Gjest Anonymous Skrevet 27. august 2003 #1 Skrevet 27. august 2003 Leste i Aftrenposten i går at man kunne bli steril etter få måneders smitte med Clamydia......stemmer dette og hvordan vet man/kan man finne ut om man er steril eller ikke (medfører det tette eggledere eller hva)?? Jeg fikk påvist Clamydia som 20-åring på en rutinemessig underlivsundersøkelse, hadde ingen symptomer. Hadde da vært single i ca 1/2 år (såvidt jeg kan huske...) og må altså ha gått med smitten i relativt lang tid.....fikk antibiotika av legen og var tilbake og testet meg etter kuren (alt OK da). Jeg ble litt nervøs når jeg leste dette i avisen.....noen som har noen gode råd????
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #2 Skrevet 19. april 2021 Gjest Anonymous skrev (På 27.8.2003 den 9.02): Leste i Aftrenposten i går at man kunne bli steril etter få måneders smitte med Clamydia......stemmer dette og hvordan vet man/kan man finne ut om man er steril eller ikke (medfører det tette eggledere eller hva)?? Jeg fikk påvist Clamydia som 20-åring på en rutinemessig underlivsundersøkelse, hadde ingen symptomer. Hadde da vært single i ca 1/2 år (såvidt jeg kan huske...) og må altså ha gått med smitten i relativt lang tid.....fikk antibiotika av legen og var tilbake og testet meg etter kuren (alt OK da). Jeg ble litt nervøs når jeg leste dette i avisen.....noen som har noen gode råd???? Oi, skummelt! Anonymkode: d89f8...f38
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #3 Skrevet 19. april 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Oi, skummelt! Anonymkode: d89f8...f38 2003! Anonymkode: 54b81...4d7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå