Gjest mymlen Skrevet 23. desember 2009 #1 Skrevet 23. desember 2009 hver gang jeg vasker håret mister jeg helt utrolig mye hår. hvis jeg drar fingrene gjennom håret når det er vått drar jeg kanskje ut 5 hårstrå av gangen. jeg prøver å dra av meg håret å legge det på en slags liten hylle i dusjen. og når jeg skal fjerne det etterpå er det en gigantisk hårball! jeg er bare femten år, og passe tykt hår. mamma har samme problem. hva skal jeg gjøre?
Lisama Skrevet 23. desember 2009 #2 Skrevet 23. desember 2009 hver gang jeg vasker håret mister jeg helt utrolig mye hår. hvis jeg drar fingrene gjennom håret når det er vått drar jeg kanskje ut 5 hårstrå av gangen. jeg prøver å dra av meg håret å legge det på en slags liten hylle i dusjen. og når jeg skal fjerne det etterpå er det en gigantisk hårball! jeg er bare femten år, og passe tykt hår. mamma har samme problem. hva skal jeg gjøre? har samme problem, men jeg ble fortalt at det er normalt å miste 100-250 hårtstrå hver dag. Har ike merket at håret mitt har blit noe særlig tynnere heller så bryr meg ikke lenger. Håret ser hvertfall sunt og fint ut
Gjest Gjest Skrevet 23. desember 2009 #3 Skrevet 23. desember 2009 Har man langt hår i tillegg så virker det som man mister halve huet i en omgang også! Men det er i grunn ikke det
pittie Skrevet 23. desember 2009 #4 Skrevet 23. desember 2009 (endret) Børster du håret mye og har du langt hår? Når jeg i perioder ikke børster håret mitt 2-3 ganger per dag så ender jeg opp med mye løst hår i dusjen (virker som utrolig mye mer siden det er langt), man mister rundt 100 hårstrå om dagen tror jeg. Om du har et problem kanskje du bør bytte sjampo. Hårtap er vel oftest genetisk, men noen sjampoer har ingredienser som kan påvirke det i enkelte tilfeller, som med min egen mor. Herlighet, må lære meg å trykke på svar litt kvikkere Endret 23. desember 2009 av pittie
Gjest mymlen Skrevet 23. desember 2009 #5 Skrevet 23. desember 2009 Børster du håret mye og har du langt hår? Når jeg i perioder ikke børster håret mitt 2-3 ganger per dag så ender jeg opp med mye løst hår i dusjen (virker som utrolig mye mer siden det er langt), man mister rundt 100 hårstrå om dagen tror jeg. Om du har et problem kanskje du bør bytte sjampo. Hårtap er vel oftest genetisk, men noen sjampoer har ingredienser som kan påvirke det i enkelte tilfeller, som med min egen mor. Herlighet, må lære meg å trykke på svar litt kvikkere grer aldri håret mitt! da får jeg bare så krusete hår. kanskje det er det..
Aryia Skrevet 23. desember 2009 #6 Skrevet 23. desember 2009 Plagdes med det samme, men ordentlig shampo og balsam, og tilskudd av b-vitamin hjelper meg hvertfall
Pjukset Skrevet 23. desember 2009 #7 Skrevet 23. desember 2009 Jeg røyter også ekstra nå om vinteren, det er helt normalt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå