2009 Hehe! Det første jeg tenkte på var Delillos med tøff i pyjamas! Men der sier de jo "Her kommer tøffe tøffe tøffe tøff!". Kanskje det er den?
Gjest Gjest Skrevet 25. desember 2009 #3 Skrevet 25. desember 2009 Hehe! Det første jeg tenkte på var Delillos med tøff i pyjamas! Men der sier de jo "Her kommer tøffe tøffe tøffe tøff!". Kanskje det er den? haha ja det samme tenke jeg
Gjest undrer Skrevet 25. desember 2009 #4 Skrevet 25. desember 2009 nei, det er en helt annen tone.. åååååh, det irriterer meg sånn.. gikk å sang på den sangen i flere mnd, og mamma gikk fra vettet.. tenkte jeg skulle ta det opp igjen etter hennes eget ønske så klart. Er ca 10 år siden jeg hørte sangen, vet ikke hvor lenge showet gikk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå