Gjest Gjest Skrevet 24. desember 2009 #21 Skrevet 24. desember 2009 glede mæ t dessert :D Mr. Freeze vannis? Her har vi spist julegrøt med kanel til lunch og normal middag etter alles ønske (koldtbord, grønnsaker, kylling, karbonader, laks, eggerøre, skinke, torsk m.m.) Vi måtte selvsagt se Sølvguttene, Nidarosdomens guttekor og tegnefilmer. Så har vi lest Donald Duck og Tommy & Tigern julehefter. Gaver er ikke så viktig hos oss, vi utveksler kun et par små gaver til hverandre (har ikke barn). Det viktige er å ha en hyggelig avslappende kveld, og nå er det TV og filmer frem til i natt. Nå er det romantisk film på NRK3 med Kevin Costner
Tante Skrevet 24. desember 2009 #22 Skrevet 24. desember 2009 Hvordan skal dere feire i morgen da, åpner dere gavene først når dere står opp? Hva skal dere spise? Spennende da :)f vi skal først spise en god frokost, så åpne gaver, så skal mannfolka lage kalkun og hässelbackpoteter til lunsj/middag, så blir det julepudding, "marsipan"kake (av den engelske lekre, men sukrete versjonen), minced pai, biscuits, kakemenn, sjokolade, lakris og annet snop og godis. *vi skal spise
miss daisy Skrevet 24. desember 2009 #23 Skrevet 24. desember 2009 Nå er julaften over, er hjemme igjen etter feiring hos min far. God middag, og riskremen medbringte jeg. Ikke så viktig med presanger, vi er alle voksne, men fikk et herlig sjerf av min søster som jeg likte kjempegodt Nå er det bena på bordet og slapper av med god film
Kosemose Skrevet 24. desember 2009 #24 Skrevet 24. desember 2009 Ja nå er dagen/kvelden over her. Har holdt på å feire julaften siden i dag tidlig, men nå har ungene lagt seg, foreldrene mine har reist hjem og det er stille og rolig her. Deilig!
Zealuu Skrevet 24. desember 2009 #25 Skrevet 24. desember 2009 Ferdig med foreberedelse, middag, kaffe og gaveåpning, og folk begynner så smått å dra hjem/legge seg. Jeg er ikke en for tidlige kvelder, så jeg diller litt foran PC-en mens jeg leser i en av bøkene jeg fikk i dag.
Gjest Emmanuelle Skrevet 24. desember 2009 #26 Skrevet 24. desember 2009 Julaften gikk greit, men på slutten kjente jeg at det ble for mye. Ingen pakke fra en kjæreste i år, ingen mor å sende gode tanker til. Var litt mer enn jeg kunne takle. Gruer meg til flere selskaper med lykkelige familier og par, så sitter oppe for å få tenkt litt på hvordan jeg skal komme meg igjennom dem. Nå gleder jeg meg til å starte på et nytt år! Får bite sammen tenna og håpe romjula går fort
Gjest Gjest Skrevet 24. desember 2009 #27 Skrevet 24. desember 2009 Julaften gikk greit, men på slutten kjente jeg at det ble for mye. Ingen pakke fra en kjæreste i år, ingen mor å sende gode tanker til. Var litt mer enn jeg kunne takle. Gruer meg til flere selskaper med lykkelige familier og par, så sitter oppe for å få tenkt litt på hvordan jeg skal komme meg igjennom dem. Nå gleder jeg meg til å starte på et nytt år! Får bite sammen tenna og håpe romjula går fort Deg skjønne har jeg tenkt på i dag.. Du som ikke har en kjæreste nå, og mangler en mor. Deg sendte jeg tanker til, blant andre. :klemmer:
Gjest Gjestreb Skrevet 24. desember 2009 #28 Skrevet 24. desember 2009 Her dro gjestene for 1 time siden og vi kan nå nyte stillheten og kose oss med gaver og nye sprekkfulle magesekker
mæda Skrevet 24. desember 2009 #29 Skrevet 24. desember 2009 ja da var julaften over for denne gang, og godt er det. Men var jo en hyggelig kveld.
Amarone Skrevet 25. desember 2009 #30 Skrevet 25. desember 2009 Resten av familien sover etter middag, pakker og kaffe. Jeg derimot, er nå alene, litt full og bestemte meg for en rask KG-revival.
Gjest Gjest_hogwash_* Skrevet 25. desember 2009 #31 Skrevet 25. desember 2009 Nattevakt i natt og i morgen, så slipper ihvertfall ett familieselskap
Gjest *Mim* Skrevet 25. desember 2009 #32 Skrevet 25. desember 2009 Her er også familien i seng etter en rolig og hyggelig julaften. Jeg nyter nattestillheten, den er gull verd for meg.
Gjest Bloodless Skrevet 25. desember 2009 #33 Skrevet 25. desember 2009 Har hatt en kjempekoselig kveld med foreldre, bror, bestefar som vanlig. Men i år tok tanta, onkelen og søskenbarnet mitt turen fra Oslo for å feire med oss, så det var ekstra kos. God mat, godt selskap og kun fine gaver. Nå slapper jeg av, også blir det familiefrokost i morgen tidlig. Jul er herlig.
vidvandre Skrevet 25. desember 2009 #34 Skrevet 25. desember 2009 Julaften gikk greit, men på slutten kjente jeg at det ble for mye. Ingen pakke fra en kjæreste i år, ingen mor å sende gode tanker til. Var litt mer enn jeg kunne takle. Gruer meg til flere selskaper med lykkelige familier og par, så sitter oppe for å få tenkt litt på hvordan jeg skal komme meg igjennom dem. Nå gleder jeg meg til å starte på et nytt år! Får bite sammen tenna og håpe romjula går fort Håper alt bedrer seg med det nye året. Har feiret med familien, koselig som alltid.
Christiane_W Skrevet 25. desember 2009 #35 Skrevet 25. desember 2009 Ble ferdig med familiegreiene ved 23-tiden og ble hentet av en kamerat for å dra på "julenachspiel" hos en kamerat, det ble ikke akkurat den festen vi hadde planlagt siden det ble bare oss og verten. Nå blir det litt "søppel-TV" og så finner jeg nok senga om ikke så alt for lenge...
Tabris Skrevet 25. desember 2009 #36 Skrevet 25. desember 2009 Har kommet hjem for en liten stund siden, så nå er julaften over, ja. Tar en runde på nett før sengetid, derfor er jeg her nå.
Gjest Transemann 35 Skrevet 25. desember 2009 #37 Skrevet 25. desember 2009 Etter å ha pyntet litt og forberedt maten så tok jeg på meg finkjole og undertøy. Er alene denne julen. Litt øl før maten. Stekte 400 gram indrefilet og drakk en flaske rødvin til. Mett og god så jeg på TV og spiste mokkabønner. Så skifte kjole og gå på nettet med en flaske whisky. Nå en fin morgen med egg og vaffler før jeg skal ta på friluftsklær og gå en tur på minst 2 timer før jeg skal inn og pynte meg å lage mat igjen.
Snasen Skrevet 25. desember 2009 #38 Skrevet 25. desember 2009 Vi feiret i går, og nå er det igjen en julelunsj, også er det et helt år til neste gang.
Tante Skrevet 25. desember 2009 #39 Skrevet 25. desember 2009 Nå er "julaften" over på en måte. Har spist julefrokost i dag, før vi pakket opp de gavene som vi har tatt med oss hit. Nå nerder vi litt, før vi skal spise kalkun om en times tid
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå