Gå til innhold

Dere som er her NÅ

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er ferdig med å spise med familien, åpne gaver, og alt det. Så nå venter kvelden forran tv'en. Vi begynner og slutter gjerne tidlig her i familien.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke feiret jul på normalt vis i år, så jeg er for lengst ferdig med spising og gaveåpning :)

Skrevet

har nættopp spist middag og sitt å glede mæ t dessert og gava :D

Gjest brutal_mann
Skrevet

Julaften er for konsumjunkier, jeg står over.

Skrevet
Jeg har ikke feiret jul på normalt vis i år, så jeg er for lengst ferdig med spising og gaveåpning :)

Har du hatt en fin kveld? Fått det du ønsket deg? Jeg har bare fått fine gaver i år, få, men fine og akkurat de jeg ønsket meg :)

Skrevet
Julaften er for konsumjunkier, jeg står over.

Ja, jeg skjønner det må være kjedelig når du med bitterhet og galle har sparka fra deg alle som bryr seg om deg så du til sist ble sittende alene på en slik kveld.. Neida, men seriøst. Er du aldri glad, for noe som helst? Jeg er til mange grader enig med deg ja, julen har blit en jævla kjøpefest av dimensjoner. Såg på Futurama tidligere, Fry våknet opp i år 2999 og julen het ikke julen, men kjøpehelgen. Ingen husket lenger noe annet enn at julen stort sett handlet om å kjøpe og få mest mulig. Vi er jo godt på vei dit, ja DESSVERRE! Likevel, de nærmeste fortjener å bli satt pris på. Trenger ikke å koste stress, penger, åreforkalkninger og hjertestans av den grunn, gjør det vel? ;)

Skrevet
Har du hatt en fin kveld? Fått det du ønsket deg? Jeg har bare fått fine gaver i år, få, men fine og akkurat de jeg ønsket meg :)

Jeg har hatt en kjempefin dag jeg, spist god mat og bare fått ting jeg ønsket meg :hoppe:

Har du kost deg?

Skrevet
Jeg har hatt en kjempefin dag jeg, spist god mat og bare fått ting jeg ønsket meg :hoppe:

Har du kost deg?

JA, det vil jeg si at jeg har! Jeg har som så mange andre vært snufsen og dårlig de siste dagene, skrekken var at jeg skulle være syk midt på julaften også, men i dag har jeg følt meg bare bra! Nå sitter jeg og ser Just Married på tv, syns det er så trist at brittany murphy er død, jeg syns hun var kjempeflink :tristbla:

Skrevet

Vi er i England med min søster og svoger og skal derfor ikke feire ordentlig jul før i morra. Vi har spist lammebryst og skal spille litt spill i kveld. Har til og med vært på shopping i dag vi.

Skrevet

vi feirer vintersolverv 21. så her er det ikke noe jul :)

sitter å kjeder meg litt :fnise:

gubben spiller xbox og er fornøyd med det :P

Skrevet

Ferdig med spising, gaver og alt det der. Så nå er det TV og ei flaske brennevin som gjelder.

Skrevet
vi feirer vintersolverv 21. så her er det ikke noe jul :)

sitter å kjeder meg litt :fnise:

gubben spiller xbox og er fornøyd med det :P

Det gjør vi også, så i kveld har det bare vært en vanlig kveld :)

Skrevet
Vi er i England med min søster og svoger og skal derfor ikke feire ordentlig jul før i morra. Vi har spist lammebryst og skal spille litt spill i kveld. Har til og med vært på shopping i dag vi.

Hvordan skal dere feire i morgen da, åpner dere gavene først når dere står opp? Hva skal dere spise? Spennende da :)f

Skrevet

Jeg skulle dra til familien tirsdag men mandag ble jeg syk. Nå våkna jeg og føler meg litt bedre, men har ikke satt på juleduker og har ikke matlyst.

En tante kom med litt julemat i sted. Det var den beste julegaven i år. :)

Likevel, vet jo at mange feirer alene og at de synes det er trist, særlig de eldre. Jeg er bare syk og må holde meg i ro, jul eller ikke jul. Noen julaftner har jeg jobbet, så jeg klarer å ikke være deppa, men var litt trist i sted særlig leiligheten er rotete og ikke noe koslig også savner jeg jo familien min...

Håper formen er litt bedre utover kvelden (som nå) så jeg får gjort det litt koselig her for meg selv. En venninne har ringt mens jeg sov, men jeg er litt for sliten til å prate. Kanskje senere, men jeg merker at formen ikke er god.

god jul til alle dere likevel. :)

Skrevet
Jeg skulle dra til familien tirsdag men mandag ble jeg syk. Nå våkna jeg og føler meg litt bedre, men har ikke satt på juleduker og har ikke matlyst.

En tante kom med litt julemat i sted. Det var den beste julegaven i år. :)

Likevel, vet jo at mange feirer alene og at de synes det er trist, særlig de eldre. Jeg er bare syk og må holde meg i ro, jul eller ikke jul. Noen julaftner har jeg jobbet, så jeg klarer å ikke være deppa, men var litt trist i sted særlig leiligheten er rotete og ikke noe koslig også savner jeg jo familien min...

Håper formen er litt bedre utover kvelden (som nå) så jeg får gjort det litt koselig her for meg selv. En venninne har ringt mens jeg sov, men jeg er litt for sliten til å prate. Kanskje senere, men jeg merker at formen ikke er god.

god jul til alle dere likevel. :)

Sender deg en stor klem for god bedring :klem:

Og en riktig god jul til deg, håper du snart blir bedre!

Skrevet

Er ferdig med mat og gaveåpning. Syns det er kjedelig å sitte på stua å gjøre...ingenting med familien, så sitter nå bare foran laptopen da, og gjør.. ingenting :roll:

Skrevet
Er ferdig med mat og gaveåpning. Syns det er kjedelig å sitte på stua å gjøre...ingenting med familien, så sitter nå bare foran laptopen da, og gjør.. ingenting :roll:

Vel, her er du i godt selskap ;)

Skrevet
Det gjør vi også, så i kveld har det bare vært en vanlig kveld :)

morro å se at vi ikke er de eneste :D

Skrevet
morro å se at vi ikke er de eneste :D

Dette er noe jeg har gjort siden jeg selv var en 13-14 år gammel, og når jeg giftet meg, så var mannen min heller for den ideen enn å feire en kristen jul den 24 desember, tenker på meg selv der egentlig. Når jeg gikk på skole ble jeg mobbet for at jeg ikke feiret den 24, men syns det var mer riktig med 21. Vet ikke helt hvordan vi skal gjøre det når vi får unger, men. Ingen av oss er kristne, og begge føler det er helt normalt å feire 21 desember fremfor 24 :) :)

Har du/dere barn? Hvordan fungerer det der i hjemmet i såfall?

Skrevet

annet hvert år er de hos faren sin, da er det helt naturlig at vi feirer 21.

og de julene de er her, blir det litt furting fra min familie :P

de er jo såååå julete :S

jeg liker ikke jul.. ser ikke hvorfor det spiller noen rolle for dem å ta det 21, men det ender ofte med at det blir begge deler for barna :fnise: og de har ingenting imot det !

gubben liker at det er slik det var i år, men til neste år kan det hende hans familie kommer hit fra england, hva vi gjør da er jeg litt usikker på, men det finner vi nok ut av. innimellom må man jo bare fire litt på kravene :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...