Gjest Anonymous Skrevet 25. april 2002 #1 Del Skrevet 25. april 2002 Hei! Jeg vet at det er ganske vanlig å ha forskjellig størrelse på puppene, men likevel... Jeg bruker bh-cup størrelse C, men det er for lite på den ene puppen og ganske for stor på den andre... Hva iallverden skal jeg gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylie Skrevet 25. april 2002 #2 Del Skrevet 25. april 2002 Har det akkurat på samme måten. DEn lille puppen passer akkurat inn i en c-cup, men da tyter det på andre sia... Har lært meg til å leve med det. Var verre når jeg var tenåring, men jeg irriterer meg hver gang jeg ser meg i speilet. Putter av og til et lommetørkle eller noen bomullspads nedi ene sia, men skulle helst ønske at jeg våknet opp en morgen med drømmepuppene.... Ja ja, felles skjebne, felles trøst...12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. april 2002 #3 Del Skrevet 26. april 2002 Har det akkurat på samme måte. Prøver å gjøre d beste ut av det, men skulle så gjerne ønske det ene puppen kunne "ta igjen" den andre.. Noen som har opplevd dette? Er 25 år. Har vel ikke så store forhåpninger om at det skal skje, og har en kjæreste som er mer enn fornøyd.. Men allikevel greit å høre at det er flere som har det på samme måte. Stort sett plages jeg ikke med det, og det er ikke så lett å se heller tror jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. april 2002 #4 Del Skrevet 26. april 2002 Hvis det er kjempeforskjeller kan man vel putte inn litt i den lille eller fjerne litt fra den store........ jeg har også forskjell - men ikke en hel størrelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylie Skrevet 26. april 2002 #5 Del Skrevet 26. april 2002 "Putte litt inni den lille og fjerne litt fra den store..." Du får det til å høres så enkelt ut. Regner med du mente plastisk operasjon. Det har jeg tenkt på 1000 ganger, hadde jeg hatt masse penger hadde jeg kanskje gjort, men jeg vil ikke ha silikon eller lignende og etter brystreduksjon kan man som regel ikke amme, så da er det lite aktuelt før jeg har fått de barna jeg ønsker meg (og det er lenge til!) Så desverre, så enkelt er det ikke... *Fortsetter å håpe på et mirakel* Ps. Kjæresten min er kjempefornøyd. Kan velge og vrake i puppestørrelse på samme dama. Ikke alle som er så heldige... _________________ Klem fra Kylie 1212[ Dette Innlegg er endret av: kylie den 2002-04-26 23:41 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. april 2002 #6 Del Skrevet 26. april 2002 Litt morsomt kylie: Kjæresten min sier akkurat det samme som din:-) Han liker også det med å få litt av hvert..Og det er jo selvsagt bra. Men for min egen del skulle jeg nok ønske de var like store. kjøpte nettopp en stilig bikini (trekant-fasong på bh) som jeg likte kjempegodt. Men har prøvd den på hjemme, og føler forskjellen mellom puppene syns ganske godt. Så er vel kanskje bedre med de typene med innlegg, så kan man eventuelt ta det ut på den ene siden.. Bare noen tanker en sen nattestime.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 27. april 2002 #7 Del Skrevet 27. april 2002 Mine jevnet seg ut da jeg var i begynnelsen av 20-årene. Inntil da var det nok ganske stor forskjell. Nå tenker jeg sjelden over det, selv om det fortsatt er en som henger litt etter. Kunne aldri ha "puttet" inn noe eller "krympet". Så jeg lever med det jeg har. Et tips er å kjøpe bh med innlegg. Ta ut innlegget i den største og la det være i den andre. Hjelper litt i alle fall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 27. april 2002 #8 Del Skrevet 27. april 2002 he he. først var den ene størst, så var den andre størst, men nå er de like store. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. april 2002 #9 Del Skrevet 28. april 2002 Samme problemet her! Jeg løser det på følgende måte: putter to stk. ammeinnlegg av papir i cupen til den minste puppen.Da blir det akkurat passe og likt på begge sider. En venninne av meg kjøpte en type silikonpute som du legger under puppen, men oppi BH èn.De kan fint brukes oppi bikini og det syns ikke i det hele tatt. Men dyre var de!! (5-600,- for to) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. april 2002 #10 Del Skrevet 29. april 2002 Vet du hvor man får kjøpt sånne silikoninnlegg som man kan putte inni bhen på den ene siden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. april 2002 #11 Del Skrevet 29. april 2002 Min venninne kjøpte sine i en undertøysforretning på Sandvika Storsenter i Bærum. Du finner de nok i velassorterte undertøysforretninger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå