Gjest Gjest Skrevet 25. desember 2009 #1 Skrevet 25. desember 2009 hva synes dere om (mannlige) bartendere? en mann som har dette som yrke, gjør det han mer eller mindre tiltrekkende?
Gjest Gjest Skrevet 25. desember 2009 #2 Skrevet 25. desember 2009 Bartendere er bare harryyrke. Ville aldri ha blitt sammen med en bartender: De må: - Jobbe sent og til natt/tidlig morgen - Tjener lite - Drikker mye alkohol (pleier å være bartenderfester sent på nett etter at gjestene er ferdige med å feste) - De har som regel ingen prospekter/muligheter videre Når det er sagt: Det finnes en del bartendere som er veldig kjekke å se på ;-) Og som kanskje bare har det som deltidsjobb/helgejobb/ekstrajobb ved siden av studier: da er det helt greit å bli sammen med en norsk bartender Bartendere i utlandet: nei, takk!!
Gjest Bartender jenta Skrevet 25. desember 2009 #3 Skrevet 25. desember 2009 Bartendere er bare harryyrke. Ville aldri ha blitt sammen med en bartender: De må: - Jobbe sent og til natt/tidlig morgen - Tjener lite - Drikker mye alkohol (pleier å være bartenderfester sent på nett etter at gjestene er ferdige med å feste) - De har som regel ingen prospekter/muligheter videre Når det er sagt: Det finnes en del bartendere som er veldig kjekke å se på ;-) Og som kanskje bare har det som deltidsjobb/helgejobb/ekstrajobb ved siden av studier: da er det helt greit å bli sammen med en norsk bartender Bartendere i utlandet: nei, takk!! Der må jeg nesten "skuffe" deg. Mannlige bartendere er faktisk ikke slike som du beskriver dem. Jeg kjenenr mange bartendere på forskjellige steder, og de tjener greit+tips, er hyggelige, morsomme og høflige. Og de er fast ansatte som bartendere, altså har en utdanning innen dette. Og de er ofte "etterlyste" på markedet. Så neste gang synes jeg du burde vite litt mer om dette.
Snasen Skrevet 25. desember 2009 #4 Skrevet 25. desember 2009 Har aldri hatt sansen for dem. Fulle av kjønnsykdommer, med alkoholånde. Nei takk. Mang en bartender har selvklart sjekket meg opp, men så lavt synker jeg ikke. Nei takk. Takke meg til en mann med en skikkelig jobb (og litt flere hjerneceller). Til gjest over meg: Et fåtall er etterlyste på markedet, spar meg. Ughhh..... ughhhhh
Gjest Gjest Skrevet 26. desember 2009 #5 Skrevet 26. desember 2009 Har aldri hatt sansen for dem. Fulle av kjønnsykdommer, med alkoholånde. Nei takk. Mang en bartender har selvklart sjekket meg opp, men så lavt synker jeg ikke. Nei takk. Takke meg til en mann med en skikkelig jobb (og litt flere hjerneceller). Til gjest over meg: Et fåtall er etterlyste på markedet, spar meg. Ughhh..... ughhhhh Du glemte
Gjest Gjest Skrevet 27. desember 2009 #7 Skrevet 27. desember 2009 Der må jeg nesten "skuffe" deg. Mannlige bartendere er faktisk ikke slike som du beskriver dem. Jeg kjenenr mange bartendere på forskjellige steder, og de tjener greit+tips, er hyggelige, morsomme og høflige. Og de er fast ansatte som bartendere, altså har en utdanning innen dette. Og de er ofte "etterlyste" på markedet. Så neste gang synes jeg du burde vite litt mer om dette. Hvor er bartenderskolen? Hvor mye tjener de? Har de noen avansemuligheter?
Gjest Gjest Skrevet 27. desember 2009 #8 Skrevet 27. desember 2009 Der må jeg nesten "skuffe" deg. Mannlige bartendere er faktisk ikke slike som du beskriver dem. Jeg kjenenr mange bartendere på forskjellige steder, og de tjener greit+tips, er hyggelige, morsomme og høflige. Og de er fast ansatte som bartendere, altså har en utdanning innen dette. Og de er ofte "etterlyste" på markedet. Så neste gang synes jeg du burde vite litt mer om dette. Man har da ikke en ordentlig utdannelse som bartender?? Man kan ha et kurs som varte i noen uker, men vil ikke akkurat kalle dette bartender... Det at man er fast ansatt har da ingenting med om man har utdannelse eller ikke. Og dte er ikke akkurat mangel på folk som vil bli bartendere!
Gjest Gjest Skrevet 27. desember 2009 #9 Skrevet 27. desember 2009 Kommer vel an på hvor man går, jeg har fremdeles en bartender friskt i minne, på Kontoret i Bergen. Gå mann, for en fyr, han virket ganske oppegående, og snill. Hehe, ikke sånn slesk harry fyr man gjerne finner i barer. Hadde mine fantasier om at han kom og reddet meg fra mitt miserable liv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå