Gjest kjærlighetssor Skrevet 24. desember 2009 #1 Skrevet 24. desember 2009 dama gik fra meg for 4 maneder siden, etter 4 år som samboere,slet så ett helvete, gjorde alt for å få henne tibake, hun sa hun var usikker på oss,følte ikke hun hadde de rette følelsene lengre,etter 2 måneder begynte jeg å kunne leve litt igjen, å hadde lite kontakt med henne,nå fik jeg akkurat høre fra henne at hun holdt på med 1 ny, men visste ikke hva hu følte.. går det ann å gå fra å være veldi usikker på om det var meg å hun, for så å gå til en ny så kort tid etter det ble slutt? hva gjorde henne så sikker plutselig? vi var hverandres første kjærlihet, hadde endelig komt meg litt ovenpå, men nå er jeg helt i kjelleren igjenn, har datet 2 damer i ettertid, men det føltes helt galt så jeg måtte avslutte det. hvordan kommer jeg meg over exen? føler jeg aldri kan bli lykkelig igjen:( please kom me noen gode råd
Gjest Gjest_Jente_* Skrevet 25. desember 2009 #2 Skrevet 25. desember 2009 dama gik fra meg for 4 maneder siden, etter 4 år som samboere,slet så ett helvete, gjorde alt for å få henne tibake, hun sa hun var usikker på oss,følte ikke hun hadde de rette følelsene lengre,etter 2 måneder begynte jeg å kunne leve litt igjen, å hadde lite kontakt med henne,nå fik jeg akkurat høre fra henne at hun holdt på med 1 ny, men visste ikke hva hu følte.. går det ann å gå fra å være veldi usikker på om det var meg å hun, for så å gå til en ny så kort tid etter det ble slutt? hva gjorde henne så sikker plutselig? vi var hverandres første kjærlihet, hadde endelig komt meg litt ovenpå, men nå er jeg helt i kjelleren igjenn, har datet 2 damer i ettertid, men det føltes helt galt så jeg måtte avslutte det. hvordan kommer jeg meg over exen? føler jeg aldri kan bli lykkelig igjen:( please kom me noen gode råd Da har nok hun betydd mer for deg enn omvendt. Siden hun greier å gå såpass fort videre. Det vil ikke si at hun ikke har vært like inn i forholdet tidligere som du, men ihvertfall nå, så er hun mer videre enn det du er. Hadde hun fortsatt hatt følelser (ihvertfall sterke følelser) hadde hun ikke datet andre. Det er klart at du blir lykkelig igjen!! Det er ikke bare en person som er riktig for oss. Det finnes mange Number One der ute. Du trenger nok bare litt tid, så er du klar for å date igjen og finne en som fortjener deg.
Gjest Gjest_mann_* Skrevet 26. desember 2009 #3 Skrevet 26. desember 2009 Dette er noe du bare må vende deg til hvis du vil fortsette med jenter. Det var en på et eller annet forum skom skrev noe slikt: "Jenter er som apekatter, de slipper før de har godt tak i neste gren." Slik er også min erfaring, og jeg har plenty av ekser. Trikset er å bli sammen med ei jente som du ikke er så veldig forelsket i, da når hun dumper deg, eller er utro, så gjør det ikke så mye.
Gjest Gjest_mann_* Skrevet 26. desember 2009 #4 Skrevet 26. desember 2009 Det var en på et eller annet forum skom skrev noe slikt: "Jenter er som apekatter, de slipper IKKE før de har godt tak i neste gren." Skrivefeil....
Gjest Gjest Skrevet 26. desember 2009 #5 Skrevet 26. desember 2009 går det ann å gå fra å være veldi usikker på om det var meg å hun, for så å gå til en ny så kort tid etter det ble slutt? hva gjorde henne så sikker plutselig? Kanskje dette er svaret? har datet 2 damer i ettertid
Gjest Gjest Skrevet 26. desember 2009 #6 Skrevet 26. desember 2009 Det var en på et eller annet forum skom skrev noe slikt: "Jenter er som apekatter, de slipper IKKE før de har godt tak i neste gren." Skrivefeil.... Jeg trodde dette gjaldt menn. Og hvis den neste greina brekker tar de tar i den de slapp igjen... inntil de finner en ny.
Gjest Gjest_mann_* Skrevet 26. desember 2009 #7 Skrevet 26. desember 2009 dama gik fra meg for 4 maneder siden, etter 4 år som samboere,slet så ett helvete, gjorde alt for å få henne tibake, hun sa hun var usikker på oss,følte ikke hun hadde de rette følelsene lengre,etter 2 måneder begynte jeg å kunne leve litt igjen, å hadde lite kontakt med henne,nå fik jeg akkurat høre fra henne at hun holdt på med 1 ny, men visste ikke hva hu følte.. går det ann å gå fra å være veldi usikker på om det var meg å hun, for så å gå til en ny så kort tid etter det ble slutt? hva gjorde henne så sikker plutselig? vi var hverandres første kjærlihet, hadde endelig komt meg litt ovenpå, men nå er jeg helt i kjelleren igjenn, har datet 2 damer i ettertid, men det føltes helt galt så jeg måtte avslutte det. hvordan kommer jeg meg over exen? føler jeg aldri kan bli lykkelig igjen:( please kom me noen gode råd 4 mnd er forholdsvis kort tiden siden et brudd når man har vært samboere i 4 år i mine øyne, så det er ikke så rart at du ennå føler deg jævlig. Så ikke noe i veien for å ta tida litt til hjelp, for det går over uansett etter en stund! Når det gjelder kontakt med henne ville jeg holdt dette på et minimumsnivå, og du kan fortelle henne at du hvertfall ikke er interessert i å høre om hennes nye erobringer, spesielt ikke så kort tid etter. Hva pokker vil hun egentlig oppnå med det, bare plage deg litt? Hun høres litt kynisk ut. Ofte er det best å kutte kontakten helt, kanskje bortsett fra det rent praktiske i forhold til leilighet som skal selges osv. Det er også bra du har prøvd dating allerede, vet hvordan det er å ikke være klar for ny. Prøv heller å møte dem som nye bekjentskaper i begynnelsen.
Millian Skrevet 26. desember 2009 #8 Skrevet 26. desember 2009 Da har nok hun betydd mer for deg enn omvendt. Siden hun greier å gå såpass fort videre. Det vil ikke si at hun ikke har vært like inn i forholdet tidligere som du, men ihvertfall nå, så er hun mer videre enn det du er. Hadde hun fortsatt hatt følelser (ihvertfall sterke følelser) hadde hun ikke datet andre. Det er klart at du blir lykkelig igjen!! Det er ikke bare en person som er riktig for oss. Det finnes mange Number One der ute. Du trenger nok bare litt tid, så er du klar for å date igjen og finne en som fortjener deg. Det er ikke sikkert at hun har betydd mer for han enn omvendt. Et brudd kan være vanskelig for begge parter. Noen kommer seg videre ved å finne seg en ny etter kort tid, selv om jeg ikke tror det er den beste løsningen. Kan jo hende hun etter en tid har innsett at hun kanskje savner han litt, og er litt usikker på om hun gjorde det rette - siden hun tydeligvis vil holde kontakten med han. Mitt råd til deg ts er å kutte kontakten. Du fortjener en jente som er sikker på at hun vil ha deg. Holder du kontakten med henne vil det bare forlenge sørgetiden. 4 mnd føles sikkert lenge, men bruddet er fortsatt nokså ferskt. Det tar tid, men jeg lover at alt blir lettere bare det får gått litt lenger tid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå