Wonders Skrevet 23. desember 2009 #1 Skrevet 23. desember 2009 Ja, jeg ser dette er et poppis tema om dagen, og spr rett ut jeg. Hvorfor el hvorfor ikke?
Gjest Gjest Skrevet 23. desember 2009 #2 Skrevet 23. desember 2009 Kommer an på hvilket "univers" vi snakker om. Jeg ville ikke vært en Buffy-vampyr i hvertfall da de er onde. Tror jeg ville godt for en Charmed-heks, jeg. Tror jeg hadde valgt heks fremfor vampyr uansett. For hva er vits med å leve evig om man man ikke kan spise hvitløk, ikke sole seg osv? Men å kunne trylle eller ha magiske krefter høres jo kult ut.
Shade Skrevet 23. desember 2009 #3 Skrevet 23. desember 2009 Hvis det å være en Buffy-vampyr hadde gitt meg muligheten til å havne i buksa på Spike så ville jeg vurdert det Men ellers er det så mange begrensninger hvis man er vampyr at jeg nok ville satset på heks. Bare ikke en "Bad Willow" type
Gjest gjestdeluxe Skrevet 23. desember 2009 #4 Skrevet 23. desember 2009 Ja, jeg ser dette er et poppis tema om dagen, og spr rett ut jeg. Hvorfor el hvorfor ikke? Charmed-heksen Phoebe (Alyssa Milano). Cole var jo så kjekk
Wonders Skrevet 23. desember 2009 Forfatter #5 Skrevet 23. desember 2009 ville menn helst vært vampyrer? Jeg vil være hekssssssssssssss,
Snasen Skrevet 23. desember 2009 #6 Skrevet 23. desember 2009 Jo, nå skal du høre... Flott du spurte, for dette har jeg tenkt leeenge på...haha... ok, eller ikke...
Gjest Gjest Skrevet 23. desember 2009 #7 Skrevet 23. desember 2009 Jeg ville vært heks, selvfølgelig Husker at jeg drømte om å bli det da jeg var liten.
Snasen Skrevet 23. desember 2009 #8 Skrevet 23. desember 2009 Jeg ville vært heks, selvfølgelig Husker at jeg drømte om å bli det da jeg var liten. Med alt for lang nese, som i tillegg har en vorte på, og i tillegg til det ville du manglet tenner. Magen din er sannsynligvis bæl-stor også og du vil lide en tidlig død, da du pga magefettet trolig vil risikere hjerte og karsykdommer. Du ekke riktig navla kjære gjest. i det minste så har en vampyr evig liv!!
Gjest Ylva Virvla Skrevet 23. desember 2009 #9 Skrevet 23. desember 2009 Heks, tror jeg. Så kunne jeg fly og trylle. Men jeg ville vært en pen heks, slik som de moderne heksene, ikke en gammelmodig vorteheks.
Gjest Gjest Skrevet 23. desember 2009 #10 Skrevet 23. desember 2009 Vampyrer er bare egoistiske tåper som ikke har anstendigheten til å dø når det er deres tid. I tillegg er de avhengige av å drepe andre mennesker for å fortsette sitt eget urettferdig lange "liv", så de er mer som parasitter i mine øyne. Jeg hater vampyrer...
Chiyo Skrevet 23. desember 2009 #11 Skrevet 23. desember 2009 Heks! Da jeg var liten var det jeg ville mest i hele verden å bli heks. En søt snill heks da
Ella_Grey Skrevet 23. desember 2009 #12 Skrevet 23. desember 2009 Jeg vil være heks. Jeg liker ikke blod, så vampyr er ikke aktuelt.
Safira Skrevet 23. desember 2009 #14 Skrevet 23. desember 2009 Jeg ville vært heks og gått på Hogwarts Alle fagene de har der høres så spennende ut, og å kunne trylle må bare være helt supert! (hehe )
Gjest Rekaaa Skrevet 23. desember 2009 #15 Skrevet 23. desember 2009 Vampyrer er bare egoistiske tåper som ikke har anstendigheten til å dø når det er deres tid. I tillegg er de avhengige av å drepe andre mennesker for å fortsette sitt eget urettferdig lange "liv", så de er mer som parasitter i mine øyne. Jeg hater vampyrer... Det er sånne som deg som gjør at vampyrene får dårlig rykte! Jeg ville vært heks og gått på Hogwarts Alle fagene de har der høres så spennende ut, og å kunne trylle må bare være helt supert! (hehe ) Enig!
B.A. Skrevet 23. desember 2009 #16 Skrevet 23. desember 2009 Det kommer litt ann på hva slags heks og hva slags vampyr. Hvis vi snakker ond heks som spiser barn og har spindelvev i alle kriker og kroker av huset sitt så vil jeg ikke være det. Vil heller ikke være vampyr som må drikke blod fra mennesker og ikke eier samvittighet.Men måtte jeg velge av de ville jeg helst vært vampyr. Skulle jeg valgt mellom snill heks som ikke spiste barn og ikke hadde demoner og troll i kjelleren eller vampyr som likte mennesker og drakk dyreblod ville jeg vært heks.
Lurvina Skrevet 24. desember 2009 #18 Skrevet 24. desember 2009 Heks, fordi det høres kult ut å kunne trylle.
Gjest Smaragd Skrevet 24. desember 2009 #19 Skrevet 24. desember 2009 Pulverheksa av pulverskogen! Hun kan trylle frem alt hun vil med litt tryllepulver oppi gryta!
Gjest Iah Skrevet 24. desember 2009 #20 Skrevet 24. desember 2009 Måtte nok ha gått for heks jeg også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå