Gå til innhold

Hva skal jeg betale henne?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

En jente på 15 år skal sitte barnevakt for jenta mi på 1 1/2 år, hver torsdag fra 17.00 - 21.30. Tenkte på å gi henne 800 kr pr mnd. Det er busspenger, og 40 kr timen. Er det lite? Jeg betaler gjerne mer, for det viktigste er at jenta mi har det bra, og blir tatt godt vare på. Hva synes dere? Jenta på 15 er tanten til barnet mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

synes det var helt greit betalt. Det er jo ikke helg det er snakk om. Men hør med jenta, om hva vennene hennes/hva ho tidligere har fått..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ut som en helt grei betaling. Og fordi det er fast jobbing så tjener faktisk 15-åringen en grei sum i måneden.

En venninne betaler en 15-åring 35,- i timen for å passe hennes 4-åring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det høres ganske greit ut. :) Jeg passer en jente på 4,5 i blant, da får jeg 50 kr/t på hverdager og 60 kr/t i helgene (jeg er 19, ikke 15 da :) ). Å sitte barnevakt er ikke akkurat noe å bli rik av, men jeg gjør det fordi det er innmari hyggelig. Blir jo så glad når foreldrene forteller at jenta har gledet seg hele dagen til jeg skulle komme. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det var en grei betaling for ei på 15!!!

Det må jo være flott å få 800 kroner i måneden å bruke på det hun har lyst til. Og barnevakt er jo en kjekk jobb! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mattahara

Ja det syntes jeg virker som en ok løsning.

Har selv onkelen til mine barn som sitter barnevakt her.Han er 17 år. Er ikke hver gang han får betalt (hvis det er snakk om en liten time bare) Det er helt ok for han.. Når han sitter en fredag/lørdagskveld får han jo mat å godis som barnevakter skal ha... å en klekkelig sum med penger :ler:

Han er den snilleste onkel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...