Gå til innhold

Hvor mange gaver regner dere med å få?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Sera_*
Skrevet

Som tittelen sier. Lurer på hva som er vanlig.. Er det lite om man får under 10?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som voksen så så bryr jeg meg ikke og regner ikke med noe særlig. Pris øker ofte i takt med alder spesielt gaver fra familiemedlemmer, men det er like koselig med varmt skjerf, lue og votter etc. I år får jeg ingen fysiske gaver og det er like greit =)

Skrevet

For et toskete spørsmål, alle er ikke bortskjemte å får presang, etter presang etter presang! Alle har ikke store familier, alle har ikke god råd, alle familier er ikke venner å feirer sammen.

Skrevet

Jeg pleier å få rundt 10-15 stk :nissegutt:

Skrevet

Å folk lurer på hvorfor jeg ser på en "klassisk norsk julefeiring" som en uting, en materalistisk orgie og årets fråttsefest for en ekkel og stadig tyngre befolkning.

Skrevet

Jeg får 4 gaver ^^, Fra mamma og pappa, brodern, vennine og typen..

Gjest Gjest_Sanna_*
Skrevet

Etter at jeg ble voksen og fikk barn så sluttet jeg å bry meg om gaver. Gaver blir mindre viktig, for meg er det viktigste å lage en koselig jul for familien min og videreføre de tradisjonene jeg har med meg fra min egen nydelige oppvekst.

Skrevet

Tror jeg kommer til å få ca 5 presanger, over 10 gaver er det mange år siden jeg har fått. :)

Skrevet

Jeg får kun en og den får jeg faktisk ikke før i romjula.

Skrevet

Jeg har 5 gaver under treet og et par på vei. Sånn ellers regner jeg aldri med å få noe særlig med gaver bortsett fra av mamma og søster, det jeg liker best i julen er maten :D

Skrevet

Vet ikke. Mamma sa det visstnok var mange gaver til meg i år, men det bryr meg jeg ærlig talt ikke så mye om. Ikke det jula handler om for meg uansett. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

I år blir det vel rundt 10 stk, noe som er mer enn godt nok for meg. :)

Skrevet

Jeg regner ikke med å få så og så mange gaver. Men 10-15 stk. Jeg har bytta med en del venninner i år. Pluss at jeg har kjæreste i år og det hadde jeg ikke i fjor. Bare vente og se!!

Gjest Fugl Fønix
Skrevet

Jeg pleier vel å få mellom 5 og 10, men da regner jeg med gaver som er til meg og mannen sammen og.

Skrevet

Det kommer helt an på hva egentlig. Små koselige gaver fra et par venninner og lillesøster:) Fra foreldrene mine har jeg og samboeren min fått micro-ovn, vi har nettopp flyttet sammen og venter barn. Fra hans foreldre fikk vi stuebord og stoler.

Ellers blir det sikkert litt småting som skjerf, kanskje en bok, tegnesaker(jeg tegner mye) osv fra besteforeldre og tanter.

Jeg vet at foreldrene mine har kjøpt noen fler gaver til meg, siden de har mye bedre råd nå enn de har pleid å ha tidligere. Syns jeg så en gave med mitt navn på fra samboerens besteforeldre også ^^

Så det blir kanskje mye i år i forhold til vanlig, men det er nok en del ting til huset og babyting :)

Selv gir jeg gave til foreldrene mine, søster, mormor, kjæresten min, to venninner, og to venner til.

Foreldrene mine fikk en stor eske med forskjellig te, kaffe og kjeks, med to pene kopper til. Lillesøs får noen smågaver, pene spisepinner, glowsticks, fine tusjer osv, og hovedgaven er et speil som ser ut som portalen i Stargate :D Og hun får også et sølvsmykke jeg har laget på skolen(er gullsmedstudent)

Venninnene mine får smykker, men de får dem etter jul, jeg rakk ikke lage ferdig før juleferien.

Kjæresten fikk julekalender med litt forskjellige småting i, mye god te, noen praktiske ting, sjokolade osv.

Skrevet

Men jeg har faktisk aldri telt antall gaver før...

Gjest Gjest_Anna_*
Skrevet

Jeg fikk 3 gaver bare til meg - en fra jobben, en fra svigerinne og en fra barna mine. Og jeg og mannen min fikk tre fellesgaver.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...