Gå til innhold

Owned-applikasjonen på Facebook

Anbefalte innlegg

Gjest Nybegynner
Skrevet

Overskriften taler vel for seg selv. Lurer altså på hva "Owned" er for noe? Har fått med meg at det er en applikasjon, men hva er greia egentlig? At venner ønsker å selge deg er vel neppe noe positivt?

Jeg kikket nettop på Owned-lista til en av mine FB-venner og ser at jeg er til salgs for noen dollar...Det står

"People XXX ownes" og deretter bilde og navn av meg og et par andre.

Betyr det at alle hennes venner (også de hun ikke har felles med meg) kan se min profil?

Såvidt jeg vet har jeg ikke denne applikasjonen.Har ihvertfall ikke lagt til noe sånt. Hvordan kan jeg i så fall fjerne meg selv fra hennes Owned-liste?

Setter stor pris på svar :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må blokkere applikasjonen, men jeg er ikke helt sikker på hvordan du gjør det. Er helt sikkert noen andre her som kan fortelle deg det. :)

Ellers så tror jeg ikke folk kan se profilen din noe mer eller mindre på grunn av den applikasjonen.

Skrevet

Takk for svar :)

Jeg har blokkert applikasjonen ved å gå inn på Owned!

Men bildet av meg står fortsatt på min venn sin Owned-liste... :sukk:

Noen som vet hvordan jeg får meg selv fjernet derifra? :klø: Jeg vil ikke være med på sånt tull! :kjefte:

Skrevet

Det tror jeg eventuelt den vennen din må ordne. Eller så ordner du det selv med å fjerne personen fra vennelista di.

Skrevet

Owned! er en av mange meningsløse applikasjoner på FB.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...