Gjest Gjest Skrevet 24. desember 2009 #1 Skrevet 24. desember 2009 Trening gjør at maten vi spiser blir brukt til å bygge opp muskler i stedet for fett. Bare noen få pushups kan hjelpe mye, jo færre du klarer jo mer hjelper de! Men ta allikevel så mange du klarer God jul!
Chanel.No5 Skrevet 24. desember 2009 #3 Skrevet 24. desember 2009 Er dette ett tips fordi kroppen i dag er på sitt tyngste grunnet all maten og en får de tyngste pushupsene ever?
Gjest Gjest Skrevet 24. desember 2009 #4 Skrevet 24. desember 2009 nei, men om du trener rett før eller etter ett måltid går mesteparte av måltidet til å gjenoppbygge musklene i stedet for å bygge fett. ingen grunn til å bare gjøre det i kveld heller, pushups tar jeg hver kveld! (ja, hver kveld siden det går under kondisjonsøvelse og ikke styrkeøvelse for min skyld, får ikke nok vekt til at det kan gå som styrkeøvelse men det holder musklene aktive og styrken stabil)
Chanel.No5 Skrevet 25. desember 2009 #5 Skrevet 25. desember 2009 Var ment som en spøk fra min sin side Bra at du dette gjør. Flink som opprettholder de gode vanene i julen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå