Gå til innhold

Tips til ny stasjonær-pc

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke så mye peiling på data så jeg trenger litt hjelp.

Jeg har nå en HP Compaq som er snart 4 år. Den har hatt sine turer i gulvet, men funker fortsatt kjempefint. Har vært veldig fornøyd med den. Men nå er den dessverre ikke lengre god nok til det jeg bruker den til.

Jeg bruker data til:

- Spill (for det meste sims3, så det krever sitt)

- Internett (youtube, ser serier, mail etc)

- Bilderedigering

- En god del nedlasting

- Ser filmer og serier

Om noen har anbefalinger så kom gjerne med det. :) Har skjerm osv så trenger bare selve kjernen. Og hest ikke noe Apple. ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

For litt over 1 uke siden var jeg og hentet denne. Jeg er meget fornøyd, for å si det mildt. Spiller ganske mye, og det går rett og slett som en drøm. Bare så det er sagt: jeg bruker denne i hovedsak til å spille The Sims 3, i tillegg til alt annet som foregår på nett. Kjæresten bruker den også til å spille GTA.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
Skrevet
For litt over 1 uke siden var jeg og hentet denne. Jeg er meget fornøyd, for å si det mildt. Spiller ganske mye, og det går rett og slett som en drøm. Bare så det er sagt: jeg bruker denne i hovedsak til å spille The Sims 3, i tillegg til alt annet som foregår på nett. Kjæresten bruker den også til å spille GTA.

Den virket jo ikke så ille. Å det går fint å spille uten problemer? Men datan jeg har nå slår den seg av midt i spille. :S

Skrevet
Den virket jo ikke så ille. Å det går fint å spille uten problemer? Men datan jeg har nå slår den seg av midt i spille. :S

Nei, aldri, det er en meget god spill-pc slik jeg ser det, den oppfyller mer enn kravene til The Sims 3 og mer tyngre spill.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...