Pjukset Skrevet 23. desember 2009 #1 Skrevet 23. desember 2009 Jeg har kjøpt meg nyttårskjole som er mørkebrun (knelang), og jeg ser for meg at det vil bli finest med tilsvarende tynn strømpebukse. Men finnes dette? Jeg leter og leter og finner bare hudfarget/sort/grått, men ikke noe mørkebrunt i 20 denier. Kjolen har forøvrig detaljer av sølv/hvitt,og jeg skal ha sølvsmykke/armbånd. Hva blir finest? Tips mottaes med stor glede
Millian Skrevet 24. desember 2009 #2 Skrevet 24. desember 2009 Jeg har kjøpt meg nyttårskjole som er mørkebrun (knelang), og jeg ser for meg at det vil bli finest med tilsvarende tynn strømpebukse. Men finnes dette? Jeg leter og leter og finner bare hudfarget/sort/grått, men ikke noe mørkebrunt i 20 denier. Kjolen har forøvrig detaljer av sølv/hvitt,og jeg skal ha sølvsmykke/armbånd. Hva blir finest? Tips mottaes med stor glede Jeg hadde gått for vanlig hudfarget tynn strømpebukse.
Pjukset Skrevet 24. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 24. desember 2009 Jeg hadde gått for vanlig hudfarget tynn strømpebukse. Men finnes det ikke tynn strømpebukse i mørkebrun?
Gjest Gjest Skrevet 24. desember 2009 #4 Skrevet 24. desember 2009 Men finnes det ikke tynn strømpebukse i mørkebrun? Jeg vet desverre ikke, men har du sjekket velassorterte strømpebutikker/undertøysbutikker med de kjente strømpe-varemerkene?
NoAngel Skrevet 24. desember 2009 #5 Skrevet 24. desember 2009 jeg fant en som heter nearly black på lindex. den er mørkebrun. er i 20 og 40 denier
Pjukset Skrevet 24. desember 2009 Forfatter #6 Skrevet 24. desember 2009 jeg fant en som heter nearly black på lindex. den er mørkebrun. er i 20 og 40 denier
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå