Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er jo kommet noen filmer om disse bøkene, men ifølge boken er jo Patrik så kjekk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjekk i Erikas øyne, antagelig. Har ikke forstått det som at han er en pikenes Jens i bøkene heller.

Er langt på vei enig med deg, trulta. Jeg var nettopp inne på SVTs nettsider. I de nye episodene har Patrik-skuespilleren eldes veeeldig fra sist.

Skrevet
Kjekk i Erikas øyne, antagelig. Har ikke forstått det som at han er en pikenes Jens i bøkene heller.

Er langt på vei enig med deg, trulta. Jeg var nettopp inne på SVTs nettsider. I de nye episodene har Patrik-skuespilleren eldes veeeldig fra sist.

Godt mulig det bare er i Ericas øyner, men jeg har liksom sett for meg han som ganske kjekk jeg.

Men sånn er det jo med bøker.

Skrevet
Godt mulig det bare er i Ericas øyner, men jeg har liksom sett for meg han som ganske kjekk jeg.

Men sånn er det jo med bøker.

Jeg har også sett for meg at han er veldig kjekk :)

Skal straks ta fatt på "tyskerungen" nå :) Elsker de bøkene! Håper de blir vist på norsk tv også :jepp: Har dessverre ikke svensk tv :sukk:

Skrevet

Isprinsessen(filmen) har jeg sett blitt solgt ganske billig på Ica Maxi.

Skrevet
Ny tvserie på Svt1, 1 og 2 jaunar kl. 21.00. Ulykkesfugelen.

Jeg liker de bedre i bokform. Syns ikke det var like stas på tv.

Takk for tips!!! :) Skal tas opp! Hvilken nummer i rekken er denne filmen bygd på? Må vite hvor lenge jeg skal ta vare på opptaket...;) MÅ lese boka først...:Nikke:

Skrevet

Ulykkesfuglen er bok nr.4.

Synes å huske å ha lest at Stenhuggeren (nr.3) var på fjernsynet sist helg. Kanskje går de i reprise. Det går også an å se episodene på SVTs nettsider.

Skrevet

Den siste boken hun har gitt ut kommer på norsk i februar. Gleder meg!

Gjest Bokhandleren
Skrevet
Er noe treig i avtrekkeren og har nettopp startet på hennes bøker. Har lest Predikanten og likte boka.

Det jeg lurer på er hvilken rekkefølge jeg burde lese bøkene i?

Noen mener at jeg burde starte på Predikanten, andre på Isprinsessen...?

Noen som har lest bøkene...?

Jeg ville anbefalt å lese de i den rekkefølgen de ble skrevet, når det er sagt, så gjorde jeg ikke det fordi den første kom ikke på norsk før "langt ut i serien". Ellers ville jeg nok tatt de i riktig rekkefølge. Det stemmer at forlaget forventer at den norske utgaven av Fyrvokteren står klar 15 februar :)

Skrevet

Jeg har skikkelig lyst til å lese Fyrvaktaraen (på svensk), men da jeg sjekket diverse bibliotek var det lange ventelister overalt. :(

• 1 måned senere...
Skrevet

Jeg har akkurat begynt på fyrvokteren, noen som har lest den ferdig? Hvis det, likte dere den?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...