NoAngel Skrevet 23. desember 2009 #1 Skrevet 23. desember 2009 http://www.fertilityfriend.com/home/2b72b5 se på denne...det finnes vel ikke noen form for logikk her ... ?
thumbalina Skrevet 28. desember 2009 #2 Skrevet 28. desember 2009 Temper du oralt eller vaginalt? Jeg var nødt til å tempe vaginalt for at temperaturene skulle bli riktige og stabile.. og viktig at du temper til samme tid hver dag..og med en gang du våkner. Hvis du gjør dette så kan det jo hende at kroppen har vært litt i ulage akkurat denne mnd.. men hovedtendensen er jo at tempen har sunket - og at du kanskje har mensen nå? Mulig kroppen hoppet over EL denne mnd.. det hender det skjer.. Lykke til videre!
NoAngel Skrevet 28. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 28. desember 2009 temper vaginalt. same place, same time . hver dag har ikke hatt mensen siden jeg ble gravid for 6 år siden, gikk rett på psprøyte etter han ble født. sluttet for 8 mnd siden. kun hatt en blødning etterpå.. sukk:
Gjest Gjest_Ellinor_* Skrevet 28. desember 2009 #4 Skrevet 28. desember 2009 Hvis det ikke lenger siden du sluttet på psprøyte, er det jo rett og slett stor sjanse for at syklusen din ikke er tilbake ennå. Jeg kan ikke se noe mønster i skjemaet ditt, men jeg vet også at man må ha et par sykluser før man ser mønsteret ofte!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå