Gå til innhold

Hva koster Continious Renewal Serum hos hudpleier?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som overskriften alllerede har avslørt, lurer jeg på hva Continious Renewal Serum fra MD Formulations koster i salong i Norge?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alt for mye!

Sikkert det dobbelte av hva den koster hos feelunique, lookfantastic osv., om ikke mer.

Skrevet

Jeg kjøpte min første hos hudpleier i sommer, og da betalte jeg 700 kr, tror jeg (mulig det var dyrere). Har etterpå bestilt fra prettyskin4less.com for under 300 kr :)

Skrevet
Jeg kjøpte min første hos hudpleier i sommer, og da betalte jeg 700 kr, tror jeg (mulig det var dyrere). Har etterpå bestilt fra prettyskin4less.com for under 300 kr :)

Men da måtte du vel betale moms og fortollingsgebyr i tillegg?

Skrevet

fortollingsgebyret ligger på en hundrelapp og momsen er 25%, så uansett billigere enn hos hudpleieren :)

Skrevet
Men da måtte du vel betale moms og fortollingsgebyr i tillegg?

Hadde belaget meg på det, men jeg slapp unna det. Det har jeg gjort begge gangene jeg har bestilt for over 200 kr faktisk :) Men uansett med tollgebyr så blir det jo mye billigere enn hos hudpleier.

Skrevet

Kanskje litt OT, men opplever dere stor effekt av Continuous Renewal Serum? Har snart brukt opp en flaske og merker at huden er bittelitt mykere, men merker ikke noe forskjell på kviser og svarte prikker.

Skrevet
Kanskje litt OT, men opplever dere stor effekt av Continuous Renewal Serum? Har snart brukt opp en flaske og merker at huden er bittelitt mykere, men merker ikke noe forskjell på kviser og svarte prikker.

Jeg merker som deg heller ikke noen særlig forskjell på porer, svarte prikker o.l. Men huden min er blitt mye mykere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...