Gå til innhold

Møtt jente på nett, synes hun er dyp og spesiell

Gjest Håpløst?

Anbefalte innlegg

Du sier noe der. ;)

Jeg tror ikke jeg sier noe til henne før vi møtes. Ettersom hun er så tydelig på den vennegreia tror jeg ikke jeg har noen sjanse før jeg har møtt henne. Det eneste jeg er redd for er at jeg skal backe ut enda mer da. På de bildene jeg har sett er hun veldig naturlig pen. Hun virker også uadvendt, det er ikke jeg. Kan le og spøke og sånt men rundt jenter jeg liker, blir jeg stillere. Hun her liker jeg mer enn litt også.

Vi skal møtes i hennes hjemby men jeg tenkte å overraske henne med noe kulturelt interessant hvis samtalen under middagen er hyggelig (og hun ikke er sammen med kompisen sin). Min fordel er at jeg trur jeg kjenner henne ganske godt. Hun skriver mye om seg selv og jeg tror jeg lett kan finne aktiviteter som passer hennes personlighet, som hun vil synes er romantiske og vise at jeg forstår henne. Hun er ikke material i det hele tatt heldigvis.

Fint at det ordnet seg for deg og mannen din. Det må være deilig å finne kjemien når en møtes også. Jeg har vært skeptisk til dette nettdatingtullet men etter to msnsamtaler med henne var jeg forgapt. Jeg tenker at hun må være litt interessert i meg når hun gidder å sende lange mailer og å snakke med meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 f... uker. Jeg bor og studerer i en by to timer unna. Nå angrer jeg som fy på at jeg ikke tok initiativ før. Men gjort er gjort.

Takk for det. Tror det beste er å glemme han ja. Det høres sikkert totalt weird ut å være så besatt av en jente jeg ikke har snakket med en gang. Men det er noe med henne som jeg ikke kan sette fingeren på. Hun gir så mye av seg selv uten å virke påtrengende. Hu skriver om våre felles interesser slik at jeg skjønner at hun er en av få som kan forstå meg. Det er ikke ofte jeg møter slike jenter, så å miste henne før jeg har prøvd, det vet jeg at jeg vil angre på. Men hun sier jo veldig tydelig at hu vil være venn da. Hadde hun ikke så tydelig signalisert det. Skulle gjerne spurt mer rundt det men da er jeg redd hun føler at alt blir for pushy. Nei, jeg får vel senke forventningene og prøve å ta alt som det kommer. Men må si det er rart å få litt vondt i magen av å høre en jente jeg ikke har sett inn i øynene snakke om en annen gutt.

Du vet ... du ser henne ikke, ser kun ord og smileys. Du har ikke anledning til å tolke hennes kroppsholdning, mimikk, stemmeleie osv. Alt du har, er din kontakt med henne som er det skrevne ord, og dine følelser. Du kan anta så mange ting du bare vil, du, men du VET ikke. Følg intuisjonen din. Møte henne, og vær deg selv. :) Om hun er så fin som du beskriver, vil hun også ha kontakt med deg etterpå. Uansett. Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi var begge redde for at der skulle føles rart. og at vi skulle finne ut at den andre ikke var som vi trodde. men det føltes bare helt naturlig og trygt ut, vi hoppet over den forelska greia og rett inn i trygghets sonen :)

jeg var ikke noe mer enn vennlig mot han her heller, var nettopp slutt mellom meg og ex, de kjente hverandre litt via et online spill.

noen ganger er vi jenter litt dumme.. og ikke vet helt selv hva vi føler ;)

men det du gjør må føles rett for deg! det er jo det viktigste. at du med hånden på hjertet kan si at "jeg har gjort det jeg kan"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja :) jeg håper du får det du ønsker deg:D

du må holde meg oppdatert da!

Takk for det.

Det skal jeg gjøre, hadde vært en fin julegave

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så spennende... :)

Møt henne som om du skal treffe ei venninne, så er det enklere å være seg selv, og ikke minst slappe av...

Hvem vet.. kanskje hun også er redd for å ha for store forhåpninger til deg, og dermed holder igjen.. Tror det er lett å tenke sånn når man skal møte noen fra nettet.. ;)

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Hun var ikke interessert på den måten visstnok. I januar fikk jeg vite at hun hadde funnet en mann, via nett. Det er slutt mellom de nå. Jeg snakket med henne på msn her om dagen, hun har et hektisk liv. Bør jeg prøve meg på henne igjen når hun valgte en annen foran meg forrige gang? Må tillegge at hun var svært høflig og har vært hyggelig siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg bør kanskje avvente hva som skjer. Fikk sms av henne i går, der hun skrev at hun satte pris på at jeg hadde vært så supportiv de siste ukene. Foreldrene hennes har flyttet fra hverandre, hun tar det bra, men jeg har sett at hun tar på seg en maske når hun snakker med meg. Spurte henne ganske rett ut om hvordan hun hadde det her en kveld, tror hun blei glad for det. Hun skriver at hun blir inspirert av å snakke med meg men det kan bety det meste, når jeg tenker meg om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke du er gal, jeg traff selv forloveden min på nett. Men, det tok laaaang tid før vi i det hele tatt møttes. Jeg virket nok ikke helt interessert, og jeg var det vel heller ikke, rett og slett fordi jeg ikke innså hvilken flott person kjæresten min var.

Det var ikke før det dukket opp roser på døra mi at jeg skjønte jeg burde gi ham en sjanse. Det var ca 5 år etter at vi traff hverandre på nett første gang. Noen ganger må man også sjanse for å vinne. Noen ganger vinner man, andre ganger ikke, men da har man ihvertfall prøvd.

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Ja, jeg bør kanskje avvente hva som skjer. Fikk sms av henne i går, der hun skrev at hun satte pris på at jeg hadde vært så supportiv de siste ukene. Foreldrene hennes har flyttet fra hverandre, hun tar det bra, men jeg har sett at hun tar på seg en maske når hun snakker med meg. Spurte henne ganske rett ut om hvordan hun hadde det her en kveld, tror hun blei glad for det. Hun skriver at hun blir inspirert av å snakke med meg men det kan bety det meste, når jeg tenker meg om.

Så du har møtt henne? Hvis du har møtt henne og hun da har sagt at hun ikke er interessert i deg på den måten, må du slå deg til ro med det. Tro meg, jenter vet om en gutt er aktuell eller ikke første gangen vi ser og snakker med han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du har møtt henne? Hvis du har møtt henne og hun da har sagt at hun ikke er interessert i deg på den måten, må du slå deg til ro med det. Tro meg, jenter vet om en gutt er aktuell eller ikke første gangen vi ser og snakker med han.

Kanskje dette gjelder noen...men tror ikke det gjelder alle..!

Jeg har ikke den egenskapen, iallefall...hos meg kan følelsene komme etter at et vennskap er lagt - selv om jeg i utgangspunktet ikke tenkte på ham som kjæreste-kandidat...:rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...