Gå til innhold

Fotografbilder - hva gjør dere med de???

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg, mener; det normale er vel å gi bort i feks julegave??? Hvordan velges bildene, hvem velger?

Jeg er HELT BLANK på dette området!!!

giftet meg med Mannen min 2.aug. og vi har nå fått bildene fra fotografen - hurra for det! De var fine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror både mine og hans foreldre vil forstørrelse av fotografbildene.Men de får selv finne ut hva de vil ha og betale selv. Det er jo så dyrt med forstørrelser. Dessuten vil jeg ikke prakke på de et bilde. Tror det er greit at de velger bildet selv. Så får de et de liker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge foreldreparene har valgt ut de bildene de selv ønsker, og som de selv skal betale. Vi har også valgt ut et stort og to mindre bilder vi ønsker på veggen hjemme.

I tillegg får forloverne, våre søsken (2 stk) og mine besteforeldre (2 stk) en forstørrelse (14x18) i julegave. Bildene til besteforeldrene blir kanskje rammet inn, så slipper de selv å styre med dette (de er gamle og ikke så mye på butkker lengre). De andre får ordne ramme selv etter eget ønske og smak.

Vi bestemte oss innen 3 uker etter at vi mottok prøvebildene, og fikk dermed 15% på forstørrelser og takkekort. Det hjelper litt på prisen!

Rammer kommer vi til å kjøpe hos den fotografen på stedet som er billigst (kjenner noen som jobber i andre fotobutikker og kanskje kan gi oss like gode tilbud som fotografen som tok bildene).

Vi fikk en positiv opplevelse av fotografen som selger da vi hadde visningstime og skulle bestemme oss. Hun prakket ikke på oss bilder, men var enige med oss om at vi godt kan bruke noen av prøvebildene til innramming selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Vi venter på bildene, giftet oss og 2. august... Så de ble sendt igår, bor nemlig langt vekk fra der vi giftet oss.

Vi har planer om å gi foreldrene våre forstørrelser til jul, vi har snakket med dem om det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...