Gå til innhold

Å være betatt/forelsket

Gjest Einar26

Anbefalte innlegg

Merker dere jenter det lett visst en gutt er betatt av eller forlsket i dere? Jeg tenker mest ut fra en situasjon når gutt/jente er gode venner fra før. Merker dere forskjell i oppførsel, etc?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

noen ganger kan man merke det, men slettes ikke slltid. Er jeg ikke interresert i fyren skal det nok mye til før jeg plukker opp signalene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner det ikke.

Jeg ser på gutter/menn som noen fra en annen planet og greier aldri forstå meg på de. Så jeg hadde ikke merket noe før mannen kanskje sa det rett ut. Jeg er nok ikke den mest inteligente på det sosiale :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker dere jenter det lett visst en gutt er betatt av eller forlsket i dere? Jeg tenker mest ut fra en situasjon når gutt/jente er gode venner fra før. Merker dere forskjell i oppførsel, etc?

Nei, for norske menn ser generelt ut som om de er i et seriøst jobbmøte uansett hvordan settingen er. Norske menn vet ikke hva romantikk betyr og de klarer ikke å finne på noe spennende for damer.

Så nei, umulig å vite om en norsk mann er interessert. Han står jo der bare, stum og rar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann
Nei, for norske menn ser generelt ut som om de er i et seriøst jobbmøte uansett hvordan settingen er. Norske menn vet ikke hva romantikk betyr og de klarer ikke å finne på noe spennende for damer.

Så nei, umulig å vite om en norsk mann er interessert. Han står jo der bare, stum og rar.

Det er fordi våre fantastiske alenemødre har oppdratt oss slik.Samtidig som de saboterer far sitt samvær med sine barn. Dere høster hva dere sår. Å være Mann i Norge i dag er tilnærmet en umulighet takket være norske kvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fordi våre fantastiske alenemødre har oppdratt oss slik.Samtidig som de saboterer far sitt samvær med sine barn. Dere høster hva dere sår. Å være Mann i Norge i dag er tilnærmet en umulighet takket være norske kvinner.

Du virker som en veldig bitter mann. Utfra dine innlegg generellt bør du kanskje vurdere å bytte nicket ditt til bitter mann?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest brutal_mann
Du virker som en veldig bitter mann. Utfra dine innlegg generellt bør du kanskje vurdere å bytte nicket ditt til bitter mann?

Hadde du noe å si i forhold til tema?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er det som har latt norske kvinner få utvile seg til aggrassive Ottar-kvinner med kreftsveis da, jo det er dere pinglete "menn". Takk dere selv, når dere bare står der på sidelinjen og ikke tør puste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde du noe å si i forhold til tema?

Jeg hadde noe å si i forhold til ditt stadige oppgulp i innleggene dine, men jeg kan godt svare på TS sitt spørsmål såklart:

TS, det varierer veldig om jeg merker om en gutt er interessert. Noen er svært tydelige i sitt kroppsspråk/væremåte, mens andre har en mer innadvendt væremåte som gjør at de er vanskelige å lese. Noen ganger har man også fullt opp med seg og sitt at man er helt blind for det som foregår rundt seg, selv om personen som er interessert er aldri så tydelig. Noen har også en veldig flørtete væremåte uten at det betyr at de er interessert, så det beste er å gi/få tydelige hint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er vanskelig å tyde kompisen min, men tror han liker meg mer enn bare venner. Han gjør og sier ting som tyder på det og kjemien er veldig god. Tror ikke han tør å gå skrittet videre, men håper han gjør det snart :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at du er ironisk når du snakker om "våre fantastiske alenemødre". Men ærlig talt, det er en ganske så fantastisk bragd å ta seg av en unge eller flere på egenhånd. Hva er alternativet, hva gjør du som en fraskilt(eller hva du nå er)mann med barn, for barna dine?

Du er full av tullprat av og til. Kjip aften? Trodde det var all right å slippe unna pliktene jeg?

Nå må du forklare: hvorfor er det tilnærmet umulig å være mann i Norge pga meg som kvinne?

By the way...jeg blir bare forelsket i utlendinger, bosatt i byen her, vel og merke. Menn fra Iran, Tyrkia, Tunis, Marokko osv. Vet du hva disse har? En lekenhet som er sjelden vare hos norske menn. :yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må vise at du er interessert først, da er vi mer på hugget med én gang ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner at du er ironisk når du snakker om "våre fantastiske alenemødre". Men ærlig talt, det er en ganske så fantastisk bragd å ta seg av en unge eller flere på egenhånd. Hva er alternativet, hva gjør du som en fraskilt(eller hva du nå er)mann med barn, for barna dine?

Du er full av tullprat av og til. Kjip aften? Trodde det var all right å slippe unna pliktene jeg?

Nå må du forklare: hvorfor er det tilnærmet umulig å være mann i Norge pga meg som kvinne?

By the way...jeg blir bare forelsket i utlendinger, bosatt i byen her, vel og merke. Menn fra Iran, Tyrkia, Tunis, Marokko osv. Vet du hva disse har? En lekenhet som er sjelden vare hos norske menn. :yvonne:

Har en noen lunde forklaring på det. Min mor lærte meg at eg skulle være onkelig og snill. Å være leken som i å erte, små dytte, småfrekk osv, inngikk ikkje akuratt i det.

Sånt må mange av oss menn finne ut av selv ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en noen lunde forklaring på det. Min mor lærte meg at eg skulle være onkelig og snill. Å være leken som i å erte, små dytte, småfrekk osv, inngikk ikkje akuratt i det.

Sånt må mange av oss menn finne ut av selv ;)

Med lekenhet mener jeg ikke akkurat det som du mener. Heller en innstilling til livet generelt, som er mer positiv og livsbejaende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det bekymrer deg ikke at disse utlendingene ofte har en helt annen kultur, oppdragelse og religion enn nordmenn ellers da altså? Kvinnerettighetene er ikke akkurat prioritert for å si det pent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Norske gutter blir av sine mødre fortalt at det å tulle med jenter er en uting. Norske gutter blir fortalt av sine mødre at det å nærme seg intimsfæren til en jente er et overgrep. Norske gutter blir fortalt av sine mødre at jentene alltid har rett, uansett.

Igjen, dere høster hva dere sår. Og kos dere med Marokkanerne, de har lov å misshandle deg på det groveste (i følge Marokkansk kvinnesyn) uten straff.

Norske kvinner må slutte å syte over norske menn sitt vesen, for det er DERE som skaper disse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann
Med lekenhet mener jeg ikke akkurat det som du mener. Heller en innstilling til livet generelt, som er mer positiv og livsbejaende.

Joda,men når du ikke jobber for å tilfredsstille de materialistiske kravene til norske kvinner så har en mye mer overskudd til slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Norsk mann

Hehe, måtte le lekent og spøkefullt da jeg leste dette. Velbekommen!

Kolbjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...