Gjest asanti Skrevet 24. desember 2009 #1 Skrevet 24. desember 2009 Jeg har ikke så mye peiling på data så jeg trenger litt hjelp. Jeg har nå en HP Compaq som er snart 4 år. Den har hatt sine turer i gulvet, men funker fortsatt kjempefint. Har vært veldig fornøyd med den. Men nå er den dessverre ikke lengre god nok til det jeg bruker den til. Jeg bruker data til: - Spill (for det meste sims3, så det krever sitt) - Internett (youtube, ser serier, mail etc) - Bilderedigering - En god del nedlasting - Ser filmer og serier Om noen har anbefalinger så kom gjerne med det. Har skjerm osv så trenger bare selve kjernen. Og hest ikke noe Apple.
Anglofil Skrevet 25. desember 2009 #2 Skrevet 25. desember 2009 (endret) For litt over 1 uke siden var jeg og hentet denne. Jeg er meget fornøyd, for å si det mildt. Spiller ganske mye, og det går rett og slett som en drøm. Bare så det er sagt: jeg bruker denne i hovedsak til å spille The Sims 3, i tillegg til alt annet som foregår på nett. Kjæresten bruker den også til å spille GTA. Mvh Yvonne Endret 25. desember 2009 av Yvonne
Gjest asanti Skrevet 26. desember 2009 #3 Skrevet 26. desember 2009 For litt over 1 uke siden var jeg og hentet denne. Jeg er meget fornøyd, for å si det mildt. Spiller ganske mye, og det går rett og slett som en drøm. Bare så det er sagt: jeg bruker denne i hovedsak til å spille The Sims 3, i tillegg til alt annet som foregår på nett. Kjæresten bruker den også til å spille GTA. Mvh Yvonne Den virket jo ikke så ille. Å det går fint å spille uten problemer? Men datan jeg har nå slår den seg av midt i spille. :S
Anglofil Skrevet 26. desember 2009 #4 Skrevet 26. desember 2009 Den virket jo ikke så ille. Å det går fint å spille uten problemer? Men datan jeg har nå slår den seg av midt i spille. :S Nei, aldri, det er en meget god spill-pc slik jeg ser det, den oppfyller mer enn kravene til The Sims 3 og mer tyngre spill. Mvh Yvonne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå