Thomasine Skrevet 23. desember 2009 #1 Skrevet 23. desember 2009 Er noe treig i avtrekkeren og har nettopp startet på hennes bøker. Har lest Predikanten og likte boka. Det jeg lurer på er hvilken rekkefølge jeg burde lese bøkene i? Noen mener at jeg burde starte på Predikanten, andre på Isprinsessen...? Noen som har lest bøkene...?
cilipili Skrevet 23. desember 2009 #2 Skrevet 23. desember 2009 Har lest bøkene, og begynte også selv på predikanten. Isprinsessen er den eneste jeg ikke har lest. Men bøkene bør leses i rekkefølge. Iallefall de etter Predikanten. Veldig bra bøker! Likte ekstremt godt Havfuen.
Thomasine Skrevet 23. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 23. desember 2009 Har lest bøkene, og begynte også selv på predikanten. Isprinsessen er den eneste jeg ikke har lest. Men bøkene bør leses i rekkefølge. Iallefall de etter Predikanten. Veldig bra bøker! Likte ekstremt godt Havfuen. Så bra! Da gleder jeg meg til å ta fatt på neste!
Gjest Gjest_husmusa_* Skrevet 23. desember 2009 #4 Skrevet 23. desember 2009 Isprinsessen er den første boken hennes! Jeg bare elsker bøkene fordi de både er krim men det er samtidig en sjønnlitterær historie parallelt. Men jeg må virkelig anbefale å høre lydbøkene hennes på svensk!! Det er virkelig en opplevelse!
Lady Lovelylocks Skrevet 23. desember 2009 #5 Skrevet 23. desember 2009 Alle bøkene er kjempebra. Nå gleder jeg meg til 25 og 26 desember, for da vises Steinhuggeren på SVT1.
Thomasine Skrevet 24. desember 2009 Forfatter #6 Skrevet 24. desember 2009 Alle bøkene er kjempebra. Nå gleder jeg meg til 25 og 26 desember, for da vises Steinhuggeren på SVT1. Oj...da må jeg fram med opptageren da!! Takk for tips! God jul!!
Thomasine Skrevet 24. desember 2009 Forfatter #7 Skrevet 24. desember 2009 Isprinsessen er den første boken hennes! Jeg bare elsker bøkene fordi de både er krim men det er samtidig en sjønnlitterær historie parallelt. Men jeg må virkelig anbefale å høre lydbøkene hennes på svensk!! Det er virkelig en opplevelse! Ja, vet at det er den første, men ikke den første utgitt i Norge? Men regner med at det ikke kan ha SÅ mye å si...?
Gjest Rekaaa Skrevet 24. desember 2009 #8 Skrevet 24. desember 2009 (endret) Må starte med eneren Fyrvaktaren (den siste boken som har kommet ut) var sinnsykt bra! God jul! Endret 24. desember 2009 av Rekaaa
Thomasine Skrevet 25. desember 2009 Forfatter #9 Skrevet 25. desember 2009 Må starte med eneren Fyrvaktaren (den siste boken som har kommet ut) var sinnsykt bra! God jul! Men det er ulikt hva folk mener er eneren! Den som kom sist til Norge? Fortsatt god jul!!
Gjest Gjest Skrevet 25. desember 2009 #10 Skrevet 25. desember 2009 Isprinsessen er nå begynnelsen da - hvis du vil ha Erika, Patrick og hele romansen fra starten.
trulta_ Skrevet 29. desember 2009 #11 Skrevet 29. desember 2009 Noen som vet om det er lenge til den siste boken kommer ut i Norge?
Gjest Rekaaa Skrevet 29. desember 2009 #12 Skrevet 29. desember 2009 Men det er ulikt hva folk mener er eneren! Den som kom sist til Norge? Fortsatt god jul!! Isprinsessen er begynnelsen, det er den første boken, altså bok 1.
Gjest Rekaaa Skrevet 29. desember 2009 #13 Skrevet 29. desember 2009 Fyrvokteren kommer på norsk en eller annen gang i 2010, men det er ikke fastsatt en dato.
trulta_ Skrevet 29. desember 2009 #14 Skrevet 29. desember 2009 Fyrvokteren kommer på norsk en eller annen gang i 2010, men det er ikke fastsatt en dato. Jeg gleder meg til den, den fortsetter der den andre slapp? Like bra? Den siste boken jeg leste sluttet jo midt i ei scene.
cilipili Skrevet 30. desember 2009 #15 Skrevet 30. desember 2009 Jeg gleder meg til den, den fortsetter der den andre slapp? Like bra? Den siste boken jeg leste sluttet jo midt i ei scene. Ble sinnsykt stressa da!! Skulle ønske neste bok lå i den andre hånda mi
Gjest Rekaaa Skrevet 30. desember 2009 #16 Skrevet 30. desember 2009 Jeg synes at fyrvokteren var veldig bra! Og den fortsetter på en måte der den andre glapp, så man går ikke glipp av noe, men det har gått litt mer tid en kun en dag!
trulta_ Skrevet 30. desember 2009 #17 Skrevet 30. desember 2009 Ble sinnsykt stressa da!! Skulle ønske neste bok lå i den andre hånda mi Helt enig. Kjedelig og litt surt å vente så lenge på neste bok, og så glemmer jeg litt av det som skjedde i forrige, har lest ett par i mellomtiden.
-hild Skrevet 30. desember 2009 #18 Skrevet 30. desember 2009 Bøkene er gode - jeg gleder meg veldig til neste! og som de andre sier - de bør leses kronologisk, ikke pga at selve krim-historien henger sammen, men for å følge Patrik, Erika og utviklingen i livene deres
trulta_ Skrevet 30. desember 2009 #19 Skrevet 30. desember 2009 Dette er faktisk en serie som jeg leste i riktig rekkefølge, og godt var det.
Lady Lovelylocks Skrevet 30. desember 2009 #20 Skrevet 30. desember 2009 Ny tvserie på Svt1, 1 og 2 jaunar kl. 21.00. Ulykkesfugelen. Jeg liker de bedre i bokform. Syns ikke det var like stas på tv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå