Gå til innhold

Morgengave til brudgom

Skal du gi din mann morgen gave?  

4 stemmer

1. 1. Skal du gi din mann morgen gave?

• Nei. Har ikke tenkt på det gitt
      5
    • Å jada!! Gave er valgt/blir snart valgt ut
      29

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mange skriver om brudekjoler, slør, sko, middag, kake, gjesteliste (puhh), transport, fotograf...yooou name it - - men hva med morgengave?!?!

Og jeg sitter her og funderer...hva farsken skal man gi?!????! Og/eller, er det "vanlig" å gi noe til sin "nylaga"ektemann??

Hva skal DU gi til din kjære og tilkomne ektemann? :)

Scorpina

-out of ideas-

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ga en fiskestang og sluker til min mann i morgen gave. :briller:

Det var en av tingene han ønsket seg så........

Skrevet

Jeg skal nok gi han noe, men aner ikke hva.

Lurer egentlig på et gavekort på masse cd'er. Ikke spesielt romantisk, helt enig. Tingen er den at han elsker musikk, men siden vi kjøpte hus og særlig nå som vi spare til bryllup, har han ikke hatt råd til å kjøpe så mye musikk som han ønsker. Hver bursdag og jul står alltid gavekort på cd øverst på ønskelista hans, men det har aldri blitt til at jeg har kjøpt det til han.

Jeg vet at han hadde blitt helt fra seg av glede hvis han fikk muligheten til å gå amok i musikkbutikken og velge seg mange av cd'ene han har ønsket seg lenge.

Skrevet

Jeg vet at han hadde blitt helt fra seg av glede hvis han fikk muligheten til å gå amok i musikkbutikken og velge seg mange av cd'ene han har ønsket seg lenge.

Da er det ikke mer å tenke på da.....

Jeg hadde ikke nølt et sekund, om gavekort på cd'er er det som ville gjort mannen min mest glad (uten om meg) hadde jeg kjøpt det.

Mye bedre å få noe han ønsker seg, enn f.eks. et smykke som han aldri vil bruke.

Havfiskesatang var heller ikke så romantisk at det gjør noe.....

Skrevet

Vi ga hverandre ingen mårengave. Hadde/har nokk kostnader som er felles. Tar det igjenn på brullupsdager fremover. :D

Skrevet

Har tenkt å gi han et kult/sexy/naken(?) bilde av meg i sort/hvitt. Og et speilrefleks kamera og fotokurs, men jeg tviler jeg får råd til alt det der... så det blir nok fotokurs kanskje?

Skrevet

Vi har -etter litt overtalelse fra meg- bestemt oss for å ikke gi hverandre morgengaver, for jeg synes det er en idiotisk ting å gi

han gave fordi "han har vært så heldig å fått gifte seg med meg"

Så her skal hverken han eller jeg ha morgengave, vi skal nyte hverandre og synes det holder leeenge....

Skrevet

Han fikk en klokke (siden hans gamle var ødelagt for lenge siden) og jeg fikk et vakkert smykke (hjerte med stener).

Men å kalle det morgengave i vårt tilfelle tror jeg ikke vi kan si. Ingen av oss husket det før etter frokost og litt avslapning sammen med gjester, så klokken var vel ca 11:30 før vi ga gaven.

Skrevet

Jeg skal garantert gi han en morgengave. Jeg har selvfølgelig ikke bestemt meg for hva ennå, vi gifter oss jo ikke før til neste år. Men det blir vel kokkekurs, dykkerkurs, fotballtur til England eller noe i den duren. Han vil bli mye mer glad for det enn en ting.

Skrevet

Cluet er jo å evt gi noe som man VET sin mann vil like og sette pris på - selv om det kanskje ikke "høres" romatisk ut. Hadde jeg gitt min mann gavekort på CD'er - ja da hadde han også jublet av glede....hm..så kanskje DET kan være en idè :)

Så noen lekre mansjettknapper her forleden dag...men, hvor ofte bruker han det liksom...?!

Og, å kjøpe gaver som koster både skjorta og r***va er ikke noe poeng heller mener jeg. Bryllup er jo dyrt i utgangspuntet så jeg er også enig i debattanten som skrev om at "vi har jo fått hverandre - trenger man å gi hverandre noe da...?"

Vel vel - - ENDA goood tid til å finne ut om vi velger ditten eller datten :)

Skrevet
:roll: Tror jeg skal gi "min mann" en sykkel eller en stillig klokke i morgengave. Eller hva med et fallskjerm hopp, weekend til et sted han digger :-? Hm mye å velge mellom, dette blir ikke lett.
Skrevet

Jeg var til fotograf jeg da! Og tok litt romantiske bilder i brudeundertøyet, men også noen litt mer dristige bilder... Men ikke nakenbilder altså, bare litt sensuelle :oops: . Var litt rart å ta de, men jeg synes det var en god ide og visste at min mann og kom til å sette stor pris på det. Alle var i svart/hvitt (liker det best) og jeg valgte ut tre stk som jeg satte i en ramme. Han fikk alle de andre også da, men litt kjekkere å gi en ramme på morgenen der. Og han ble kjempe overrasket og glad!

Klem Siljetot

Skrevet

Siljetot: Hvilken fotograf brukte du? og hva var prisen? Tok han også "anstendige" nakenbilder?

Likte ideen din bilde med brudeundertøyet...høres mye "penere" ut :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg brukte en kvinnelig fotograf som heter Eva Otzen. Jeg tok ingen nakenbilder, men noen i bare g-streng. Men det kunne på noen av de se ut som om jeg var naken. men så hadde jeg gjerne et sånnt slør/skjal som hang ned og dekte akkurat det det skulle dekke... Hun holder til på Knarvik utenfor Bergen, det var der vi giftet oss. Hun har reklamert for at hun tar slike bilder, og hun har erfaring på det området. Jeg hadde en pakkepris på bare sort/hvitt bilder (hun hadde også farge men det tror jeg var litt dyrere, men sort/hvitt synes jeg uansett er finere) 650 kr for 4 stk, så kunne jeg betale ekstra hvis jeg ville ha flere. Egentlig 150 kr pr ekstra, men jeg fikk fotografering og 10 bilder for 1000. jeg var kjempefornøyd. Hun er opprinnelig dansk, og det er mye vanligere der, men det begynner å bli mer "in" i Norge og, så du finner sikkert noen som gjør det i Oslo og da. For meg var det litt viktig at hun var dame...

Klem Siljetot

Skrevet

Skal gi nydelige mansjettknapper i gull med initialene hans inngravert på, og bryllupsdatoen på "den andre siden". Da matcher de nemlig slips pin-nålen som han fikk til bursdagen sin..

Varig minne som han kan ha for alltid.

Skrevet

Jeg kjøpte mansjettknapper som han fikk bruke på den store dagen, og morgenen etter fikk han en seddelboks, og dørskilt i messing med våre fornavn + vårt felles (mitt nye) etternavn.

Skrevet

Oi!!!!

Trodde det bare var jeg som hadde tenkt på sexye bilder i undertøy i album til morgengave!!!!!!!Gøy att flere tør dette!!!

Vet noen om en fotograf i Oslo området som er seriøs flink(helst kvinne)

Skrevet

Jeg ga mannen min kokekurs hos Lars Barmen. Kurset blir holdt på Jakob's på holtet i Oslo. :D

Gjest Anonymous
Skrevet

Dere som har tenkt/har tatt bilder til deres tilkommende mann, kjenner dere til noen i oslo som gjør dette pent, og ordentlig???

Gjest Anonymous
Skrevet

Bare noe jeg kom på nå... Dersom mannen deres er fotballsupporter, hva med å gi et livslangt medlemsskap i klubben?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...