Gå til innhold

Morgengave til brudgom

Skal du gi din mann morgen gave?  

4 stemmer

1. 1. Skal du gi din mann morgen gave?

• Nei. Har ikke tenkt på det gitt
      5
    • Å jada!! Gave er valgt/blir snart valgt ut
      29

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det med bilder i brudeundertøyet var en kjempeartig idè :)

Har ikke bestemt noe neda, men har tenkt på ei klokke han kan bruke når han skal være fin

Videoannonse
Annonse
Gjest Junibrud04
Skrevet

Min kommende ektemann(hm, hørtes flott ut..) er veldig interessert i jakt, så jeg har tenkt å kjøpe en rifle i morgengave til han. Vet han ønsker seg det, men han vil ikke koste på seg det før bryllupet. Så jeg regner med han kommer til å bli kjempe glad når han pakker opp det! Han kommer til å få et gavekort med bilde av rifla, pakket inn på en morsom måte siden det er endel papirarbeid for å kjøpe våpen! Men det tror jeg han må ordne selv, når han får så flott gave syns jeg.... :D Håper hvertfall at han blir glad!

Skrevet

Min kjære fikk speilreflekskamera - og ble henrykt!

For oss var det veldig uaktuelt å gi hevrandre smykker - ingen av oss bruker det noe særlig, og vi har liksom ikke så god råd at vi gir noe som aldri blir brukt... Så vi hadde begge tenkt på samme måte - jeg ga ham det kameraet vi begge hadde ønsket oss lenge, han ga meg det maleriet vi gjerne ville ha... (jeg fikk en flaske eksklusiv parfyme også, forresten).

Tror de fleste menn blir glade når de får noe som viser at det er 'til dem' - altså noe som gjenspeiler deres interesser og sånn... For min mann kunne iallefall en fiskestang vært vel så romantisk som mansjettknapper... :wink:

Skrevet
Jeg kjøpte mansjettknapper som han fikk bruke på den store dagen, og morgenen etter fikk han en seddelboks, og dørskilt i messing med våre fornavn + vårt felles (mitt nye) etternavn.

DEN ideen var god!! Jeg har vær litt ambivalent om jeg skulle bytte til hans etternavn eller beholde mitt. Har tygd litt på dette nå og kommet fram til at jeg SKAL endre etternavn!! *s*

Å da gi ham/OSS - et nytt dørskilt med felles etternavn ..mm...det føles riktig ja:)

Skrevet

Jeg likte godt den ideen å lage dørskilt med vårt kommende fellesnavn - tror jeg adopterer den, selv om det nok blir en ekstra overraskelse fremfor morgengave.

Har planer om å gi han morgengave, men jeg synes ikke det er et must å gi hverandre det. Likevel; han har alltid hatt lyst på en slik "Friends-stol" i skinn med sving og fotstøtte. Så hvis jeg har råd til det etter alle de andre utgiftene, så kjøper jeg en sånn en.

• 2 uker senere...
Gjest Anonymous
Skrevet

Hei..

Jeg ga også sort/hvitt naken/undertøysbilder i morgengave. Han ble super overasket og kjemperørt. Tok de hos en kvinnelig fotograf og betalte 1500 for 8 blider i album. Et minne for livet, for de av oss som ikke er fan av smykker og slikt..

Skrevet

Oi... her var det mange som har tenkt det samme som meg. Jeg har også tenkt på å ta bilde av meg selv hos fotograf. Kanskje det blir med brudeundertøyet på... det var en veldig god ide. Vet noen om noen flinke fotografer i Lillestrøm - området?

Hvis motet svikter og det ikke blir bilder, har jeg tenkt å kjøpe klokke til han. Det vet jeg han ønsker seg og trenger.

Skrevet

I morgengave til min mann fikk jeg malt et portrettmaleri av han og meg. Litt originalt allfall.

Skrevet

Hei

Nå maser jeg fælt, men i ser att noen her har blitt tatt bilder av i undertøy. Kan dere værsåsnill gi meg navn på noen i oslo/omegn området!!!Dere måååå svare!! :hoppe:

Skrevet

Forloveden min driver og samler utstyr til bunad (den nye borgerdrakten fra Trondheim). Derfor tror jeg morgengaven blir flosshatten som hører til, det vil han i hvert fall bli veldig glad for! Eventuelt kan jeg gi ham et gourmet-matlagingskurs som jeg vet han ønsker seg.

Skrevet

Jeg kommer garantert til aa gi morgengave til min kjaere..

Hva det blir, aner jeg ikke, men det blir i hvert fall ikke bilder av meg selv.. Han hadde nok blitt henrykt, men han ser meg jo "live" hele tiden.

Det er morsomt aa lese denne traaden, har faatt noen ideer naa .. morsomt med noe originalt som har med interessene hans aa gjoere..

Skrevet

Jeg har tenkt på å gi han ei hagle :o Kanskje ikke direkte romantisk, men han har blitt så glad i å gå på jakt - og mangler våpen.

Selv ønsker jeg meg en liten canadisk minigrisunge med sløyfe på. Men det er kanskje litt upraktisk å ta den med på bryllupsreise sånn rett etterpå :hoho:

Gjest Anonymous
Skrevet

Muppi..

Jeg tok bildene på Studio Oscar i Lillestrøm hos en fotograf som heter Kristin. 1550 kroner. Kjempefornøyd

• 6 år senere...
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal også gi ham undertøysa/nakenbilder i svart hvitt.. !

Føler det er en genial gave, særlig fordi vi ikke skal ha sex før bryllupsnatten.

Det blir en ekstra takk til ham, for at han respekterer meg nok til å vente!... Ja, det er romantisk, enn hvor tåpelig idéen om å vente til ekteskapet høres ut i manges ører...

Skrevet

Jeg var også til fotograf og tok bilder. Ikledd bare et hvitt korsett, hvite strømper, brudeskoene og brudesløret :) Han ble veldig fornøyd, kan man si. Og så fikk han mansjettknapper i gull med en liten diamant i hver, men de fikk han dagen før slik at han kunne bruke dem i bryllupet. Var suksess det også :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...