Gjest CookieMonster Skrevet 24. desember 2009 #21 Skrevet 24. desember 2009 Det er et godt og riktig råd fra en voksen mann til en guttunge. Jo yngre menn er jo større tendens har de til å bruke tid på kjerringer som ikke fortjener dem. Hvordan vet du at hun ikke fortjener han? Bare fordi hun har lite sexlyst? P-piller er ikka bare, bare sier jeg. Det kan forandre både kropp og sinn og selv om man slutter, så betyr ikke det at man dagen etterpå, er som før igjen. Som andre har skrevet det kan ta 1 år eller mer for at man føler seg normal igjen. At det er damas skyld er veldig lett for dere menn å si som ikke stapper dere fulle av hormoner. Dere skulle sett alle bivirkningene som er listet opp for disse pillene. Nei, jeg ser frem til den dagen det kommer noe for menn, da slutter jeg på dagen Du virker til tider ekstremt umoden synes jeg.
Gjest womenwomen Skrevet 24. desember 2009 #22 Skrevet 24. desember 2009 Det er et godt og riktig råd fra en voksen mann til en guttunge. Jo yngre menn er jo større tendens har de til å bruke tid på kjerringer som ikke fortjener dem. Du har misforstått " alle kvinner " og livet generelt .Du har ikke peiling Brutal mann - hører jeg . Nesten ingen kvinner er født frigide .Det er tullpreik .Men de kan BLI DET av feilbehandling over lang tid . Er som å oppdra en hundevalp .Du kan ødelegge den fra den er liten med feilbehandling gjentatte ganger over lang tid . Eller du kan velge å oppdra den valpen riktig - og få " drømmehunden " du alltid har ønsket deg ! Litt slik fungerer også kvinner - forde de er også levende vesner som formes av sine erfaringer , akkurat som en liten hundevalp : ) Så enkelt er det .Ikke verre enn det . Ingen kvinner er født frigide .Tror du det - har du ikke forstått hvordan levende vesner formes og blir - pga sine erfaringer .
Gjest brutal_mann Skrevet 24. desember 2009 #23 Skrevet 24. desember 2009 Hvordan vet du at hun ikke fortjener han? Bare fordi hun har lite sexlyst? Et forhold der en av partene mangler lyst over tid har ikke livets rett. Og jo yngre en er, jo kortere er sølibatperioden før forholdet rett og slett kan kastes over bord. Folk tviholder generelt for lenge på helt feil forhold.
Gjest brutal_mann Skrevet 24. desember 2009 #24 Skrevet 24. desember 2009 Du har misforstått " alle kvinner " og livet generelt .Du har ikke peiling Brutal mann - hører jeg . Nesten ingen kvinner er født frigide .Det er tullpreik .Men de kan BLI DET av feilbehandling over lang tid . Er som å oppdra en hundevalp .Du kan ødelegge den fra den er liten med feilbehandling gjentatte ganger over lang tid . Eller du kan velge å oppdra den valpen riktig - og få " drømmehunden " du alltid har ønsket deg ! Litt slik fungerer også kvinner - forde de er også levende vesner som formes av sine erfaringer , akkurat som en liten hundevalp : ) Så enkelt er det .Ikke verre enn det . Ingen kvinner er født frigide .Tror du det - har du ikke forstått hvordan levende vesner formes og blir - pga sine erfaringer . Jeg vet, og har alltid visst, at kvinner skal behandles og oppdras som hunder. endelig fikk jeg støtte i dette fra en kvinne Men den tispa TS kaster vekk tiden på nå er ikke verdt bryet. Derfor bør han finne seg ei som er mye lettere å tenne.
Gjest Gjest Skrevet 24. desember 2009 #25 Skrevet 24. desember 2009 Folk tviholder generelt for lenge på helt feil forhold. Ja, der snakker du kanskje om deg selv og dine relasjoner i livet?
Gjest Gjest Skrevet 24. desember 2009 #26 Skrevet 24. desember 2009 Men etter et år begynte problemene, hun starta med p-piller, og vi brukte ikke kondom mer. P-piller fører for en del kvinner til redusert sexlyst og redusert motivasjon for nærhet. Om en kvinne slutter med P-Pillene, kan det ta opptil et år før hun merker virkningene av at hun har sluttet. Noen kvinner reagerer merkelig på P-Piller: humørsvingninger og negativitet så det suser!
Colafreak Skrevet 24. desember 2009 Forfatter #27 Skrevet 24. desember 2009 Aha - hun bruker lang tid på å bli tent , ergo hun trenger mer ( tid + hjelp ) til å bli tent .Ts må vise mer hensyn her . Dette kan TS om han ønsker å være en god , dyktig elsker - hjelpe sin kjære med . Hun føler sikkert litt " stress " over dette selv - noe som gjør at hun tenner enda senere enn normalt - om hun var mer avslappet og følte seg mer vell psykisk . Stress er lystdrepende å føle .Kvinner føler ofte litt " stress " forde menn er tent og klare på 1 sekund - mens vi ofte ikke er like raske som dem .Dermed føler vi kvinner stress over dette - og tenner ikke i det hele tatt . ( I værste fall konsekvens av denne stressfølelsen ) om å være " klar til dyst - når mannen ønsker ) Det er skuffende å ikke leve opp til forventningene eller idealbildet av hvordan en kvinne forventes å være og fungere .Dette sliter noen kvinner med , ja sikkert mange med . Akkurat som menn kan slite med erreksjonssvikt og impotens , prestasjonsangst osv . Fortell henne at du ikke forventer hun skal være klar & våt på 1 sekund . Fortell at det eneste dere har nok av i sexlivet deres er TID , masse TID . Dere har god tid- penetreringen HASTER IKKE Å FÅ UNNAGJORDT FORTEST MULIG LIKSOM - NOE KVINNER HAR INNTRYKK AV PGA . MENNS OPPFØRSEL OFTE . .Ingenting haster .I sexen skal det ikke være noen " stresselementer " - da er sexen dømt til å misslykkes . Gjør avslappingsøvelser ..massasje , varme karbad sammen - ha sex etterpå når dere er fullstendig rolige og avslappede og mottagelig for ren nytelse osv for å stresse ned og gi god tid til nærhet , intimitet , forspill o.l . Da vil hun begynne å tenne RASKERE , RASKERE og enda raskere - for hver gang . Hovedproblemet er at hun ikke må føle presset om å tenne og være klar - raskest mulig .Det ødelegger mentalt for henne - slik at hun tenner unormalt tregt eller ikke i det hele tatt om hun føler dette . Spør henne om hun føler seg stresset i visse situasjoner i sengen ? Ja det tror jeg garantert hun gjør .Forde menn og kvinners tenningsmønster ofte er litt forskjellige . Der ja! Må nevne at når vi har forspill, virker det som hun ikke orker å ha forspill i det hele tatt, og heller vil gå rett på sak - selv om hun ikke er våt. Jeg skal vise henne denne tråden, så får vi se hvordan det fungerer etterpå, vi skal nok klare å samarbeide om det.
Colafreak Skrevet 24. desember 2009 Forfatter #28 Skrevet 24. desember 2009 Og bare så det er sagt, jeg nevnte i førstepost at vi hadde prøvd med pillefri periode en veldig stor periode for å se om det endret seg. Det gjorde det ikke. Dette er egentlig sannsynligvis ikke p-pillenes skyld, men noe med henne. Jeg er litt usikker på om det faktisk er slik at jeg har "feilbehandlet" henne over tid. Hun benekter det selv, og sier at det er henne selv det er problemer med. Jeg skjønner selvfølgelig at hun sier sånt, men det skal hun ikke få lov til, det er sikkert noe JEG må gjøre også. Vel, jeg takker for alle svar, nå ordner det seg tipper jeg :D
Gjest womenwomen Skrevet 24. desember 2009 #29 Skrevet 24. desember 2009 Der ja! Må nevne at når vi har forspill, virker det som hun ikke orker å ha forspill i det hele tatt, og heller vil gå rett på sak - selv om hun ikke er våt. Jeg skal vise henne denne tråden, så får vi se hvordan det fungerer etterpå, vi skal nok klare å samarbeide om det. OK ! Mulig hun er oppdratt til å alltid ta kunn hensyn til andre - aldri til seg selv . Mange kvinner blir oppdratt slik pga et gammeldags kjønnsrollemønster som henger desverre igjen .Dette kan være så hardt innlært fra hun var bitteliten - at hun føler ubehag og faktisk t.o.m skam - over å prioritere sitt eget beste og hensyn til seg selv i ALLE SITUASJONER - OGSÅ I SEXUALLIVET . Forde hun som kvinne er født til å behage og servere og oppvarte " alle andre " mennesker .Kvinners livsoppgave ( IDEALBILDET AV EN VELLYKKET KVINNE ) og det de er født til ( LES - EN SLAVE LIKSOM ) Snakker rett fra levra jeg : ) For å leve opp til idealbildet av hvordan en flink pike og bra kvinne skal være - opptrer hun slik .Tar ikke hensyn til seg selv .Hennes fokus er å behage deg alltid på alle områder i livet , ta hensyn til hva du vil og ønsker hele tiden . Hun har inntrykk av at du syns forspill er kjedelig for deg og at du vil penetrere henne raskest mulig - dermed ber hun deg droppe forspillet - for din skyld , for å behage deg . Dama de elsker deg .Hun utsletter sine egne behov og sitt eget beste - for å leve opp til et " umulig idealbildet " som kvinne . Dette er ødeleggende for parforholdet og sexlivet . Desverre . Så hun har holdninger hun må jobbe med selv og ENDRE . Hun må lære seg til å kunne motta ...og ikke bare gi . Uten å føle hun gjør noe " galt " som ikke passer med det kvinnelige kjønnsrollemønster som er å være SLAVE FOR MENN .
Gjest Gjest L Skrevet 25. desember 2009 #30 Skrevet 25. desember 2009 Lurer på om hun invisterer like mye i forholdet her som du gjør? Eg tolker ikkje denne situasjonen sån som womenwomen gjør. Dette blir jo bare spekulasjoner, men problemet slik eg ser det ligger i at hun ikkje har sex lyst. Det virker som hun skipper forspillet for å bli ferdig med akten raskest mulig. Hun har sikkert et ganske stort press over seg fordi du vil ha sex, hun er ikkje keen, men føler seg kanskje pliktig som kjæreste å gi deg det. Det kan ikkje være lett å ha over seg. Dessuten så får hun nokk vondt hun og når dere penetrerer. Alt i alt blir det en vanskelig situasjon for henne som ikkje vil endre seg før hun får sex lysten tilbake. Du virker som en virkelig grei fyr som kjemper hardt for at forholdet deres skal fungere , håper det ordner seg. Men eg må si meg enig med Brutal mann hvis, hun ikkje kjemper for forholdet.
Gjest Gjest Skrevet 25. desember 2009 #31 Skrevet 25. desember 2009 Jeg ble selv samboer som 18-åring. Var ikke klar for de seksuelle forpliktelsene som et fast forhold forventet av meg. Ikke det at jeg ikke likte sex, men behovet mitt var ikke så stort, og jo mer press og mindre vellykket jeg følte meg, jo mer forsvant lysten. Det å føle at en må, at det er forventet av deg var en stor forandring for meg. Nå vet ikke jeg hvor ofte dere har sex. eller hva du ser på som for lenge uten sex. Hva med å bare gi henne en pause, kose på andre måter. 17-år er ungt, du er ikke barn, men heller ikke voksen. For en jente kan de sexuelle forventningene være vanskelig å leve opp til. Mannen min dumpet meg ikke, litt fram og tilbake i ungdommen og vi har overlevd mange år og tre barn. Sexlivet stabiliserer seg som oftest. En kommer til en enighet, men å ha sex når en egentlig ikke vil fører bare til at en får mindre lyst. Å hoppe over forspillet er vel et tegn på at hun bare vil bli ferdig, har egentlig ikke lyst. Vi trodde også det var p-piller, men det var en overgangsperiode til vi kom til en viss enighet om hva som var forventet av hverandre. Husk på at det er veldig ubehagelig å være den som avviser også. Lykke til!
Gjest Gjest_lisa_* Skrevet 25. desember 2009 #32 Skrevet 25. desember 2009 vil bare skrive en liten kommentar ang måten du vil bli ridd på. jeg trener ganske mye og er i fin fysisk form, men akkurat det der å stå på beina og ikke på knærne og ri som du beskriver er faktisk sykt tungt for lårene! det er ikke noe jeg orker for mer enn et minutt eller så, for det er så tungt! så det tror jeg har lite med hva kjæresten din veier.
Gjest womenwomen Skrevet 25. desember 2009 #33 Skrevet 25. desember 2009 Lurer på om hun invisterer like mye i forholdet her som du gjør? Eg tolker ikkje denne situasjonen sån som womenwomen gjør. Dette blir jo bare spekulasjoner, men problemet slik eg ser det ligger i at hun ikkje har sex lyst. Det virker som hun skipper forspillet for å bli ferdig med akten raskest mulig. Hun har sikkert et ganske stort press over seg fordi du vil ha sex, hun er ikkje keen, men føler seg kanskje pliktig som kjæreste å gi deg det. Det kan ikkje være lett å ha over seg. Dessuten så får hun nokk vondt hun og når dere penetrerer. Alt i alt blir det en vanskelig situasjon for henne som ikkje vil endre seg før hun får sex lysten tilbake. Du virker som en virkelig grei fyr som kjemper hardt for at forholdet deres skal fungere , håper det ordner seg. Men eg må si meg enig med Brutal mann hvis, hun ikkje kjemper for forholdet. Jeg mener det er MANGE forskjellige årsaker til problemene deres . Mulig hun lider av " snill pike syndromet " som det heter på psykologi- språket kanskje eller har et skamfult og anstrengt forhold til egen sexuell nytelse eller også egen kropp og sexualitet .+ hun har en uerfaren partner som ikke vet hvordan han skal takle dette eller gripe an problemene .Hennes problemer blir til slutt like mye hans problemer desverre .Og når begge er like uerfarne , gjør de begge mange feil mot hverandre . Begge har sansynligvis gjordt mye feil i dette forholdet . Både TS og hun selv må gjøre endringer for å løse problemene deres i fellesskap .Forde dette er deres felles problem som rammer dere begge på hver sin måte .Sett dere ned å prat åpent om deres sexliv og problemer om dere tør å være så åpne og ærlige med hverandre ? Hvor trykker skoen ? . Forsøk å gjør noen små endringer og prøv å forstå hverandre . Dere kan begge to bli bede elskere - for hverandre . Ikke vær så opptatt av hvem sin feil det er - for at sexlivet har gått helt skjevt nå . Man er alltid 2 om å lage et dårlig sexliv sammen som par - som oftest " speiler " partneren din - deg selv som elsker . Har du en kvinne som ofte vil ha sex med deg og tar initiativ selv - er du sansynligvis SELV en god elsker for henne , for hun speiler deg på en måte . Har du en kvinne som aldri eller skjelden vil ha sex med deg - speiler hun også deg sansynligvis .Da må du gjøre endringer og forbedringer .Du er neppe noen " supergod " elsker da - om hun ikke vil ha sex med deg . Ha fokus på å løse problemene og foreslå endringer i fellesskap , bege må være villige til å forbedre sexlivet og gjøre en innsats for å få det til .Ingen av dere er fornøyde - slik det er nå .Men dere vil klare å komme over dette - om dere samarbeider for å løse deres felles problemer .
NoAngel Skrevet 25. desember 2009 #34 Skrevet 25. desember 2009 om du er så omsorgsfull og snill som du virker i disse innleggene, håper jeg virkelig dere finner ut av ting, for du virker som en fantastisk kjæreste syntes det er veldig artig å lese et så gjennomtenkt spørsmål (og svar) fra en så ung mann! jeg har ikke så mange godte tips og komme med, jeg er bare enig i alt women sier... jeg er stor fan av henne! men ikke hør på brutal og bitter mann!! syntes det er fantastisk at du ser så mye lenger enn bare sexen her og vil ha henne uansett!! masse lykke til. dette finner dere nok ut av! heier på dere
Gjest Gjest Skrevet 25. desember 2009 #35 Skrevet 25. desember 2009 TS, det er ikke umulig at det er p-pillene, det er veldig undervurdert hva slags bivirkninger det har og hvor lenge de faktisk sitter i kroppen etter man har slutta. Det tok 1 år før kroppen min begynte å fungere noenlunde normalt igjen etter jeg sluttet å ta dem, de tuller virkelig til med hormonene. Det er absoutt verdt å ta en prat med en lege/behandler om det. Skriver under på denne! Jeg gikk selv på piller da jeg var ung, jeg tror kroppen min brukte 1-2 år før jeg var tilbake i normalen....Det nytter ikke å bare slutte på pillene for en periode. Prøv å dropp de for en lang periode, så vil kanskje ting endre seg litt. P-pillene kan også fungere som vektøkingsmiddel, så det beste er jo å holde seg unna. Da jeg etter en stund oppdaget hvor annerledes kroppen min ble etter jeg slutta på pillene, bestemte jeg meg for at jeg aldri mer skulle gå på piller. Og det har jeg heller aldri mer gjort...
NoAngel Skrevet 25. desember 2009 #36 Skrevet 25. desember 2009 p piller er skumle! jeg ble alvorlig deprimert pga bivirkninger av p piller! forferdelige greier. det gikk sakte over en del mnd etter at jeg sluttet..
Gjest MK Skrevet 25. desember 2009 #37 Skrevet 25. desember 2009 Blir hun blodig fornærmet så er det hennes problem. Hvorfor skal han lide for at hun ikke har kontroll på sitt eget matinntak? Fy faen for en type du er.
Gjest womenwomen Skrevet 25. desember 2009 #38 Skrevet 25. desember 2009 p piller er skumle! jeg ble alvorlig deprimert pga bivirkninger av p piller! forferdelige greier. det gikk sakte over en del mnd etter at jeg sluttet.. Syns det er en god ide at TS lar dama hans lese denne tråden .Så kan dere diskutere ut ifra denne tråden forskjellige forslag til forbedringer .Om hun ikke er interesert , trenger hun kanskje litt press på seg for å ville jobbe med egen innstilling til deres sex-par forhold .Mulig hun har fått dårlig selvtillitt og føler seg utilstrekkelig - og syns selv det er enklere å stikke hodet i sanden - enn å bli konfrontert med dette .Hvorfor hun ikke prioriterer å nyte selv sexlivet , men kunn stiller sin kropp til disposisjon ?????? Er hun uvanlig sjenert ? Sjenanse kan ødelegge sexlivet - men det er noe som kan jobbes vekk med litt tolmodighet og forståelse . .Om hun syns det er pinlig eller ubehagelig å snakke om osv .Da kan det ta tid å få henne til å åpne seg litt om temaet .Men TS - de fleste parforhold opplever lignende problemer som dere - og klarer å løse de helt fint - om begge ønsker dette selv .Så dere er ikke alene om å ha slike problemer .Er vanligere enn du tror .Spesielt hos veldig unge par , men også noen eldre par kan ha lignende problemer .
Gjest Gjest_mmann_* Skrevet 25. desember 2009 #39 Skrevet 25. desember 2009 Hva skal jeg gjøre?... Smøre deg med masse tålmodighet... Damer er stort sett usikre og har alle tenklige traumer. Er du virkelig interessert i denne dama må du bare holde kjeft og støtte henne så godt du kan. Det hjelper mye hvis dere kan ha en åpen dialog om ting som ikke fungerer og ikke stresse med å ha sex. Det verste du kan gjøre er å oppføre deg som en bortskjemt drittunge som ikke får slikkepinnen sin. Så kort fortalt må du vise henne at du er "the man" og holde kuken din i tøyle inntil videre. Perioden med nyforelsket kaninsex varer knapt 1-2år uansett før et forhold kommer i en krise som må avklares før en kan gå videre som livspartnere.
Colafreak Skrevet 25. desember 2009 Forfatter #40 Skrevet 25. desember 2009 Hallo igjen alle sammen Vi har nå gått gjennom tråden sammen, og ledd av visse innlegg, som absolutt ikke hadde trengt å være i denne tråden, og samtidig blitt imponert av enkelte svar, som for eksempel de fra womenwomen (Eller hva hun nå kalte seg igjen?), de er ganske gode! Men med en gang hun leste tråden, kom hun på at hun hadde glemt (!) å fortelle at hun har en del smerter i vagina når jeg og hun har samleie. Dette skyldes utflod (P-pillene) Derfor skal vi begge inn til lege og undersøke hva det kan være. Takker for svar, this is solved.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå