Gå til innhold

All I want for christmas..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjære du som jeg ikke klarer å glemme.

Tiden går og jeg tror at nå har jeg klart å glemme deg. Men hver dag dukker du opp i hodet mitt, det er tusen ting som minner meg om deg. Jeg blir ikke forelsket så ofte, og du er helt annerledes enn de andre jeg har forelsket meg i. Men jeg vet i hjertet mitt at jeg vil ha deg. For meg er du fantastisk unik og jeg vil bare ha deg nærme inntil meg hele tiden. Jeg vil dele hverdagene med deg, jeg vil oppleve verden med deg, jeg vil dele fremtiden min med deg.

Da jeg var liten stod alltid hest øverst på ønskelisten min. Det fikk jeg aldri. Du står øverst på årets ønskeliste, men du er sammen med en annen. Det er allikevel lov å drømme. All I want for christmas is you ! :rødme:

God jul alle sammen. Ta vare på og nyt tiden med de dere er glad i !

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmmm... Dette er som om kortet jeg skulle ha sendt til en kollega.. Men jeg er gift og forsøker å holde sammen trådene i livet mitt.. Huff!

Gjest NewMonkey
Skrevet

:rødme: Som om jeg skulle ha skrevet det selv! :trist:

Gjest brutal_mann
Skrevet

Det er bare til å sende det, jeg venter tålmodig...

Gjest Gjest_amanda_*
Skrevet

Dette kortet kunne jeg selv skrevet. Han er gift, men i mine tanker er han hos meg hver eneste time, måned etter måned.

Skrevet

Jeg kunne også skrevet dette brevet. Prøver fortvilt å holde sammen livet mitt. Det går vel over dette også...

Skrevet

Godt å se vi er flere som forsøker å holde livet sammen.. Han har fått hint og vet det - men jeg er gift og har barn.. Han har også forpliktelser.... Kortet blir nok ikke sent nei :-(

Skrevet

Et slikt brev var jeg nære på å sende avsted, men lot være.. Sukk.

Skrevet

Burde sendt noe slikt jeg og, men ble aldri noe av :sukk:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...