Mahonia Skrevet 23. desember 2009 #1 Skrevet 23. desember 2009 Ligger i sengen og er syk. Jeg er aldri syk, men nå er jeg altså sengeliggende med sår hals, tett nese, hodepine, svimmelhet, feber og det verker i hele kroppen. Da er vel lov å syns synd i seg selv!?! Men..., det er ikke det som er "problemet". Jeg hadde altså sett for meg en kosekveld sammen med familien på lille julaften, men får bare beskjed fra mannen min at jeg må ligge i sengen og sove... Det er fullt forståelig at han vil ha meg frisk til i morgen, MEN DET ER SÅ UTROLIG KJEDELIG!!!! Jeg vil også se på film, spise godterier, og være litt sosial med bror og nevøen hans som er kommet langveisfra... Men neida, her ligger jeg i sengen i mørket, stirrer i taket og hører bassen fra actionfilmen de koser seg med i stua... Kunne i det minste fått litt godterier å tygge på! Uff, det ble da fælt til sutring! Ha en flott julefeiring folkens!
Gjest Gjest_tittei_* Skrevet 23. desember 2009 #2 Skrevet 23. desember 2009 God bedring og god, minneverdig jul.
Gjest brutal_mann Skrevet 23. desember 2009 #3 Skrevet 23. desember 2009 kan vi bytte? 40 i feber gjennom julen nå hadde passet meg perfekt.
Jade Skrevet 23. desember 2009 #4 Skrevet 23. desember 2009 Kan du ikke slenge på en god DVD på laptopen da? God bedring!!
vidvandre Skrevet 24. desember 2009 #5 Skrevet 24. desember 2009 Ligger i sengen og er syk. Jeg er aldri syk, men nå er jeg altså sengeliggende med sår hals, tett nese, hodepine, svimmelhet, feber og det verker i hele kroppen. Da er vel lov å syns synd i seg selv!?! Men..., det er ikke det som er "problemet". Jeg hadde altså sett for meg en kosekveld sammen med familien på lille julaften, men får bare beskjed fra mannen min at jeg må ligge i sengen og sove... Det er fullt forståelig at han vil ha meg frisk til i morgen, MEN DET ER SÅ UTROLIG KJEDELIG!!!! Jeg vil også se på film, spise godterier, og være litt sosial med bror og nevøen hans som er kommet langveisfra... Men neida, her ligger jeg i sengen i mørket, stirrer i taket og hører bassen fra actionfilmen de koser seg med i stua... Kunne i det minste fått litt godterier å tygge på! Uff, det ble da fælt til sutring! Ha en flott julefeiring folkens! God jul, og god bedring
Gjest Gjest Skrevet 24. desember 2009 #6 Skrevet 24. desember 2009 Uff, det ble da fælt til sutring! Ja, det var miserabelt og uanstendig å lese. Mye gørr og negativitet du sprer ut på andre her. Prøv å få litt folkus.
Gjest Gjest Skrevet 24. desember 2009 #7 Skrevet 24. desember 2009 Ligger i sengen og er syk. Jeg er aldri syk, men nå er jeg altså sengeliggende med sår hals, tett nese, hodepine, svimmelhet, feber og det verker i hele kroppen. Da er vel lov å syns synd i seg selv!?! Men..., det er ikke det som er "problemet". Jeg hadde altså sett for meg en kosekveld sammen med familien på lille julaften, men får bare beskjed fra mannen min at jeg må ligge i sengen og sove... Det er fullt forståelig at han vil ha meg frisk til i morgen, MEN DET ER SÅ UTROLIG KJEDELIG!!!! Jeg vil også se på film, spise godterier, og være litt sosial med bror og nevøen hans som er kommet langveisfra... Men neida, her ligger jeg i sengen i mørket, stirrer i taket og hører bassen fra actionfilmen de koser seg med i stua... Kunne i det minste fått litt godterier å tygge på! Uff, det ble da fælt til sutring! Ha en flott julefeiring folkens! Håper du har kommet deg og at julen blir fin sammen med familien Gjør som meg. Uansett hvor jævlig jeg har det i julen vet jeg at det er andres om har det værre, og tenker på det. Da setter jeg uansett pris på hvordan jeg har det
Gjest Gjest_tutta_* Skrevet 24. desember 2009 #8 Skrevet 24. desember 2009 Ja, det var miserabelt og uanstendig å lese. Mye gørr og negativitet du sprer ut på andre her. Prøv å få litt folkus. Ts trengte vel bare en trøst men jeg forstår ikke hvorfor hun ligger i senga hvis hun ikke er kvalm eller har så høy feber at hun sovner. Jeg har sovet i fire døgn nå, bare vært litt våken iblant, og sitter alene nå, er femti mil til familien som jeg skulle dratt til tirsdag. Men det er ikke synd i meg, når jeg har vært våken i dag, har jeg tatt tlf og svart på sms. Mat har jeg ikke fått i meg, men en tante kom med pinnekjøtt, som jeg nå har lagt i vann og håper jeg er bedre i morn. Håper ts fikk en fin dag i dag selv om hun ikke har vært helt i form. Jeg klarte ikke reise femti mil, ellers skulle jeg vel klart å spise litt av maten i dag selv om jeg bare har sovet nesten hele dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå